Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogst eerst de grotere toppen die toprot bevatten, alsook alle kleintjes die tekenen van rot vertonen. De kleinere toppen en rotvrije toppen kan je dan nog laten hangen en laten afrijpen. De toppen met rot kan je daarna fijnknippen en alle rot verwijderen, om zo je wietje achteraf te laten drogen.

    Greetz

    Comment


      Zo mensen ze zijn geknipt! In totaal 9 uur over gedaan en echt veeel afgehaald. In totaal nat rond de 6 kilo. Nu wachten tot ze droog zijn. Hier enkele pics wat wat topjes, zat wel hoop rot in af en toe
      Attached Files

      Comment


        wow, zien er heel compact uit!
        wat hou je meestal over? 1/5 ofzo?
        Hopelijk bevalt ie je!!!!!!

        Greetzzz

        Comment


          Ja redelijk compact, ik d8 dat je 1/5e overhield ja! ik hoop t hek een kilotje kan ik jaartje mee vooruit

          Comment


            Ziet er nice uit, nog ff drogen en je hebt je eigen blowtje.
            Laat het je smaken

            Comment


              Nice man! K2 Rulez! Ik wacht tot na het weekend! Ik verwacht er nat ook een paar kilo af te halen, heb 3 hele dikke planten en 2 wat kleinere! I'll keep you updated!

              Comment


                waw nice buds man dat beloofd in het het droog gewicht!!!
                grtzzz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  zal zeker droog 1.5kilo opleveren denk ik.
                  grtz

                  Comment


                    Dat zal mooi zijn!

                    Comment


                      wooow wat een lekkere oogst
                      is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

                      groet

                      Comment


                        nog even en dan heb je een fijn rokertje

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                          wooow wat een lekkere oogst
                          is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

                          groet
                          Hoi nee dit was een tijdelijke hangplaats laat maar zeggen, ze drogen ergens anders

                          Comment


                            Hallo, is het normaal dat ze als ze aan het drogen zijn helemaal bruin worden??? heb hier een zakje wiet liggen ook K2, en is nog mooi groen van kleur (is uit de shop)
                            Greeetz

                            Comment


                              kijk is deze kleur normaal?
                              thanksss
                              Attached Files

                              Comment


                                naar mijn weten wordt zo goed als alles bruiner tijdens het droger, of die kleur normaal is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
                                Vaak kun je zelf wel voelen of het goed gedroogd is.
                                Een nog niet goed gedroogd topje voelt een beetje 'klef' aan.

                                Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het ook echt goed is. Daarvoor ben ik nog te "beginnend"

                                grz

                                Comment

                                Bezig...
                                X