Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: eerste kweek.

    Ow yeah baby

    Comment


      Re: eerste kweek.

      damn wat een monster plant xD maar ziet er zeer goed uit lekker hoor
      keep it up

      Comment


        Re: eerste kweek.

        Jees! das echt vette shit man die plant van je! wauw! was voorn soort??

        Comment


          Re: eerste kweek.

          zou niet welke soort heb de zaadjes van een vriend gekrege
          als ik volgend jaar nog guerillia ga doen dan ga ik nog vroeger beginnen en hopelijk nog groter
          grtz

          Comment


            Re: eerste kweek.

            niet zo goed nieuws mensen..
            de vrouwelijke plant in de grond blijkt een herma te zijn! gelukkig is deze wel overwegend vrouwelijk dus ik denk dat dat niet zo'n probleem is? de haartjes zijn heel talrijk aanwezig en de balletjes komen zelden voor. gemmideld een 5-10tal balletjes per zijtak.
            wat kan ik het beste doen?
            foto:

            Comment


              Re: eerste kweek.

              Yo Laurenz,

              Wat je nu het beste kan doen is gewoon afwachten en de plant laten afbloeien. Je gaat sowieso zaad hebben in je wiet, maar je het tenminste nog iets om te roken. De zaadjes die ervan af gaan komen gaan je een paar jaar voorzien van een lekker wietje, als je guerillaplannen de komende jaren doorgaan tenminste.

              Greetz

              Comment


                Re: eerste kweek.

                oke nice toch nog wat weed
                grtz

                Comment


                  Re: eerste kweek.

                  gezien je meer planten hebt is het niet zo erg om ook wat zaadjes te hebben. ik wou ook wel 1 herma hebben misschien 1 plant flink stressen? hang er wel een foto van me vrouw in

                  Comment


                    Re: eerste kweek.

                    Lol @ Leo28

                    Greetz

                    Comment


                      Comment


                        Re: eerste kweek.

                        Wauw wat een geweldige boom! Leuke foto's hoor. Hoop voor je dat je ze niet in je eentje moet knippen. Ze zien er in ieder geval mooi uit en ben benieuwd wat je daarvan afhaalt.

                        Peace

                        Comment


                          Re: eerste kweek.

                          ben ook zeer benieuwd hoop toch op een dikke 200 gr
                          grtz

                          Comment


                            Re: eerste kweek.

                            die ziet er wel heel erg goed uit
                            ik heb zelf 2 planten voor de eerste keer kan nu bijna oogsten maar omdat ik nu zonder voeding heb gedaan
                            zijn ze niet zo enorm groot wat ik voor volgend jaar wel wil natuurlijk
                            en aangezien die van jou zo groot zijn dacht ik die heeft 't goed gedaan
                            dus kun je me miss zegge welke voeding je allemaal hebt gebruikt en van wanneer tot wanneer?
                            ik kan dit heleverslag ook natuurlijk helemaal doorlezen maar dan zit ik nog tot morgen te zoeken

                            yordi

                            Comment


                              Re: eerste kweek.

                              Oorspronkelijk geplaatst door yordi
                              die ziet er wel heel erg goed uit
                              ik heb zelf 2 planten voor de eerste keer kan nu bijna oogsten maar omdat ik nu zonder voeding heb gedaan
                              zijn ze niet zo enorm groot wat ik voor volgend jaar wel wil natuurlijk
                              en aangezien die van jou zo groot zijn dacht ik die heeft 't goed gedaan
                              dus kun je me miss zegge welke voeding je allemaal hebt gebruikt en van wanneer tot wanneer?
                              ik kan dit heleverslag ook natuurlijk helemaal doorlezen maar dan zit ik nog tot morgen te zoeken

                              yordi
                              het belangerijkste is vroeg beginnen.
                              ik ben midden april begonnen met een zaadje te planten dus dan hebbenz e een lange tijd om te groeien.
                              de voeding die ik gebruikte was universele zoals je eig in elk tuincentra vindt en nu ga ik voort tijdens de bloei met pk13-14 van bio nova. dus hoe vroeger je begint hoe groter je plant
                              grtz

                              Comment


                                Re: eerste kweek.

                                universele voeding dus maar ik had gelezen dat pokon niet goed is omdat je dus ook zegmaar zelf die stoffen binnen krijgt wat daar in zit weet niet zeker of dat ook klopt
                                moet ik anders gewoon kijken voor biologische voeding ofiets?

                                yordi

                                Comment

                                Bezig...
                                X