Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonkweek Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hehe, slim bedacht .
    Shaken, not stirred

    Peace

    Comment


      ik ben benieuwd naar het resultaat

      Comment


        hallo mensen, hier dan zoals beloofd een paar foto's van het resultaat (van het hasj maken).

        De zeef is dus net iets te grof, dus er komen ook stampertjes mee. Maar die zijn er gelukkig vrij makkelijk uit te halen.

        Op de ene foto zie je de verzamelde kristallen die ik uit de opvangbak heb gehaald. Op de andere een balletje hasj.

        De kristallen heb ik in aluminiumfolie gedaan en stevig vastgeplakt met plakband. Dat weer in nat krantenpapier gewikkeld, en het pakketje zo'n 10 minuten in mijn tosti-ijzer verhit. Daarna het pakketje met een fles platgerold (met heel mijn gewicht erop). Vervolgens het pakketje uitgepakt, en de aluminiumfolie ervanaf gepeld. Daarna de hasj met een aansteker voorzichtig verwarmd en er zo een balletje van gemaakt.

        Ik kan jullie vertellen: ik heb twee kruimeltjes in een pijpje gedaan, even tien seconden in mijn longen gehouden, en was de rest van de avond knetterstoned. Het was dan wel vrijdagavond, maar ik hoefde de deur niet meer uit!
        Attached Files
        Last edited by Tinus; 3 December 2008, 16:42.

        Comment


          Dat ziet er een overheerlijk hashje uit Mooi gemaakt Tinus

          Moet wel lekker zijn, zo'n haze-hash Hoe smaakt hij?

          Greetz

          Comment


            Ziet er inderdaad lekker uit Handige informatie. Hoop dat ie je smaakt! Heb je je wietje al gerookt?

            Greetzz

            Comment


              Die hasj smaakt heel lekker, zoet en zacht. Heel anders dan hasj uit de shop.

              De wiet is ook niet verkeerd, maar het is jammer dat hij nog niet helemaal rijp was (ik heb het vroegtijdig geoogst door de toprot). Dus het smaakt niet zo zoet als ik gehoopt had. Geen typische haze-smaak. Maar je wordt er wel heel relaxed high van.

              De hasj was ook nog lekkerder geweest als de wiet wat rijper was geweest. En ook meer qua heoveelheid natuurlijk. Maar je hoort me niet klagen hoor.

              Comment

              Bezig...
              X