Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonkweek Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Balkonkweek Haze

    Bedankt voor de reactie Leffe,

    Ik heb geen wortelstim gebruikt. Ik zal inderdaad de kluit er eens uit halen om te kijken hoever ze geworteld zijn. Het is toch beter om dit na het water geven te doen, zodat de kluit niet uit elkaar valt?

    Ik zal de ook eens af en toe een kwartslag ( ) draaien. Kijken of ze weer wat rechter gaan groeien.

    thanks

    Comment


      #17
      Re: Balkonkweek Haze

      Inderdaad eerst water geven alvorens je je plantjes uit hun medium haalt. Zo blijft de aarde mooi bij mekaar .

      Het ziet ernaar uit dat het hoog tijd is om over te potten. De grootte van je planten en de grootte van je potten spreken voor zich. Die zijn vast en zeker toe aan een nieuwe schoen .

      Greetz

      Comment


        #18
        Re: Balkonkweek Haze

        Zo, ik heb 7 planten in potten van 20 liter gezet, ze waren inderdaad hard aan een grotere pot toe. De hele onderkant van de kluit was wit van de wortels. 5 blijven er op het balkon staan, 2 staan er nu bij een vriend op een plat dak, en 5 zijn er naar een andere vriend gegaan die ze in de volle grond gaat zetten. Hier zijn een paar foto's van de planten die zijn gebleven. Ze gaan echt vet goed!
        Last edited by Tinus; 7 October 2008, 11:21.

        Comment


          #19
          Re: Balkonkweek Haze

          Goed dat ze je een grotere potmaat gegeven hebt, ze zullen het naar hun zin hebben . Ik merk op dat ze een mooiere gezonde kleur hebben nu. Welke potgrond gebruik je nu ?

          Grtz

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Balkonkweek Haze

              Ik heb ze getopt, dat adviseerde de verkoper van de growshop me.
              Last edited by Tinus; 7 October 2008, 11:21.

              Comment


                #22
                Re: Balkonkweek Haze

                Goed zo nu gaan de zijscheuten ontwikkelen en zal je een bossige plant krijgen . Wel netjes die curver boxen, mooi kleurtje lol

                Grtz

                Comment


                  #23
                  Re: Balkonkweek Haze

                  Inderdaad, je bent wel creatief bezig met je wasmand ook

                  Comment


                    #24
                    Re: Balkonkweek Haze

                    haze bloeit lang af!
                    Buiten kan dan tot eind oktober, midden november duren voor ze klaar is.

                    Maar wanneer ze in bloei gaat ligt eraan, dat is bij elk soortje anders.
                    Er zijn al paar buitenkweek planten hier in de sectie in voorbloei.
                    Het kan dus elk moment gaan gebeuren nu
                    Maar de echte bloei zal voor juli/augustus idd zijn.

                    Comment


                      #25
                      Re: Balkonkweek Haze

                      Mooie planten en bakken , lekker flashy .

                      Ik denk dat ze wel eerder oogstklaar zullen zijn dan de meeste Haze soorten.
                      Als je begrijpt wat ik bedoel .

                      Kan je eens een fototje trekken van boven af?


                      Peace

                      Comment


                        #26
                        Re: Balkonkweek Haze

                        tja, die plastic bakken van Blokker zijn niet echt gebruikelijk, maar het was een lekker goedkope oplossing. .

                        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                        Ik denk dat ze wel eerder oogstklaar zullen zijn dan de meeste Haze soorten.
                        Als je begrijpt wat ik bedoel
                        Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt smokey, waarom denk je dat ze eerder klaar zullen zijn? zou wel mooi zijn ivm het slechte weer in oktober.

                        Ik zal snel eens een foto van bovenaf plaatsen.

                        bedankt voor de interesse jongens

                        Comment


                          #27
                          Re: Balkonkweek Haze

                          Haze is idd een langbloeier. Maar "echte" haze is dan ook een Sativa.
                          Jou planten lijken mij veel meer Indica invloed te hebben?

                          Het kan natuurlijk ook een kruising zijn he.(Mix van Indica/Sativa)

                          Sativa= Lange bloeitijd(12-16 weken), groeien erg de hoogte in en het eindproduct ervan zal je een meer High gevoel geven. Sativa planten hebben lange dunne vingers.

                          Indica= korte bloeitijd(6-9), blijven laag en worden lekker bossig. Het eindproduct van een indica plant zal je een meer Stoned gevoel geven. Indica planten hebben brede/dikke vingers.

                          High= Alsof je zweeft, licht in het hoofd.
                          Stoned= Sloom, je plakt in je zetel.


                          Sativa:




                          Indica:






                          Peace

                          Comment


                            #28
                            Re: Balkonkweek Haze

                            Nee nee, zijn plant is overwegend sativa.
                            Serieus

                            Comment


                              #29
                              Re: Balkonkweek Haze

                              Ik heb nog nergens gelezen welk zaadsoort het is. Mischien kan Tinus ons eens vertellen welke het is en weten we meteen of het een indica, sativa of kruising is en kan hij mischien meteen het percentage bij melden. Een feit is dat het een kruising is, Het is geen zuivere sativa.

                              De naam haze word alsmaar rapper toegedeeld aan een gekruiste soort. Onder de ancien's van het nutigen van cannabis vertsaat men onder haze "zuivere sativa soort" of minstens 80 % sativa eingeschappen

                              Grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: Balkonkweek Haze

                                Ochja, we zullen zien nadat ze doorgegroeid is.
                                Alsk uw gekante bladeren bekijk zie ik nu de sativa overwegen...
                                Dit omdat ik ze nog zie doorgroeien zoals mijn deed.

                                Comment

                                Bezig...
                                X