Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    sow dan weer een heel stuk wat ik moest inhalen hiero
    Mooi apparaat is dat toch die tumble trimmert dat werkt tenminste makkelijk zou die kleine topjes er ook gewoon doorgooien hihihi scheelt weer een hoop dan maar wat gruis meer
    Die buitentuin is trouwens mooi afgezet in de bosrand, zo zullen je plantjes idd niet opvallen ,mooi struikje zo ze begint al lekker te verkleuren
    sommige soorten zullen je beter helpen dan andere , als ik het zo lees is die santa wel een toppertje geweest voor je, tijd om de lampen weer is aan te slingeren.
    Ga zo door grey ,en vooral blijven eten, freten, kanen, knagen als het maagje maar vult en gevuld blijft .
    Last edited by Nonsense; 9 October 2016, 07:15. Reden: ,,,, vergeten

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Ghehe thanx Nonsense

      Zodra het buitenspul droog is en me growroompie weer clean dan gaan we weer aan de Santa binnen beginnen.. Kan beter een paar weken tussen zitten met beesjes en probeer dat wel te doen. Maar geloof niet dat ik zo lang kan wachtten ghehe

      Vind het nu wel heel prettig die gevulde potjes hoor. Net nog een stukje wiet choco op, gisteren ook en het scheelt wel, blow iets minder als ik wat choco op heb. En heb weer die bodyhigh van vorige keer gehad, das toch wel leuk. Na een hapje eten ging ik wel weer knockout 5 uur lang ghehe das veel langer als normaal. (Uurtje, twee uurtjes after dinner dipje meestal) 6 gramm stukje gisteren en vandaag klein stukje, de helft ongeveer.

      Straks ga ik de verdamper weer proberen met het verse spul. Vind dat zo slecht van mezelf, staat hier een verdamper naast me maar zit te blowen. Staat helemaal schoon en aangesloten, snap er niks van. En probeer van af nu minstens een paar keer per dag dat ding te gebruiken. Stom stom, maar vanaf vandaag gaan we het anders doen. Supergaaf ding ook en was ermee gestopt omdat ik zowaar nog meer shit aan het verdampen was dan roken.. Al doe ik maar om en om, een begin is alvast gemaakt. Ben helemaal overtuigt van dat ding en de goeie eigenschappen en denk daar ook aan elke keer als ik een teug neem van mijn joint..

      Genoeg gezeurt, verdampen voortaan grey! Tis de gewenning en nicotine verslaving die ik ff moet kicken. Is best te doen en heb dat al bij tig mensen gelezen hier op JD.

      En inderdaad,veel vaker die Tumbler gebruiken. Dan maar wat meer gruis. Volgende keer ga ik dat ook zeker doen. Als het er nog staat. De buren hebben een buurt bbq gehad en heel de buurt weet het nu dat er wiet staat.

      Heeee hedde gij nouw WIET stoan buurman?

      Vond dat toch wel wat minder..

      Last edited by Greyvol; 9 October 2016, 08:49. Reden: Taalfoutjes
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        zou het knap vinden als je kan overgaan op verdampen alleen
        heb het zelf ook geprobeerd en het is heel anders dan je van roken gewend ben is heel licht
        ik kon hier niet van genieten en ben weer terug naar joints slechte gewoonte

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Mee eens.
          Er zit echt veel verschil tussen roken en verdampen, de wiet smaakt ook heel anders.
          Ik heb soortjes die in een jointje gewoon niet lekker zijn, en in de verdamper zijn ze goed te doen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Lekker levendig topig is dit toch. Zoveel verschillende sub-onderwerpen. Hoeft hier niet verveeld te raken.

            Moet de maag toch een beetje aan t werk houden anders stopt ie er straks nog mee van luiheid. Eten op zich kan best lekker zijn wens je een spoedige vertering. Sluit me aan bij Stemma, boeiend als t depri is. Moge het werken als uitlaatklep.
            Dus je hebt het ZH weer voorzien van weefsel-samples. Jij zou ook baat hebben bij een science-fiction dokter.
            Beetje t evenwicht opzoeken, tuintje in, wandeling maken. Genieten van de koi's.

            T is paarse wiet he, geen toprot. Mijn Pineapple begint die kleur ook te krijgen in sommige toppen. Is wel mooi. En ook grijze gloed op paars blad, alleen op het paarse blad. In mijn ogen anders als meeldauw.

            Wiet-choco is voor mij een eerste. Klinkt lekker. Zoveel meningen over verdampen. Welk apparaat heb jij staan?
            Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik t goed begrijp is het toch een ander gevoel stoned/high. Ook weer persoonlijk natuurlijk.

            Wat heb je geantwoord op die feestvierder van de buren die naar je planten vroeg? Ik heb laatst nog iemand wijsgemaakt dat t n vijgenboom is.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Andijvie doorgeschoten, maar daar trapte ze niet in..

              Was er ook niet bij en kreeg te horen dat, dat vandeweek gebeurt is geweest.
              Zo'n holodock lijkt me niet verkeerd, heb je de Pilot van Westworld al gezien?

              image.jpg image.jpg

              Drie gramm knoockout choco, gramm per uurtje slapen ongeveer ghehe
              De verdamper van evert heb ik nu in gebruik

              image.jpg image.jpg

              Smaak is niet te vergelijken nee, heel subtiel tegenover roken. Begint lekker en word steeds muffer van smaak. Zit nu aan de Danish Snow, die ruikt het sterkst van alle potjes zo'n beetje
              Last edited by Greyvol; 9 October 2016, 18:55. Reden: Hele vieze choco trouwens
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Tja Grey ik moet eerlijk bekenen
                dat mijn davincie vaporizer hier meestal ook stof ligt te happen
                ik heb bijna een maand enkel de vap gebruikt maar viel toch weer
                snel terug op me vertrouwde joint
                Straks toch de vap aan de lader leggen en kijken hoe de af's smaken

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Ken het

                  Wel een paar keer gedaan nu dat vapen, smaak is hetzelfde als de geur en dat vind ik wel geinig. Maar ondertussen steek ik gewoon een joint aan tijdens het vapen. Straks weer wat proberen, maar eerst gaan we weer knippen.

                  image.jpg image.jpg
                  image.jpg image.jpg
                  image.jpg image.jpg
                  image.jpg image.jpg
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Das een flinke drinkwortel aan die dame. Maar ik heb zo het idee dat die oranje dingen geen wortels zijn. [emoji892][emoji28][emoji892][emoji28]


                    I like it!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Ghehe is de reukdekmantel, staat nu lekker te sudderen
                      Kenne we lekker op ons gemakske knippen

                      Kippetje in de oven en straks niet zo'n hele hete kiep! (10 pepers maar zonder pitten)
                      image.jpg image.jpg
                      image.jpg image.jpg image.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      image.jpg image.jpg



                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      image.jpg image.jpg
                      Kweet niet waarom, maar de fut is er een beetje uit
                      Last edited by Greyvol; 11 October 2016, 16:37. Reden: Hedde gij GVD goed gezien jongen!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        1 potje sambal badjak
                        image.jpg

                        Sodeju zeg, zit er weer op voor vandaag.

                        Laatste stuk kip naarbinnen douwen en slapen.

                        En tuintje 2 in potjes gedaan, woohooo!
                        image.jpg image.jpg image.jpg
                        zaadjes in de paarse en ook bananen gevonden in Sommige takken
                        Last edited by Greyvol; 12 October 2016, 02:53.
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Mmmmm Lekker die pittige oogst.


                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Ik zie dat je veel netter knipt dan ik. Wij hebben trouwens ook een mooie oogst aan habanero, jalepenos, jeanette en trinidad scorpion. De habanero red vind ik het lekkerst.

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Trailer Westworld opgezocht. Zou zo uit een holodeck van Voyager kunnen komen.

                              Verdampen. Naast dat de smaak anders is, what about the feeling?
                              Duur speeltje heb jij daar staan en dan de moeite nog nemen om er een joint tegelijk naast te fixen. Das nou overvloed man. Wil nog eens uitzoeken waar ik zo'n apparaat kan testen. Ben best benieuwd. Vooral vanwege de voordelen die vapen zou moeten hebben.

                              Mooi paars is ni lelijk. Hier ook bananen in mijn paars. Wij hadden allebei vroeg paars.
                              Wat denk jij, stress of natuurlijke zelfbevrediging/overlevingsdrang/voortplantingsdrang?

                              Wel n bietje n kleine zaag gebruikt voor zo een dikke stam , volgend jaar kettingzaag.

                              Pepers kun je ook drogen, dan hoef je ook maar een keer te snijden en lang houdbaar.

                              Bij hele kip uit de oven is t t lekkerst als je de saus/kruiden met vingers en lepel tussen huid en vel stouwt. Eerst met lepel of vingers huid zoveel mogelijk los te maken van vlees. Oeh, I love yummy chicken. Organen in de soep voor de volgende dag. Mmm.

                              Heb je een potje sambal of meerdere? Als je er meerdere hebt die je niet direct cadeau gaat doen aan je schoonmoeder maar langer wilt bewaren, dan hoop ik dat je ze goed tot de top gevuld hebt. Anders heb je kans dat het gaat schimmelen.

                              T staat er allemaal nog mooi bij daar bij jou. Lekker bezig!
                              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door B2N
                                spint maar of het de kasspint of de bodemspint is, dat moet je zelf uitzoeken
                                bij kasspint zal je blad aangetast worden
                                bij bodemspint heb je geen bladaantasting en heb je een organische werker erbij
                                wel sterke spintjes deze, kunnnen nog goed om met de lage temps

                                bugger dat je plant ballen heeft gekregen,
                                over drie weken heb je minizaadjes, die enzymen bevatten en dus gaan meuren bij verbranding
                                zonder crusher zijn die nog grotendeels te verwijderen als ze in een te ver stadium zitten

                                laat het niet de feestvreugde bederven, al mooi resultaat voor een eerste keer

                                volgend jaar nog beter

                                happy bloomings
                                Thanx for the tips
                                http://www.de-verdamper.nl/nl/special-shops
                                Linkje naar special shops waar je de verdamper kan proberen. Tis een hele aanschaf en moet die nog steeds goed gaan inzetten.

                                Effect zal ik nog eens goed op gaan letten, maar dat vind ik nogal moeilijk omdat ik eigenlijk altijd wel stoned ben En jointjes rook en wietchoco naar binnen duw. Verdamper moet ff opwarmen zeg maar.. En dan ben ik al aan het roken. Ipadje erbij, lekker wat te drinken, hele gewoonte geworden en relaxed. Misschien zo'n siliconen slang erbij dat het dan nog relaxer is.

                                Habanero wilde ik ook, maar was niet uitgekomen. Volgende zomer gaan we dat zeker weer doen. En dan ook nog habanero, jalepenos, jeanette en trinidad scorpion. Doe je goed!!

                                Westworld serie zat ik al een tijdje op te wachtten, Hopelijk maken ze er iets moois van.
                                Last edited by Greyvol; 12 October 2016, 21:32. Reden: Ff reactie erbij zoeken
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X