eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cobus
    Retired
    • Jul 2008
    • 36

    #91
    Re: eerste kweek.

    Stom dat ik daar niet aan gedacht heb om de grond in de pot te bedekken! Goeie tip!
    En ik heb inderdaad gaten onder in de pot.
    Ik wil mijn meiske niet verzuipen natuurlijk.
    Ik geef ook altijd net zoveel water met voeding dat het net onder uit de pot loopt.
    Geef ik water zonder voeding dan geef ik wat meer, het overtollige water loopt toch weg onder uit de pot.

    Comment

    • MarcoPM
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2008
      • 220

      #92
      Re: eerste kweek.

      Bedankt voor de tip over die spray, die zal ik zeker niet gebruiken . Voor de rest ziet het er naar uit dat ze wel weer bijtrekken.

      Comment

      • laurens_enzu
        T.H.C. Master
        • May 2008
        • 512

        #93
        Re: eerste kweek.

        ja inderdaad ze beginnen al terug te groeien alleen spijtig van het slechte weer de afgelope dagen.
        grtz

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #94
          Re: eerste kweek.

          wat een k*t weer mijn plantjes krijgen al bijna heel de dag een douche en de bladeren hangen wat slap
          hopelijk wordt het snel beter

          Comment

          • laurens_enzu
            T.H.C. Master
            • May 2008
            • 512

            #95
            Re: eerste kweek.

            nog wat picas tijdens het slechte weer.



            Comment

            • Sammy
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 417

              #96
              Re: eerste kweek.

              Ze zien er goed uit hoor, voor in de regen Ik vind die regen wel makkelijk
              Hoef je niet te wateren, er zit ook veel meer voeding in de regen dan kraanwater.

              Comment

              • Cannab0y

                #97
                Re: eerste kweek.

                Inderdaad, laat maar lekker regenen

                Dat ziet er daar wreed goed uit hé, doe zo verder

                Greetz

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #98
                  Re: eerste kweek.

                  bedankt voor de reacties mannen en ik hou jullie op de hoogte

                  Comment

                  • yrrab
                    Wicked Stoner
                    • May 2008
                    • 200

                    #99
                    Re: eerste kweek.

                    ziet er toch best goed uit
                    alleen de vraag is wanneer begint de zomer nou is want ik vind dat het genoeg heb geregent laat nu de zon maar een week of 8 schijnen

                    Comment

                    • laurens_enzu
                      T.H.C. Master
                      • May 2008
                      • 512

                      #100
                      Re: eerste kweek.

                      hier ben ik met fantastish nieuws (denk ik toch)
                      vndg toen ik opstond nog eens naar men 3 plantjes in de potten gaan zien en wat zag ik bij het beste plantje.??
                      jawel in de oksels zeer kleine witte haartjes rond de 2 a 3mm
                      omdat ze nog zo klein zijn kon ik geen foto neme maar jullie zullen er zeker snel een foto van krijgen
                      grtz!

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #101
                        Re: eerste kweek.

                        Gefeliciteerd met je eerste dame.

                        Verwen haar maar goed!

                        Peace

                        Comment

                        • laurens_enzu
                          T.H.C. Master
                          • May 2008
                          • 512

                          #102
                          Re: eerste kweek.

                          juuups iedereen!
                          heb geprobeerd er wat foto's van te maken en heb wat met een vergrootglaasje liggen knoeien maar denk dat het me uiteindelijk wel gelukt is
                          tijd voor de foto's





                          Comment

                          • yrrab
                            Wicked Stoner
                            • May 2008
                            • 200

                            #103
                            Re: eerste kweek.

                            nou gefeliciteerd volgens mij heb je een meisje
                            nu maar wachten op de rest

                            Comment

                            • Cannab0y

                              #104
                              Re: eerste kweek.

                              Congrats, it's a girl

                              Heb er hier ook al 5 van de 9 gespot, allemaal wijfjes Voelt goed, toch?
                              Last edited by Gasten; 9 January 2009, 19:11.

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #105
                                Re: eerste kweek.

                                bedankt iedereen voor de reacties!
                                en jullie moge er zeker van zijn dat ik er goed voor zorg!
                                ik heb spijtig gng nog geen voeding maar heb de planten dan maar wat voeding voor orchideeën gegeven.
                                npk is iets van en 3-6-6
                                is het mischien handig om het dubbele te geven van wat er op de verpakking staat omdat de npk's nogal laag liggen?
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...