Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Gaat goed hier !
    Zeer vermakelijk die bijtjes
    Groene vingers

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Jij doet me echt aan denken
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Hahaha Stemma, echt he!
        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Ik wist het wel
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016



            Close-up van de prachtige Absint

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Ik wist het wel
            Hahaha
            Wat ben je toch snel Stemma, vast niet met twee vingers aan het typen ghehe


            Bijnaa het muziekje vergeten
            Silicon Valley muziekje, erg leuke serie
            Attached Files
            Last edited by Greyvol; 19 June 2016, 13:06. Reden: Ooops. Verkeerd plaatje
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              image.jpg
              In het kasje wat overgepot, was wel nodig. (Munt, lavendel en nog iets anders staan buiten de kas) Heb daar ook de beschimmelde smartpotten even in de zon gehangen.. Vies! Bah..

              image.jpg

              Stikt daar van de slakken, alleen kan ik ze niet vinden. Fuckers komen volgens mij van de buren en peren hem weer als ik wakker ben. Heb wat koffie drap en een koperen buis, maar moet nog iets bedenken. (Stroom erop?) Zit eigenlijk aan een waterrand te denken, paar nematode erin en hoppa! Kweet nog niet, heb de nematode deathpool nog niet gebruikt. Durf er nauwelijks nog naar te kijken en gruwel nu al van het idee het op te ruimen. Denk dat ik hem wegdoe en iets anders verzin, gooi nu wat dooie bladeren in een hoek van de tuin en pleur daar telkens de mooie slakken in. Die gele gaan in de deathpool. Te ranzig voor woorden hoeveel dooie slakken daarin zitten, wilde de huisjes gaaan hergebruiken als kalk kerkhof ghehehe. Maar moet eerst een pak kopen om in de buurt te komen hahaha. Vorige keer heb ik dat een maatje laten doen..

              image.jpg image.jpg image.jpg
              Pepers met de stekken, eerste stekken van buiten (getopte stukjes), en de Santa die in haar eentje flink aan het meuren is

              image.jpg image.jpg image.jpg

              image.jpg image.jpg
              Russian Rockets zijn aan het strekken, beetje weinig licht, dusss kan straks iemand die zon eens omhoogdraaien!
              Twee van de auto's hebben het niet gered, eentje niet boven gekomen en bij de andere stonden de schimmel haren hoger als het plantje
              Last edited by Greyvol; 21 June 2016, 07:55.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Op de close up zie ik geen absinten slakken zijn relaxed.

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                  Op de close up zie ik geen absinten slakken zijn relaxed.
                  Goeiemorge Flint!

                  Het is zeker ook geen slapbol, damn weer die zaadjes en labels verkeerd gedaan. Is het rucola? Kweet echt nie meer
                  image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

                  Of zijn absinten slakken relaxed om te eten? Vast wel

                  Haha mijn vriendin zei al zoiets als die zaadjes verdringen elkaar, snap nu wat ze bedoeld. Volgende keer iets preciezer planten
                  Last edited by Greyvol; 21 June 2016, 08:55.
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Het zijn Poppies

                    Heb je die toevallig gezaai staan ook in mijn tuin en maken zelfde blad

                    Zie je het blad

                    Papaver somniferum persian blue (slaapbol) een prachtige eenjarige, waarvan tijdens de bloei helaas het onderste blad lelijk is. Gewoon afknippen, maar let op:de plant is in alle delen giftig en kan je huid irriteren. Vreemdgenoeg eten we het zaad als maanzaad!
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Klopt als een bus, Thanx!

                      Het zijn dus allemaal slaapbollen, had die inderdaad gezet en per ongeluk in de bak met te mengen aarde gemopt. Alle potten hadden dus slaapbollen en die verdringen dus blijkbaar ook de andere, weer wat geleerd. Ga zo dadelijk wel weer wat nieuwe zaadjes poppen, alleen geen poppies mee hahaha

                      Oeja, aangezien ze zo giftig zijn, thanx bella, verhuis ik ze naar het hommel dakje, mooi, mooi!
                      Weer wat opgeruimd en kan ik die smartpotten weer gebruiken. Kom alleen niet van de bank vandaag, flink de knip in het budget gezet en de auto gaat deze maand de deur uit, doet pijn. Mis hem nu al eigenlijk maar na het tellen bespaard het toch wel erg veel en denk tegenwoordig in playstations! Paar maandjes zonder auto en kan een playstation 4 kopen!
                      Last edited by Greyvol; 21 June 2016, 11:40.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Vervelend Grey, . Heb je wel vervoer naar je 'buitentuin' en zo?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Nee Playstation man da meen je niettttttt
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Laat mijn elektrische fiets fixen, die heeft grey zelf gemold met zijn soldeerbout. Beetje dom weer, auto is veels te groot en zuipt nogal. En rijd alleen maar korte stukjes, werk heb ik niet meer. Eerst maar een een paar maanden zonder, heel klein autootje die 1 op 18 rijd ga ik zoeken voor de winter. Voor de buitentuin is het vervelend en de hondjes zullen ook wel balen, en als ik weer eens naar het ziekenhuis moet. Echt praktisch is het niet, maargoed. Kan eigenlijk echt niet anders meer, heb alles geleend voor mijn growroom en wil dat ook eens gaan aflossen. Vind het dan ook stom om zo'n grote bak te rijden als ik zie wat dat maandelijks kost. Tis nie anders. Vroeger dacht ik dan werk ik wel wat meer of maak wat overuren of klus wat bij in het weekend, maar dat zijn dingen die niet meer kunnen. Dan maar bezuinigen, komt goed! Had ook een auto van de zaak moeten nemen, was ik hem allang kwijt geweest! Nee, dat wil die grey niet, hoef geen auto van de zaak, wil een eigen auto! Hahaha verwent jong moet het zonder zijn speelgoed doen!! Boot gezonken en mijn helicopter is stuk, hahahaha luxe problemen!

                              Nu lach ik nog maar dadelijk op de fiets gaan oogsten word nog wat!

                              Leuke nummers Flint!
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Heb een susukie altotje dat rijd 1/18. Auto's zitten met de voorwielen in je beurs. ALs je ff zonder kan zeker doen. Je kan ook een auto huren voor een dag als het echt nodig is en met de taxi kan je ook naart ziekenhuis das dan nog goedkoper dan een eige wagen als je hem niet voor woon werk nodig hebt tenminste.

                                Comment

                                Bezig...
                                X