Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RotFries' autoflower buitenkweek 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: RotFries' autoflower buitenkweek 2015

    Oorspronkelijk geplaatst door RotFries View Post
    Voor volgend jaar echt nog even goed studeren op welke soorten ik ga proberen. Ik heb zo'n donkerbruin (en ietwat pluizig) vermoeden dat ik daar hier niet de enige in ben
    Dat is ook mijn grootste probleem. Ik wil eigenlijk weer autofowers, maar twijfel sterk of dat buiten nou wel een goed idee is.
    Was ik her van het forum heb, is dat early skunk een goede is, maar dat is dus geen auto, als je daar in mei mee begint kan je bomen krijgen.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #32
      Re: RotFries' autoflower buitenkweek 2015

      Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
      Heb je bij het drogen ook genoeg ventilatie en aanvoer van verse lucht toegepast? Wel balen hoor die rot steeds, je bent een pechvogel met deze soorten. Gelukkig heb je toch nog wat over gehouden.
      Ik heb ze elke dag even gelucht, maar verder juist een afgesloten droogdoos met vier kilo zout onderin tegen de stank. Zou met zout ook niet moeten hoeven, ventilatie omdat het zout het vocht al onttrekt.

      Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
      Waarom niet binnen kweken?

      Je lijkt me daar best zo'n fanatiekeling voor. Leuk verslag!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Thnx. Binnen lijkt me wel leuk maar ik zit met de woningbouwvereniging die te pas en te onpas naar binnen wil Mijn ex is nogal enthousiast en ik mag volgend jaar bij haar in haar enorme tuin verder klooien. Ze heeft ook nog een enorm vrijstaand eigen huis dus wie weet Op zich vind ik buiten en zo natuurlijk mogelijk toch het aantrekkelijkst, zal wel de latente hippie in mij zijn

      Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
      Dat is ook mijn grootste probleem. Ik wil eigenlijk weer autofowers, maar twijfel sterk of dat buiten nou wel een goed idee is.
      Was ik her van het forum heb, is dat early skunk een goede is, maar dat is dus geen auto, als je daar in mei mee begint kan je bomen krijgen.
      Hmm, Early Skunk, die neem ik ook mee in de voorselectie, thnx. Leuk voor de winteravonden soorten uitzoeken en vergelijken Ik ben er in ieder geval wel achter dat AF's er zomaar een stuk langer over kunnen doen dan die 10 tot 12 weken die je beloofd worden door de zaadboeren. Wat het voordeel van twee rondes per jaar en dus een potentieel van 10 planten zonder over de vijf planten tegelijk heen te gaan teniet doet. Ik wil in ieder geval een paar non AF's, ook omdat die toch groter worden en dus meer opleveren.

      Comment

      Bezig...
      X