nou het laatste gewogen(op een paar takjes na) 105 gr. dus in totaal 603gr droog rookklare wiet van 11 planten die overgebleven zijn na diefstal budrot en meeldauw.
ik begon met 24 planten, na de aanval van slakken hield ik er 16 over. na boven genoemde 11 over. ik gok dat ik tussen de 200/400 gr heb weg gegeven aan mede verzorgers van mijn plantjes( misschien wel iets meer). dus al met al een zeer goede eerste kweek denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beter laat dan nooit :)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Guest repliedWow Leo, jij gaat een warme winter tegemoet
Hier is ook alles geoogst, nu twee weken wachten en dan alles in glazen potten
Greetz
Leave a comment:
-
ok de laatste party is nog niet droog maar hier alvast een paar foto's om alvast een indruk te geven van mijn eerste kweekje.

monster top

klein deel van de oogst

de zolder waar alles is en word gedroogt

mooi paars

397 gr in potten en zakken 1 zo'n glazen pot is al in rook opgegaan en om er 1 lege bij te zetten vond ik zielig.
Leave a comment:
-
Haba Haba, dat klinkt niet mis
.
Kijk uit naar de foto's, laat het je smaken!
Peace
Leave a comment:
-
tot nu toe 397gr puur droog rookwaar ik gok dat er nog 100 a 150 gr bij zal komen. ik wacht ook tot alles droog is dan zal ik wat foto's posten. maar rond de 500 gr is niet slecht voor de eerste keer. dan te bedenken dat ik ook nog (gok rond 300gr) achter gelaten heb bij vrienden die plantjes voor me hebben verzorgt.
foto's volgen nog en op naar de volgende kweek.
Leave a comment:
-
klote nieuws en inderdaad als ze dan al klaar waren dan hadden ze nog wat ffs,bij mijn weten mag je een inbreker op je eigen terrein helemaal de typhus slaan zo lang die de openbare weg maar niet meer op kan kruipen.
Leave a comment:
-
ja heel triest toen ik net thuis kwam zag ik de schade. heel haastig half geknipt en gebroken. de plant die er nog stond miste dus zijn top en een paar zij takken. al met al heb ik nog een kleine 250 gr aan knipsels en kleine topjes er af kunnen halen. zelfs hier en daar nog een redelijk topje ook. ik heb alles maar in een zak gedaan en in de vriezer gegooit. op die manier kan ik er later misschien toch nog een redelijk stukje hash van maken.
Leave a comment:
-
godsamme die lui wie planten bij iedereen weghaalt zijn echt zielige mensen, ze nemen zelf niet de moeite om ze zelf te zetten en te verzorgen! gewoon eikels zijn t!! zielige hoopjes mensen
Leave a comment:
-
haha word steeds leuker. je hebt zeker een goed punt. echter als je scheermesjes onder de randen van je potten plaatst, en neem daar ook in mee dat je geen geraniums kweekt. heb jij de intensie om ongewenste gasten schade toe te brengen, en daar kom je in nederland niet mee weg denk ik.
voorbeeld: man steekt zijn eigen vrouw 7 keer met een mes. een voorbij ganger geeft de dader een schop voor zijn gezicht. de dader breekt zijn kaak. de te hulp schietende man kreeg 100 uur werkstraf voor het breken van de kaak van de dader. echt gebeurd!!!
Leave a comment:
-
Weet niet hoe het in Nederland zit daarmee, maar in Belgie is het ten strengste verboden van dergelijke zaken te installeren in je tuin
Al vind ik dergelijke afweersystemen wel doeltreffend. Die van die scheermesjes vind ik serieus geslaagd. Gaan dwars door je vingers
Zal hen leren van aan andermands planten te komen. Je blijft nu eenmaal van vrouwen als ze dat niet willen
Greetzzz
Leave a comment:

Leave a comment: