Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Ghihi thanx


    Vind het maar een irritant melodietje, maar het filmpje is wel mooi!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Wau knap wietje binnen gehaald nu langzaam drogen dan kunnen de suikers om gezet worden en word je wiet veel zoeter van smaak
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Nog gecondoleerd met je familielid Grey!
        Euthanasie is moeilijk voor de familieleden, maar is een manier voor de zieke om toch nog op een waardige manier te sterven.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Das een lekker gerijpt rokertje Greyvol ,en weer een ander smaakje erbij

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016



            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Nog gecondoleerd met je familielid Grey!
            Euthanasie is moeilijk voor de familieleden, maar is een manier voor de zieke om toch nog op een waardige manier te sterven.
            Thanx Stemma, en is zeker zo, was een duidelijke beslissing. Maar voelt zo onnatuurlijk. De manier waarop, heb ik nog steeds moeite mee. Beelden spoken nog wel in mijn hoofd. Maar zeker goed dat het kan in Nederland.

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Wau knap wietje binnen gehaald nu langzaam drogen dan kunnen de suikers om gezet worden en word je wiet veel zoeter van smaak
            Ghihi moooooooi! Ben er ook erg blij mee, en maar twijfelen om ze om te hakken, ghihihi
            Durfde ze niet langer te laten staan, sinds de ochtenddauw krijg ik de kriebels s'ochtends..

            Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
            Das een lekker gerijpt rokertje Greyvol ,en weer een ander smaakje erbij


            Ben nu zwaarder in gewicht als ooit tevoren, en dat vind ik echt heeel VET!
            Als je aan het kotsen bent waardeer je dat toch weer meer..
            Last edited by Greyvol; 12 September 2016, 08:00. Reden: Al vraag ik me nu weer heel andere dingen af als vroeger.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Geniet ervan Grey, als 1 het verdient heeft dan ben jij het wel!
              Heb volgens jaar een heleboel mooi speelgoed voor je trouwens (of eerder als je er binnen mee wilt spelen)
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


              Comment


                image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

                Operatie fiks de fiets is gelukt! Helemaal happy weer met mijn fiets, wat gaat ie weer zeg! Heb dat ding toch wel heel erg gemist, Nieuwe controller erin en gas erop! Turbo Turbo!!
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Echt van alles Grey, van Geistgrow tot Swamp Boys, van Kief Sweat tot ................. en vele andere soortjes etc.
                  Zal binnekort ff een leuk pakje maken

                  Ik heb eerlijk gezegd niet veel met spinnen trouwens, vind het maar k... beesten als ze op me komen hahaha

                  En fietsen, dat was wel 15+ jaar geleden, als het nog veilig gaat dan ben ik in ieder geval zo kapot, ohh wacht ff, mijn peuk brand op lol
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Ghehehe
                    Ik fiets ook niet, alleen maar gas geven

                    Ohlala dat klinkt goed! Geistgrow..

                    Lol met peuk in mijn bek op de fiets
                    Zul je zien dwars door die spinnenweb heen..
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Pauze!!
                      Knip knip en dan twee jointjes en ff posten
                      Beetje meeldauw, minder als gisteren. Viel op. De hete lucht langs de planten heeft gescheeld. Denk ik dan. Was ook net een fohn gisteren in de tuin! Beetje toprot ook en ja hoor, allemaal bij de oude bruine calyxen. Moest meteen aan Stemma denken, die peuterd die eruit! Strak plan! Ga ik volgende keer ook doen..
                      image.jpg image.jpg image.jpg
                      image.jpg image.jpg image.jpg
                      image.jpg image.jpg image.jpg
                      image.jpg

                      Aan het lezen over de Cleanlight. Ga dat echt niet elke dag doen, maar na de oogst een keertje of twee lijkt me wel veilig. Kamer schoonmaken lijkt me wel vet met zo'n ding. Ben best een heavy user. Onder het blad schijnen zonder jezelf te belichtten lijkt me praktisch onmogelijk. Alles blinkt ook lekker in de growroom, of ik moet een uv burka gaan dragen. Damn had ik mijn oude drooghokje nog, dan kon ik er een cleanroom van maken ghehe
                      Last edited by Greyvol; 14 September 2016, 11:04.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        En dat gaat maar door hiero goed bezig grey ziet er allemaal lekker uit
                        wat bedoelen ze met dat pyramide systeem is dat voor lichtreflectie /?

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Thanx
                          Zijn screenshots van dit filmpje:


                          Kweet nog niet zo goed wat ik ermee moet. Dat watermeubel vind ik wel vet, en die piramides moeten dus naar het magnetisch noorden staan. Niet met licht maar magnetische energie. Geinig om eens te proberen te maken zoiets. Ben superfan van ferrocement en wil al jaren iets inelkaar gaan frubelen. Maar kweet niet wat, waterfonteintje! Projectje voor volgend jaar ofzo denk ik. Wilde plannen allemaal ghehe. Draai tegenwoordig echt wel lekker in mijn tweede versnelling, gewoon niet teveel gas geven en dan gaat het best goed!! Eerst ff 2X voorgloeien en dan gewoon rustig in zijn twee wegrijden, scheelt weer een keer schakelen

                          Net wat scissor hash op, maar dat proef je wel! Nonderknetter! Ghehehe
                          Zit gvd gewoon gevulde kikkers te eten met 30 graden! En niet eens mijn schoen gezet Moooooi

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Dit spul dus.. Ferrocement.
                          image.jpg

                          Last edited by Greyvol; 14 September 2016, 16:11. Reden: Foutje hier, foutje daar, zal maar verder gaan knippen. Toet toet is op!
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Met rubberhoudende tegellijm kun je ook heel leuke dingen maken.

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Met rubberhoudende tegellijm kun je ook heel leuke dingen maken.
                              Klinkt goed en een stuk minder heavy!
                              image.jpg image.jpg image.jpg
                              image.jpg image.jpg

                              Pepers
                              image.jpg
                              image.jpg image.jpg
                              Bijna klaar met knippen, laatste loodjes..

                              Drie kikkers in een pot! De allergrootste zit nu onder de drie zusters. In de potten met kikkers zitten geen pissebedden. Die kikkers mogen blijven grappig, als je het plastic omhoog haalt graven ze zich in.

                              Beetje rommelig met de foto's, volgende keer beter..
                              Last edited by Greyvol; 14 September 2016, 18:30. Reden: Darwin eerste terraformer en deed het met zijn nichtje, en hou op over opa
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Eigenlijk zijn dat geen kikkers maar padden, of is het nu toch de kleine bruine kikker?

                                DIe pepers moeten nog wel even. gelukkig heb je voor het oogstvenster van een peper meestal geen microscoop nodig he.

                                Ik heb wel eens geschilderd met tegellijm, 3 d schilderijen. This heel leuk spul om anders te gebruiken dan onder een tegel en kost weinig.

                                Zat naar aalleiding vn je waterschalen te denken aan copieer de natuur en bekeek me rabarberblad pompoenblad en bananenblad hoe leiden ze het water, toen dacht ik aan vrouwenmantel en oostindische kers. die kunnen echt toveren met water zwijgen van de lotusbloem.

                                Afdrukken van bladeren maken met tegellijm gaat prima
                                .

                                tegellijm melk en mossporen en tuinturf is ook leuk.

                                Je maakt een specie van tegellijm, tuinturf, mosresten die je verzaamelde en in plaats van water gebruik je melk.

                                Als gietvorm gebruik je gewoon je tuin, in de grond schep je een plantenbak uit (negatief) je giet je speciesmurrie erin eventueel bij grote bakken met wat bewapening (kippengaas).

                                Dan echt 1 maand wachten. de lijm hard wel uit maar snel gaat dat niet met al die turf melk en mossporen. Na die maand graaf je dat zaakje uit keerd het om borsteld het schoon en zet je er je plantje in.

                                Het tuinturf zal verrotten dus die libak heeft zodadelijk vele porienen en zijwegen. De melk is voeding voor de mos en die vestigd zich in de microporien
                                , na een jaar heb je dan een geheel bemoste bak die de temp prima regeld en ook het vochtgehalte
                                Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 18:41.

                                Comment

                                Bezig...
                                X