Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greyvol's buitenkweek 2016

Ghihi thanx Stemma, hoeloes
    Zit nog in het ziekenhuis, wond was/is wel erg groot en voor de zekerheid een nachtje blijven. Iets met bloeduitstorting. Lig in mijn eentje in een vier persoonskamer. Kerel tegenover me is al weg en had hetzelfde als mij, toch fijn even babbelen erover met lotgenoot mijn lieve vriendin is net weg en komt me morgen weer ophalen.

Kan niet zeggen dat het meevalt, ben super blij dat het achter de rug is en ben liever vannacht thuis maar het is niet anders. Morgen is het zo weer. Kwam weer erg naar uit de narcose en wat wartaal, maar niks om over naar huis te schrijven ghihi

Even een klein wiet pafje gedaan voor het ziekenhuis, en het idee dat ik dat zo kan gaan doen is al voldoende. Hee een pret sigaret kreeg ik te horen Eet en drink nauwelijks en ben heel moe en misselijk, overgeven is nu het laatste wat ik wil en kan me de pijn al voorstellen. Ga zo maar weer eens een dutje doen.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Woohoooo bijna naar huis toe!
      Gaat een heel stuk beter nu en ben happy happy!!

Kan me bolletje al een beetje draaien, om de twee uur ben ik wakker gemaakt vannacht, das wel kut. Meneer grey niet schrikken hoor maar we gaan even prikje en bloeddrukmeten. En dat heel de nacht door, ze laten ook regelmatig iets op de grond flikkeren en dan zit die grey weer rechtop in bed te mopperen, heel moe ben ik en thuis ga ik lekker dutjes doen, gaat niks boven eigen nestje

Misselijk wel en heb nog niet gepaft, dat doe ik thuis wel of dadelijk in de auto. Zit te trillen van de zenuwen of de honger of ontwenning van de wiet kweet het niet. Bloedruk is ook heel hoog, heb ik eigenlijk normaal gesproken ook niet. Zuster zei al dat het door het witte pakje kwam

Ik denk dat ik gewoon naar huis wil! Mijn lieve schat zal nu in de file staan. Nog even..

De hele delegatie is net langs geweest, was dit berichtje aan het typen en ze kwamen allemaal binnen 7 a 8 mensen die me aan staan te koekeloeren en vragen me de oren van het hoofd ghehe
      Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 09:37.

Comment

Goed om te horen Grey, weer snel naar home sweet home!
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

hopelijk ben je snel thuis grey beterschap en rust maar lekker uit.
          oost west herstellen doe je thuis op zn best

Comment

Ghihi wat is het toch fijn om thuis te zijn!

Zit lekker me jointje te paffen, rust is het hem vooral. Misselijkheid ept nu ook lekker weg. In de auto was vorige keer niet relaxed en heb het nu volgehouden tot thuis. En nu lekker op de bank paffen! Heerlijk!! Veel beter plan.

Ik geef ook verkeerde signalen naar de zusters in het ziekenhuis, zeg heel relaxed dat ik me gestressed voel en veel pijn heb. Zichtbaar aan het bibberen en hartmeter gaat helemaal nuts.. Zit gewoon in me, wil me niet zwak voelen en vooral niet laten blijken aan anderen. Zo zit dat in mijn hoofd, voel me anders echt een zeurpiet. Na de narcose waren mijn ogen wijd open met speldeprik als pupillen zei mijn vriendin. En niet zo'n stennis staan maken als vorige keer.
            Gelukkig

Bedankt voor de lieve berichtjes, is het toch nog lekker snel gegaan.

Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 12:26. Reden: Earth angel

Comment

Fijn om te lezen dat je weer lekker thuis bent kerel
              nu lekker genezen
              komt helemaal goed met die Grey

Comment

Goed herstel toegewenst en alvast goede feestdagen

Comment

Thanx Haze en Tukker!

Comment

Oost west thuis best Grey, alhoewel die zusters....
                    En dan nog helemaal een eigen kamer gehad, nadat je overbuurman vertrok. Aan de ene kant beter dan word je tenminste niet gestoord als je dam eindelijk even kan slapen. Maar toch ook wel weer ongezellig, afhankelijk van de mede patiënten.
                    Oja met zo een narcose hoe is het inslapen nou. Of herinner je dat niet meer. Zelf heb ik nog nooit narcose gehad maar ik ben altijd benieuwd naar de ervaringen.
                    En wat is het toch fijn dat je in Nederland gewoon ff een pret sigaretje kan roken bij het ziekenhuis.
                    En wat betreft die signalen naar de zusters, we zijn allemaal maar mensen toch.
                    Verder ben ik blij dat je weer thuis bent en alles goed is gegaan.
                    Smookze op de bank Grey[emoji1360]

I like it!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Welkom thuis! Daar is het altijd beter. Zeker met een jointje. Geniet ervan.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ghihi thanx Hoeloes en Vaperke!

Narcose is heftig spul, niet echt veel bewust meegemaakt nu gelukkig. Kan me wel nog vaag herinneren dat ik wilde opstaan maar dat lukte niet. En lopen jammeren dat ik het koud had. Maar allemaal na de narcose. Heel moe en sloom. In de O.K. Ging ik wel weer veel harder bibberen, had het gevoel dat ze me naar buiten reden zo koud. Zit nu ook met een straalkacheltje en kan heeel slecht tegen kou. Straks weer lekker warm in de growroom, dat duurt geen week meer..

Gaat nu alweer stukken beter, gisteren nog wel ff langs de eerste hulp om de drain eruit te trekken. Kreeg hem erzelf niet uit en durfde niet zo hard aan dat ding te trekken. Even diep adem halen en de zuster trok hem er zo uit. En jahoor weer een leuke lieve mooie zuster. Tref het wel hoor, begon bijna te blozen
                        ze vond me wel nogal jong om dit allemaal net voor de feestdagen mee te maken. Die zusters vinden mij medisch wel interssant, heb niet voor niks een eigen nachtzuster thuis! Ze was me gewoon aan het afleiden en dat geeft niks.. Deed wel ff hoorbaar pijn dat ding eruit. Knak, tak, wooohooo hij is eruit!! Zoiets.. Toen ze zei even diep adem halen werd ik wel wakker van ghihi

Tja slapen in het ziekenhuis doe je amper, en mede patienten was best gezellig kletsen even. Onderwerp is natuurlijk vrij heftig. Was wel blij dat ik in me eentje lag, slaap zowiezo erg moeilijk in. Even naar buiten een pret sigaret was mentaal echt een boost en kreeg nog laat bezoek van mijn broer. Dat deed/doet me veel goeds. Die kijkt niet naar bezoekuren en komt gewoon langs heerlijk dat dat ook gewoon allemaal kan in Nederland.

Vorige keer gaven ze me de roes door een neus/mond kapje en moest ik blijven ademen totdat ik knockout zou gaan. Wat toen dus niet gebeurde, nu wel meteen eigenlijk toen ze dat spul inspoten.
                        Was meteen weg kon niet tot vijf tellen. Hee koud spul in me arm, een twee en weg. Dus inslapen ging goed en dan word je ook redelijk goed wakker ghehe.

Tis wel al de derde volledige narcose van dit jaar en hoop er nu vanaf te zijn. Slik al geen zware pijnstillers meer. Slikken doet wel zeer en kan me bekkie net èèn vinger open doen. Kan wel paracetamol pillen in èèn keer weg slikken wat voorheen niet lukte. Dus al verbetering. Eet natuurlijk niet zo gek veel en val wel af, maar maak me daar niet zo druk om. Zit nog genoeg spek op!

Energie zit er nog niet in, maar toch net even wezen wandelen dus dat komt allemaal wel goed. Mis ik nu speeksel?, daar maakte ik me druk om en dacht dat die speekselklier het nooit goed gedaan heeft. Nu die eruit is merk ik daar geen verschil aan en dat vind ik super, dat ding deed het dus echt niet. Uitslag onderzoek 19 dec, dus nog wel even spannend op eventueel vervolg behandeling.

Droge bek van het blowen Ja, maar niet erger als anders, super gewoon! Oja, ook iets om te vermelden. Blow een heel stuk minder!

Seizoen zes is begonnen van shameless en nog even en dan heb ik alles gezien! Super goeie serie, echt een aanrader. Kan me heerlijk vermaken op de bank. Mijn eigen lieve zuster komt net langs om de wond te verzorgen, vind ze nog leuk ook Dacht vroeger altijd dat meisjes zouden schrikken van die leleijke littekens, maar dat vinden ze vet!
                        Last edited by Greyvol; 9 December 2016, 22:22. Reden: Raising Hope is ook goed

Comment

Haha weer een week of wat later, teveel gebeurt om op te noemen. Je zou het niet geloven ook trouwens, de duivel schijt altijd op èèn plek . Heb het er wel eens over met me vriendin, als het een soap zou zijn dan ist tie veels te ongeloofwaardig.

Wel leuk filmpje op ted, af en toe raakt het me en post ik ze in mijn buitenkweek topic. Want daar hoort dat..

Gaat over stress en pillen in het engels..

Paf tegenwoordig nog maar de helft van voor de operatie. Kan het haast niet geloven maar dat is een ongelofelijke winstpakker voor me nog net voor het eind van het jaar. Damn zeg, heb er ook heel hard in moeten geloven. Maar zie nu het resultaat. Mijn lijf word elke dag sterker. Word sochtends wakker met net iets meer energie als de dag ervoor. Heel goed nieuws allenaal, ben ook weer aan het eten en aankomen en heb al twee keer teveel gegeten maar niet overgegeven. Beetje dom weer, maar gelukkig geen nare gevolgen ervan. 10 dagen kotsvrij!

Teveel stress, datwel. Mijn hardslag en bloedruk is nu inmiddels gezakt. Die was flink hoog tot een paar dagen geleden. Raar gevoel zo'n racend lijf tewijl ik niks doe. Is normaal na een ingreep en narcose, kan zelfs enkele weken duren. Slik nu nog paracetemol tegen de pijn. Gistern was die op en dacht, pak gewoon een oxy. Moet daar wel mee oppassen want ik vind dat te lekker, geef dat eerlijk toe. Echte opkikkert, kan beter een jointje draaien dan die pillen. Pijn is nog wel behoorlijk maar word minder. Mijn gedachte zitten ergens anders, gelukkig heb ik enom veel hulp die het aan het regelen zijn en hoef ik slechts toe te kijken. Beetje vaag allemaal, maargoed, kan daar niet echt iets over kwijt.

Mega veel stress op me donder, verkeerd eten en op de verkeerde tijden. Relatief weinig paffen en toch blijft alles erin zitten. Hopelijk blijft dat zo goed gaan.
                          Heb nog geen tijd gehad om de kweek op de starten en als mijn verbruik zo blijft hoeft dat ook niet 'meteen'!

Zo dubbel weer, keigoed nieuws en dan nog een hoop drama maken. Ons leven staat weer eens op zijn kop en het lijkt wel of mijn lijf nu geen zin heeft om ziek te worden. Hoe raar dat ook klinkt, misschien is dat de adrenaline. Kweet het nog niet. Gaat het een keer goed en dan kan die grey het niet geloven, tis ook altijd wat!!

Comment

beautiful post

Comment

erg intresant filmpje Grey

en blijven proberen positief te blijven
                              ook al heb je veel wat op je afkomt nu
                              je komt er wel fijne feesten gewenst en geniet ervan met je naaste

Comment

Thanx Haze en internationaal smga22 met eerste bericht heftig!! En voor een ieder een fijn nieuw jaar!

Filmpje nog een keer gekeken en bizar dat je dus 15 keer zoveel kans hebt op de bijwerkingen van medicijnen in plaats van de bedoelde werking. In dit geval dan, maar zet je wel aan het denken.

Hehe wat rust weer in de tent, voel me ook heel heel erg goed en dan ga je weer aan andere 'normale' dingen denken.
                                Pas èèn keer moeten kotsen en dat was na thais afhaal, hahaha dat is lang geleden en dacht fuck it. Heb er zin in. Kwam er snacht uit en zonder pijn staan overgeven. Dat is ook nieuw. Had iets beter moeten kauwen ghehehe. Thais afhaal is ook wel een beetje pushen natuurlijk. Maar pas de eerste keer overgeven sinds de operatie, geweldig! Wat is het toch fijn om vanalles naar binnen te kunnen duwen en niet hoeven overgeven. Deze keer tel ik gewoon niet mee.

Ik slikte dus met een nauw bochtje door de tumor. En dat prikkelde dus ook constant die kokhals neiging. Dus bleef maar overgeven. Tis gewoon een mega upgrade geworden die operatie en dit had ik niet verwacht zoveel verschil. Blow nu redelijk normale hoeveelheden en dat valt ook weer veel gemakkelijker te kweken, duh.. Dubbele winstpakkert

Jammer dat de speekselkliertumor kwaadaardig was en dat ik nog bestaald moet worden. Maar ben o zo blij met de longfoto's dat die schoon waren, heftig weekkie. Kon/kan het niet goed beschrijven en was ook niet helder meer in mijn hoofd. Teveel om op te noemen. Moed zakte meerdemalen in me schoenen en durfde er gewoon niet aan te denken. Opgelucht.. En dacht, zonder jing geen jang en daarom ben ik zo'n blije gup!

Vandaag op roadtrip met mijn maatjes geweest en morgen naar de bioscoop. Jammer van de 3d maar ga lekker met mijn maatjes voor de gezeligheid film kijken. Terug weer leuke dingen doen. Wilde plannen en bruis van de energie. Woohoo!!
                                Last edited by Greyvol; 28 December 2016, 03:04. Reden: Komt goed, toch nog veel mazzel en turbo boost ;)

Comment

Bezig...
                                X