Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste buitenkweek 100% passie 0% ervaring

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: mijn eerste buitenkweek 100% passie 0% ervaring

    thanks cannaboy

    ben net terug van parijs. Was voor mijn stage. maar toen ik terugkwam trof ik mn meisjes zo aan
    mijn vriendin heeft gewoon elke dag 1 gieter water en om de 2 dagen dopje cannaflores net zoals ik doe.
    heeft het dan mss iets met het slechte weer te maken??
    de toppen zijn niet veel gegroeid sinds ik vertrokken ben. en bovenaan zien ze er maar raar uit zoals je op de foto kan zien
    moet/mag ik doe gele blaren afknippen?
    wat kan ik best nog doen.

    peace

    Attached Files

    Comment


      #62
      Re: mijn eerste buitenkweek 100% passie 0% ervaring

      man ik hoop niet dat je het zelfde hebdt als die van mij ik heb dit ook en weet niet wat ik eraan kan doen veel gele bladeren en vele paarse en men toppen willen niet echt groeien weet nogaltijd niet wat ik verkeerd deed. teveel water te weinig voeding? hopelijk weten de meer ervare kwekers meer raad
      grtz

      Comment


        #63
        Re: mijn eerste buitenkweek 100% passie 0% ervaring

        Oorspronkelijk geplaatst door greenpassion
        ben net terug van parijs. Was voor mijn stage. maar toen ik terugkwam trof ik mn meisjes zo aan
        mijn vriendin heeft gewoon elke dag 1 gieter water en om de 2 dagen dopje cannaflores net zoals ik doe.
        heeft het dan mss iets met het slechte weer te maken??
        de toppen zijn niet veel gegroeid sinds ik vertrokken ben. en bovenaan zien ze er maar raar uit zoals je op de foto kan zien
        moet/mag ik doe gele blaren afknippen?
        wat kan ik best nog doen.

        peace

        Voeding lijkt me goed, hoeveelheid water ook. Die paarse bladeren zitten duidelijk in de genen, dus don't worry, be happy
        Het slechte weer zorgt ervoor dat de plant + toppen niet heel goed kunnen groeien. Er wordt weinig voedingsstoffen verbruikt, dus misschien zit je met een overvoedingsprobleem.

        Het is ook duidelijk dat je een plant hebt die lang moet bloeien, dus heb geduld en je wordt beloond

        Mijn advies:
        Sla een keer je voedingsbeurt over als het slecht weer is geweest en geef al helemaal geen water als het net geregend heeft.

        Comment


          #64
          damn

          die pluizige dingen bovenaan mn toppen waren dus toprot.
          ze begint het overal te krijgen. aah das door da nat weer e.
          kan ik hier iets aan doen? breid het zich verder uit? kan ik mss al oogsten?

          HHHHHHHHHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP

          ps ik krijg hier geen foto op
          Last edited by greenpassion; 6 October 2008, 08:20.

          Comment


            #65
            Damn das kut, het rot zal idd uitbreiden.
            Al het rot goed weghalen, beter teveel dan teweinig. Als het echt overal zit kan je er niet veel aan doen...

            Comment


              #66
              nja er zitten dus wel degelijk zaadjes overal zoals ik al eerder dacht. dit wil toch zeggen dat ze bevrucht is, niet?? maar mijn mannetjes zijn al superlang weg. amaai al die tijd en geen opbrengst. gelukkig was het leuk om te doen anders zattek wel in zak en as. maja keep looking at the bright side of life zeker
              kan al niet wachten om te herbeginnen.
              de zaadjes zijn wel heeeeel licht van kleur. das niet zo goed zeker? kan ik eigenlijk iets doen met mn plantje??

              peace

              Comment


                #67
                Je kan "zaadwiet" oproken hoor, wel de zaden eruit halen natuurlijk .
                Het kan zijn dat je plant zichzelf heeft bevrucht, een klein balletje dat je niet hebt opgemerkt. Gebeurt wel vaker, of mss heeft iemand anders in de buurt een manneke buiten laten staan en is ze zo bevrucht geraakt. (Stuifmeel kan erg ver met de wind meevliegen)

                Peace

                Comment


                  #68
                  merci, kan elke vrouwelijke plant zomaar een mannelijk bolletje produceren en zo de hele plant bevruchten???? heb inmiddels geoogst en alles aan een droogrekje gehangen. hopelijk is het wat rookbaar.

                  peace

                  Comment

                  Bezig...
                  X