Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Nice

    Goed gedaan Gps!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Dank je
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

        Gans geil man

        Comment


          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Mmmm. Dat zal vast lekker gaan smaken.


          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Bedankt


            Nu kan ik gaan nadenken over volgend jaar.

            Ga ik de Early Skunk nog een keer proberen ? Ik vind het geweldig hoe vroeg je die kan oogsten, maar ben niet erg onder de indruk tav top rot bestendigheid.

            Nu twee jaar op rij, planten uit stekken en nog niet een beetje toprot.
            De early skunk die het beste ging is geoogst omdat de toprot begon, maar bij het roken merkte ik, dat het te vroeg was.
            Dat probleem heb ik tot nu toe met alles wat ik van sensi seeds probeer.
            De twijfel of sensi seeds zaad heeft dat echt goed is voor hier buiten, word groter en groter.

            Ik weet van iemand anders die de zelfde amnesia stekken had, dat hij wel iets toprot had, maar deze persoon was eerder begonnen, en had dus ook veel grotere planten.

            Wat ik wel leer, is dat je planten vooral met rust moet laten.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              Dit seizoen ook maar eens early skunk van sensi proberen
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Ik heb geen keus meer, en zal de ealy skunk moeten oogsten, top rot.

                  Ik denk dat ik helemaal klaar ben met sensi seeds. Mijn tuin en sensi seeds zaden werken niet.

                  Ik stel zeer grote vragen, bij hoe geschikt hun wiet is om hier buiten te groeien.

                  Als ik dan kijk naar de haze die er naast staat, nergens rot, maar die toppen zijn wel ook wel minder dicht. ( meer open )
                  Deze drogen dus ook veel sneller.

                  Ik heb flink de pest in, maar als ik naar de trichromen kijk dan heb ik een klein beetje hoop, dat er toch nog iets rookbaars vanaf komt,
                  Ik zie ook nog een enkele heldere trichroom, en vrijwel geen amber, maar de meest zijn wel wit.

                  Ik heb dus vooral de pest in omdat al die mooie verhalen, over hoe geschikt de wiet voor hier zou zijn, gewoon gelul is.

                  Hoewel de early skunk, dit jaar erg laat is, ging het vorig jaar toen hij veel eerder bloeide ook mis.

                  Ik zal dus iets van een simpele kas / dakje / tent, moeten maken, die wel goed ventileert.

                  Iets van een afdak zou het voordeel moeten hebben, dat de bloemen niet nat worden.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Damn!
                    Heb je geen kiekjes ?
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        Vandaag even goed naar de haze gekeken.

                        Ik zie geen rot en alle trichromen zijn wit, dus niet meer helder. ( op dat ene plekje rot na dat ik gisteren verwijderde op slechts 1 van de 3 haze uit stek. deze top hing min of meer in de early skunk )

                        Ik krijg wel zin om een email naar sensi seed te sturen. Hoe het kan dat een haze beter bestand is tegen schimmels, dan hun early skunk, waarvan ze beweren dat hij zo goed is voor hier buiten.

                        De 3 haze staan om de twee early skunk heen.... Ik kan niet geloven dat het alleen maar komt door de meer open structuur van de haze, maar misschien dat een expert dat anders ziet ?
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          DSCF0003.JPGDSCF0005.JPGDSCF0007.JPGDSCF0011.JPGDSCF0009.JPG

                          Ik heb wat foto's gemaakt.

                          Zie hoe de 3 haze, rond de 2 early skunk stonden. De twee early skunk zijn dus geoogst vanwege toprot.
                          ( kijken de oplichters van sensi seed even mee ? Drie haze hebben geen last van toprot, maar de twee planten uit sensi seed wel. En dit is volgens sensi seed, een soort speciaal voor hier.....)
                          Tweede en Derde foto het verschil in de toppen, de tweede foto is de early skunk, de derde is de haze.
                          Vierde foto is wat er nog over is van de early skunk.
                          Laatste foto voor de lol. Deze laatste tak hing eerst min of mee horizontaal, maar nu de rest van de plant weg is, gaat deze ineens rechtovereind staan.
                          Ik wilde deze tak nog een kans geven, maar heb er weinig vertrouwen in dat het nog wat word. ( zal ook wel gaan rotten )

                          Wie het weet mag het zeggen, is de haze gewoon veel beter bestand tegen schimmels, of komt het alleen door de veel minder dikke toppen, bij de haze.
                          Ik ga voor het eerste.

                          Ik heb net weer naar de trichromen gekeken, en ik zal nog meer geduld moeten hebben. Toch lijken de meest trichromen wel wit.

                          De wat kromme groei van de haze, is omdat de early skunk in de weg stond. Zo dicht stonden de planten dus op elkaar,
                          En dan rot de early skunk, maar niet de haze.

                          Nu zou ik graag vertellen, hoe ik aan de stekken kom, maar kan dat helaas niet, want illegaal.
                          Ik weet dus niet van de genetica, behalve dat het haze heet.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            Comment


                              Het is dit jaar kut weer, maar tot nu toe elk jaar ( inmiddels is 2017 mijn 4e kweekjaar) gaat alles van sensi seed rotten, en de haze al drie jaar op rij niet.

                              Vorig jaar begon de early skunk al in juli te bloeien, maar ging toch rotten.

                              Lets not criticize but legalize

                              Comment


                                Wel herkenbaar hoor
                                GPS
                                de 2 stekken die ik vorig jaar had zijn eind november ge oogst zonder ook maar 1 spoortje rot of meeldauw
                                en dit jaar is het huilen met de pet op
                                meeldauw tiert enorm en heb me al 2 planten gekost
                                ook in de kas waar ze niet nat worden en de lv niet hoger komt als 60%
                                dus de soortjes die ik dit jaar heb zijn niet geschikt voor dit klimaat helaas
                                ik ga deze volgend jaar eens proberen
                                https://www.dutch-passion.com/nl/can...uct/passion-1/

                                sucses met de hazen

                                Comment

                                Bezig...
                                X