1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • autoflower187
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 381

    #181
    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

    Ik heb deze foto net bewerkt kun jullie het wat beter zien [emoji106]



    Ik denk dat ik lang niet naar de coffeeshop hoef [emoji56]


    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #182
      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

      Oorspronkelijk geplaatst door autoflower187
      Ja maar wat moet ik dan....

      De ventilator blaast op de hoogte van de potjes de lucht rondom de kamer maar richt het rooster....

      Iemand andere suggesties?

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      Ik droog in een kamer waar het een beetje doortocht. Dat stinkt goed, maar ik zit daar niet mee.
      En vorig jaar hadden de buren nergens last van.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #183
        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

        Ik heb de geursels verwijderd en de ventilator omhoog gezet en op standje 1

        Mij is ter oren gekomen dat dit spint is:



        (Het kleine gele vlekje)

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • YoungGrower98
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 248

          #184
          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

          Oorspronkelijk geplaatst door autoflower187
          Ik heb de geursels verwijderd en de ventilator omhoog gezet en op standje 1

          Mij is ter oren gekomen dat dit spint is:



          (Het kleine gele vlekje)

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          Goede keus om die geur zooi weg te halen dat kan je beter buiten de kamer plaatsen oid
          Want dat gaat wel degelijk in je toppen zitten anders en mocht je van plan zijn het "weg te doen" gaat de gene aan wie je het "weggeeft" er niet blij mee zij of die hoeft het niet!
          En ik denk als je het dan zelf zou roken wat ik begrijp uit je bericht dat je er ook niet bepaald vrolijk van word [emoji12]


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment

          • ip20
            Big Bongmaster
            Nieuw Lid
            • Jun 2015
            • 369

            #185
            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

            ziet er goed uit Autoflower! Ben benieuwd naar het gedroogd gewicht. Als de geur een probleem is, kun je altijd Rick's Culinaire droogdoos gebruiken. Staat wel op het forum. Ga ik zelf ook doen, alleen dan een doos van karton ipv plastic.

            Ik heb begrepen dat je je na de oogst geen zorgen meer hoeft te maken over spint.
            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

            Comment

            • autoflower187
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 381

              #186
              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

              Rick culinaire droogdoos klinkt goed [emoji106]

              Thanks ip20 ik houd je op de hoogte [emoji111]

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hallo ip20,

              Wat een fantastische tip zeg heel erg bedankt

              Voor alle andere hier de link:



              Groetjes

              Comment

              • autoflower187
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jun 2015
                • 381

                #187
                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                Hallo allemaal ik vond net deze beestjes op mijn wiet:




                Ik ben er helemaal klaar mee dus ik ben maar gaan curen:



                Ik moet nu elke dag het water vervangen en dat dan 7 dagen lang [emoji111]

                Ik houd jullie uiteraard op de hoogte [emoji106]

                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                Comment

                • autoflower187
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2015
                  • 381

                  #188
                  Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                  En ook een "spintenwebje"

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hallo Allemaal,

                  Ik ben nu aan het watercuren ik had namelijk zowel spint als bladluis dus ik heb maar besloten om toch te gaan curen.



                  Ik heb alle 5 de planten in een bad gestopt van 10cm water en er een ovenrooster er boven op gelegd met daar 5 flessen water daar weer boven op.

                  Ik heb net na 2 uurtjes al ff de eerste verversing gedaan ivm ongedierte, maar zal dit in vervolg 1x per dag doen en dat dan 7 dagen lang.

                  Ik houd jullie op de hoogte

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik had de planten al 3 dagen te drogen gehangen en toen ik vandaag keek zat het vol beestjes:



                  Ik denk er trouwens over om in de ochtend en avond te gaan verversen beter te vaak dan te weinig

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #189
                    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                    Je had het beter gewoon laten drogen. Die luizen klop je er zo af als het gedroogd is. Voor de spint had je de toppen ondersteboven gehangen kropen die weer naar boven em kon je ze er zo afzuigen stofzuiger en panty.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • autoflower187
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2015
                      • 381

                      #190
                      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                      Ok kan ik wanneer ik de toppen er weer uithaal morgenavond ofzo, ze dan weer gewoon ophangen ?

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #191
                        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                        Zeker en vast
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • autoflower187
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 381

                          #192
                          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                          Net ff de water ververst:



                          Was wel nodig:



                          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #193
                            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                            Aii zonde van de oogst om het dan te watercuren.
                            Ik heb dit jaar al meerdere malen in meerdere topics gezegd: beestjes klop je er na het drogen gewoon uit.

                            Nu heb je gigantische extra kans op rot, omdat de celwanden gaan breken door de hoge osmotische druk (door het water).
                            Ik hoop wel voor je dat er wat leuks overblijft natuurlijk!
                            Probeer ze iig koud te houden, want schimmels en bacteriƫn gedijen goed in wiet-aftreksel dat vol suiker en zetmeel zit. Als het kan, het water meerdere malen per dag verversen.
                            Als we op het lab bacteriƫn willen vermenigvuldigen, dan doen we dat in een paar uurtjes. Zo ook met sommige schimmels, die in 24 uur aardig hard kunnen gaan..
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • autoflower187
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2015
                              • 381

                              #194
                              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                              Ach mocht de boel verziekt raken dan kan dat er ook nog wel bij ik blijf aan de gang

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                              Comment

                              • autoflower187
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2015
                                • 381

                                #195
                                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                                Toen ik net het water ging verversen viel mij op dat het water bijna geheel transparant was.

                                Dus het curen gaat de goede kant op [emoji106]

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...