Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• bluemink
    replied
    mooie plant succes

Leave a comment:

• leo
    replied
    Re: beter laat dan nooit

thx ik denk idd dat ze niet slecht zijn voor de eerste keer, kan niet wachten tot ik ze kan oogsten. ben heel benieuwd hoe veel ik heb aan het einde van de rit. naja we zullen het wel zien. ik gok zelf nog een week of 4/5

Leave a comment:

• B-low
    replied

Damn..!! Is geen boom ook, daar pluk je de vruchten van
    je plantjes zien er allemaal mooi uit vriend, keep it up.

B

Peace

Leave a comment:

• Sammy
    replied

Grote planten man! Ik weet ook bijna zeker dat ik wel toprot ga krijgen... Het probleem is dan alleen of ze al oogstklaar zijn dan...

Nouja, we hopen op het beste!

Leave a comment:

• leo
    replied

vanavond even bij me collega geweest die ook een paar planten voor mij verzorgt, en zo vriendelijk was om even zijn camera te lenen (was de mijne vergeten)
    en die planten zijn echt enorm en zitten bom en de bom vol mooie toppen. tot onze verbazing blijken 2 planten waarschijnlijk van een purple soort te zijn.

dat word een leuke opbrengst ben alleen als de dood voor toprot

Leave a comment:

• gooner
    replied

ik wil best ook een paar foto's posten maar dan ga ik herkend worden ook al maak ik men gezicht zwart

Leave a comment:

• luckysmoker
    replied

terug van weg geweest ipv deze ochtend zijn we gister avond vertrokken, na een geslaagde week vissen.
    @ weedy: ik wist 5 karpers te vangen van 24-35-34-36-41 pond en me pa: 38-41-8-28 pond. niet echt veel vissen maar wel mooie maatjes.
    Wist niet dat er noch karpervissers op forum waren. Zou wel een keer foto posten maar kan da niet doen, sta er anders ook op hé.

Mooie toppen anders, ziet er een lekker weedje uit
    Greet

Leave a comment:

• leo
    replied

net even naar de growshop geweest en een fles explode gehaald. wel dure zooi 55 euro maar schijnt wel goed te zijn. de plant zal dikkere toppen maken en deze zullen beter uitharden, ook zal de plant een betere weerstand krijgen.

nou daar hopen we dan maar op want een beetje extra weerstand kunnen ze wel gebruiken met dit weer

Leave a comment:

• Greenland
    replied

de bloei zit er al lekker in al moet je nog wel een paar weken aan je toppen te zien, jammer dat het weer ons allen een beetje laat zitten deze week.
    maar het is natuurlijk altijd lekker thuis komen als je je planten zo aantreft

keep up the good work

gr Greenland

Leave a comment:

• Cannab0y
    Guest replied

Mooie toppen Leo!

Greetz

Leave a comment:

• leo
    replied

nou dan hier weer een paar plaatjes van mijn dames

ze zitten allemaal lekker vol!! alleen zijn 2 iets later in bloei gekomen maar we zullen wel zien wat het word. ik ga deze week ook weer even kijken bij de 4 in de volle grond, deze zijn bijna 3 meter hoog dus ben erg benieuwd hoe vol die zitten.

Leave a comment:

• Weedy
    replied

Leuk dat je weer terug bent, toch 'n redelijk gewicht gevangen man

Ik ben benieuwd naar je foto's

Leave a comment:

• leo
    replied

terug van weg geweest ipv deze ochtend zijn we gister avond vertrokken, na een geslaagde week vissen.
    @ weedy: ik wist 5 karpers te vangen van 24-35-34-36-41 pond en me pa: 38-41-8-28 pond. niet echt veel vissen maar wel mooie maatjes.

@zion ik ben idd ook wel blij met het eerste resultaat. bij thuis komst heb ik meteen ff gekeken al was het erg donker, en ik was verbaast hoe ze al gegroeit zijn. er zitten al aardige toppen in, zal zo ff wat foto's maken.

Leave a comment:

• zion
    replied

Je zal dit pas een week later lezen, maarjah.
    Je hebt echt de groene vingers, volgens mij is het aangeboren.
    Ik heb 2 plantjes staan bij een vriend, die ik in de maand april heb doen ontkiemen. En ik schaam me als ik zie wat voor plantjes jij hebt, ondanks je zo laat begonnen bent.
    Je eerste kweek en je weet al stekjes te nemen van je planten, terwijl de meeste growers er vaak meerdere keren over doen om te slagen.
    Echt heel knap wat je daar doet, respect!

Veel plezier op je weekje vissen!
    En succes verder

Greetz,
    zion

Leave a comment:

• Weedy
    replied

Veel plezier Leo28, hoeveel kilo verwacht je te vangen in de hele week?

Leave a comment:

Bezig...
X