Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Creepy
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
      Mooi weer zeg, keertje niet wezen kijken naar de buitentuin. Zat binnen youtube te kijken en dacht mmmm, ik doe iets verkeerd..
      image.jpg

      Eigen kroost toch maar even op de foto
      image.jpg image.jpg

      Beetje aan het oefenen, glow in de dark klei Mooi schauberger schaaltje duurt nog wel ff zo te zien..

      image.jpg image.jpg

      Wat meeldauw op de blaadjes en in het midden staat de helft nog van de Double Fun. Kleine topjes laten zitten en zijn gewoon door gaan groeien. In delen aan het oogsten dus.

      En ballen draaien voor misschien een late zaai.

      Last edited by Greyvol; 16 October 2016, 23:05. Reden: Kodama?
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016



        Timelapse van zaadbommetje
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Leuk, jij hebt ook nog wat staan. Pas je wel op met de meeldauw, kan je een flinke longontsteking opleveren als het eenmaal in de toppen gaat zitten en valt niet op. Hier wordt er af/uit geknipt bij iedere plant waar ik op bespeur.
          recht is recht. krom is krom.

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Kip ziet er heerlijk uit, zal goed gesmaakt hebben!

            Mooi he die timelapse filmpjes, kan daar geen genoeg van krijgen.
            Wortel schieten vanuit een zaadbom naar de grond, zou dat geen probleem opleveren?

            Ben je tevreden over lampie, nu je het een paar keer hebt gebruikt?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Denk dat die voor de cake of olie worden gebruikt. De Double fun is begonnen met de meeldauw en de dames ernaast hebben het nu ook, paar keer wel met de uv behandeld, maar te weinig.

              Zojuist wel even de buitentuin gedeelte geknipt en verstevigd, paar plekken rot gevonden. Grote toppen eruit en de rest mag blijven staan voorlopig. Gaan ze zo in de tumble doen maar eerst happie eten

              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg

              Trichoompies zijn voornamelijk wit, moeilijk te zien, vooral met die paar druppels regen erbij, dacht eerst. Wow dat zijn nog eens trichoomen maar dat was een waterdruppel ghehe

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
              Kip ziet er heerlijk uit, zal goed gesmaakt hebben!

              Mooi he die timelapse filmpjes, kan daar geen genoeg van krijgen.
              Wortel schieten vanuit een zaadbom naar de grond, zou dat geen probleem opleveren?

              Ben je tevreden over lampie, nu je het een paar keer hebt gebruikt?
              Ghihi had je berichtje gemist, meer als 10 kilo erbij inmiddels lekker kippie hoor

              Lampie is fijn, maar had die buiten vaker moeten gebruiken. Beetje lui, binnen doe ik wel telkens als we wat oogsten de boel beschijnen en de volgende dag ook. Handig in de rekjes en is zo gepiept, buiten met verlengsnoer en lashelm en nieuwsgierige huisdieren is minder handig.

              Denk dat dat wel lukt met die wortels, extra buffertje voor het zaadje en de vogels blijven eraf. Of de huisdiertjes ze met rust laten is een tweede had ze al moeten maken en gooien. Eerst maar even oogsten. Dan klei ik wel weer verder ghehe
              Last edited by Greyvol; 18 October 2016, 15:30.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Wat een giga plant, wat vet! Niet probleemloos maar dat zijn wij ook niet die luiheid soms herken ik ook in mezelf, net te laat water geven, of voeding of laat rot ontdekken. Maarja, chille mensen he haha.
                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                Comment


                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Ghihi begin al wat relaxter te worden, drie uurtjes verder, leuke reacties en drie schaaltjes wiet vers in het droogrek. Eerste plant nu klaar en zo direct na de pauze gaan we de tweede doen. Mooiste tot het laatste bewaard, kleine spul duurt heel lang met knippen en de wat grotere topjes knipt en tumbeld lekker snel

                    Paars boeketje zit al in twee potjes, heel droog, en ik denk dat ik nu iets te lang droog. Droogt een stuk sneller in die rekken en moet dat nog ff compenseren. Straks ook ff die lv meters kopen, vergeet dat telkens..

                    Chille mensen.. We gaan weer lekker tumblen
                    Last edited by Greyvol; 18 October 2016, 19:19. Reden: Goed kort houden die vrouwen ghehe
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Lekker kastanjes. Ooit geprobeerd n wilde te temmen dat is me niet goed bevallen.

                      Snelbinders. Handig en snel, hier ook eentje gebruikt om de afgebroken tak laatst op te hangen.

                      Vierde foto vanaf de weg genomen? Mooi verstopt dan.

                      Weer wat nieuws voor mij die zaadbommetjes. Dat soort verassingen maakt dit topic extra leuk.

                      Al eens van de flow-hive gehoord?
                      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Ghehe kastanjes temmen

                        Zit er bijna op, nog een uurtje denk ik. Deze plant gaat een stuk beter en sneller.
                        image.jpg image.jpg image.jpg

                        Flowhive vind ik nie zo, dit vind ik wel een leuk idee
                        image.jpg

                        Zaadbommetjes met klaver en bijenmix. Heb er zin in!
                        Last edited by Greyvol; 18 October 2016, 21:46. Reden: Plakt minder en ruikt ook niet zo indrukwekkend
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          https://www.honeycolony.com/article/...the-flow-hive/

                          Comment


                            image.jpg image.jpg
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Had me er niet verder in verdiept als het voorbij zien komen op de bekende social media. Had daaruit al deels kunnen concluderen dat het waarschijnlijk meer een marketing doeleinde had. Grappig dat het artikel op een dezelfde toon begint.

                              And if you happen to get stung once or twice, you can choose to see it positively. It’s medicinal. - mooi stukje denken
                              Misschien zelf ook eens een zwerm in de tuin proberen te krijgen. Voor de voldoening. Dat is herkenbaar, denk aan wietplant.
                              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Euhm vliegen die bijen daar nu gewoon boven de bergen en boven de bewolking op 8000 meter hoogte?

                                Comment

                                Bezig...
                                X