Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sammy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 417

    #91
    Ik zou alvast een deel beginnen met knippen, vooral de toppen waar toprot in voorkomt, zo doe ik het ook. En zo voorkom je ook dat je over een week de complete plant in één keer moet knippen

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #92
      mja maar zijn ze dan al goed?

      Comment

      • Sammy
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 417

        #93
        Je zult een iets meer High effect krijgen als je nu oogst, maar het is zeker rookbaar hoor

        Beter iets eerder oogsten, dan wat later met allemaal toprot, lijkt mij

        Comment

        • beernd
          Retired
          • Jul 2008
          • 135

          #94
          ja heb je helemaal gelijk in! gaak doen begin morgen maar met knippen dan , ben bang dat de rot de hoofdtop gaat aantasten dat wil ik echt niet, die zijn zo goed nog! ok thanx voor je info

          Comment

          • beernd
            Retired
            • Jul 2008
            • 135

            #95
            STOM!! ik zit net te bedenken, 1week voor t oogsten moet je toch stoppen met de voeding? heb ze ff denken vrijdag voor t laatst voeding gegeven, smaakt het ruk als ik ze nu ga oogsten? of kan ik vanavond nog suikerwater geven dat t er vannacht intrekt?

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #96
              Het beste is van de laatste week voor de oogst niets meer mee te geven, rook je anders allemaal op.

              Grtz

              Comment

              • beernd
                Retired
                • Jul 2008
                • 135

                #97
                Ja maar begin morgen met knippen .... ben bang dat die rot zich uitbreid

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #98
                  goed veel water geven geef ze bv om de paar uur een 2tal liter water
                  zal de voeding snel uit de bodem zijn

                  Comment

                  • beernd
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 135

                    #99
                    Ok dan! das een goeie tip! Bedankt man!! heb ze net al een kilotje suiker gegeven op 10 liter water

                    Comment

                    • laurens_enzu
                      T.H.C. Master
                      • May 2008
                      • 512

                      #100
                      kan je ook doen
                      is dat de juiste hoeveelheid voor de zoete smaak?
                      grtz

                      Comment

                      • beernd
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 135

                        #101
                        Kzou t niet weten, ga ze de eerste paar uren toch nog doorspoelen met water.. en dan morgenvroeg 9 uur knipperdeknip. Vanmiddag ook al bij een kammeraad geknipt, die dooie plant, wel 2,5 uur mee bezig geweest voor die paar dingetjes die eraf kwamen

                        Comment

                        • beernd
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 135

                          #102
                          en nog de laatste fotos, wel te vroeg maar ja beter te vroeg dan alles verrot en niks...
                          Attached Files

                          Comment

                          • laurens_enzu
                            T.H.C. Master
                            • May 2008
                            • 512

                            #103
                            ziet er toch goed uit!
                            zal je toch lekker voelen hoor
                            grtz

                            Comment

                            • leo
                              Retired
                              • May 2008
                              • 659

                              #104
                              je hebt gelijk ik ben ook al begonnen voor ze weg rotten hoor

                              Comment

                              • beernd
                                Retired
                                • Jul 2008
                                • 135

                                #105
                                Kijk es ff de trichomes zijn nog helemaal wit...whaaaa wordt gek
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...