Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    vind zo sneu dat niemand wat zegt maar zo gaat dat met kweken waar weinig op is aan te merken, keep us poosted we lezen echt wel mee.

    P.s. die witte vlekjes op je blad is abnormaal da geen tekort das geen insect das eerder autowaschampo op je blad morsen. geeft niet wordt niet erger als je ff oplat waar je schuim heenvliegt.

    Comment


      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Er gaat nog genoeg fout, maar ik merk wel dat dit me derde jaar is.

      Interessant wat je zegt over die bladschade. Ik heb het nog nooit gezien, het was iets wat in de loop van twee dagen erger werd.
      Naast het ontstaan van gaten.
      Rond die tijd zag ik ook als ik dicht bij de plant kwam veel kleine witte vliegdingen weg vliegen. Ik heb er nooit eentje gezien die ergens stil zat, ander had ik wel geprobeerd een foto te maken.
      Of het door de neem olie komt weet ik niet, maar er komen geen nieuwe gaten en witte vlekken meer bij.

      Maar dit is dus wat anders. Dan zijn de eerste verdachten kinderen van de buren, die iets gedaan hebben. Maar het lijkt me sterk dat dit van water uit een water pistool komt.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        Lets not criticize but legalize

        Comment


          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Die kleine witte vliegjes zijn onmogelijk om te pakken te krijgen
          ik probeer het elke dag wel in de kas

          die tip van het watergeven ga ik opslaan op mijn harde schijf
          denk dat ik volgend jaar ook maar 1 van die early skunk ga proberen ben wel nieuwshierig geworden

          Comment


            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Lol, ja die krengen zijn echt snel.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ik dacht dat foto's maken geen zin had, maar dat had ik gelukkig fout. De planten gaan goed.
            Poging gedaan om zo een wit vlieg ding in beeld te krijgen, maar helaas niet gelukt. Ik zag wel dat het een klein spierwit insect is met driehoekige vleugels.

            Laatste foto poging was om in beeld te brengen dat ik met het blote oog al de poedersneeuw zie ontstaan, helaas niet erg gelukt.

            DSCF0001.jpgDSCF0004.jpgDSCF0005.jpgDSCF0008.jpgDSCF0015.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ik denk dat ik het beestje gevonden heb:

            witte-vlieg-close-up.jpg
            Last edited by Gps; 25 September 2016, 14:29.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

              Tijd voor een update. Er valt weinig te melden, de planten groeien.
              Bij twee is het begin van de buds er.
              Dan ben je laat begonnen, maar toch staan er drie leuke kerstbomen.
              Ik begin al vast tegen het knippen op te zien.
              Zal ik oogsten in oktober gaan halen ? Als ik zo naar de planten kijken, dan gaat het nog wel effe duren.
              Zeker eentje moet volgens mij nog wel meer als 4 weken.

              DSCF0002.jpgDSCF0004.jpgDSCF0007.jpgDSCF0008.jpgDSCF0012.jpgDSCF0014.jpgDSCF0015.jpg
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                DSCF0011.jpgDSCF0008.jpgDSCF0006.jpgDSCF0005.jpgDSCF0001.jpg
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                  Die amne top ziet er mooi uit! Hoop dat m het nog even uithoud!
                  verslag 1, verslag 2

                  Comment


                    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                    Het blijft nog ff redelijk weer dus met een beetje geluk worden dat vette toppen

                    Comment


                      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                      Het is in ieder geval hoopvol dat de planten die ik groei er van jaar naar jaar beter uit gaan zien.

                      Misschien moet ik een bureaublad achter grond maken met deze top als het goed blijft gaan.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                        Wij hadden laatst ook last van meeldauw op de White haze, met wat azijn het er af sproeien deed wonderen en het was niet meer terug gekomen! Water ging wel direct in de pot, of te wel geen regen die het af heeft gespoeld.. Wellicht werkt het ook voor jou?
                        Probeer je eens in te leven in het plantje!

                        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                        Comment


                          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                          Azijn dat klinkt interessant. Ik heb nu weer water melk en zuiveringszout gebruikt.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik heb het idee dat ik goed merk dat het buiten kouder is. De planten lijken bijna stil te staan.

                          Toch maar even foto's gemaakt, dat was al weer een paar dagen geleden. Gisteren planten behandeld met wat zuiveringzout en magere melk en water tegen meeldauw. Het lijkt weer even te werken.
                          Drie plaatjes van de 3 hoofdtoppen en een overzicht foto.



                          Hoe lang moet ik nog geduldig zijn ?
                          Last edited by Gps; 9 October 2016, 17:04.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                            Ik heb het zelfde gevoel, de bladeren gaan hier ook alle kanten op,, zoekend naar zonnestraaltjes.. Maar ter vergeefs.. Hier en daar zelfs wat paarse uitslag op de stammen..


                            Ik vond het azijn verhaal maar eerst raar, tot ik het met mijn ogen zag. Weet jij misschien wat er achter kan zitten?

                            Nog steeds trouwens niet de gevolgen kunnen proeven..


                            Mijn Ak zit al verwerkt in een cake en is uitbundig gerookt, was lekker maar niet erg veel, was wel te vrede! Filmpjes zien?
                            Probeer je eens in te leven in het plantje!

                            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                            Comment


                              DSCF0003.jpgDSCF0004.jpgDSCF0007.jpg


                              @ Blowa
                              Azijn heeft invloed op de PH, ik denk dat de azijn dus de ph waarde zo verstoord dat het schimmel er niet tegen kan.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment


                                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                                @ Blowa
                                Azijn heeft invloed op de PH, ik denk dat de azijn dus de ph waarde zo verstoord dat het schimmel er niet tegen kan.
                                Ik dacht dat het een dag later slap zou hangen, ivm de ph waardes haha, maar het ging prima! Heb het ondertussen ook geproefd, merkte niks van een azijn bijsmaak oid!

                                Moest wel een beetje druk er op zetten, om het er echt af te krijgen! (Vernevelaar)



                                Wat is precies je vraag over je eerste plant?


                                In principe kun je oogsten als je een paar amber kleurige hebt!

                                Hoe meer amber kleurige trichomes, destemeer je Amnesia zal neigen naar Indica eigenschappen.

                                Als je alles Milky heb, dan zal het een wat meer upliftend gevoel geven.


                                Althans dat is wat ik van derden op dit forum heb begrepen!!

                                Ik ging voor 40/60, maximale vrucht, en meest upliftende effect, balans ding..

                                En dacht er dan bij: onderaan de plant zal de trichoom minder ontwikkeld zijn dan boven on top zeg maar, dus op meerdere plaatsen kijken en dan daar je "gemiddelde" uit halen!


                                Waarschijnlijk weet je dit al, maar goed,, als je het niet wist: asje!
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X