Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Thanx! groeien goed nu met die pk13-14, vandaag de laatste dag.

    Comment


      #77
      lekker man dan ben je bijna klaaar met je oogst en dan lekker knippen laten droogen en dan kan je genieten van je eigen rokertje

      Comment


        #78
        ben benieuwd naar het gewicht

        Comment


          #79
          Nou ik denk dat t nog wel een week of 2 gaat duren voordat ik kan oogsten

          Comment


            #80
            Hier een pic, straks ff een vergrootglas aanschaffen, nog tips waar ik die kan halen?
            Attached Files

            Comment


              #81
              Eyo Beernd,

              Heb weer ff een kleine update gedaan. Flink last van schimmels en toprot gehad. Gelukkig op tijd kunnen snoeien en alle rotte shit eruit gehaald... Wel balen man!
              Van het weekend wordt het heerlijk weer, kunnen ze wel ff gebruiken!

              NB : Wat vind jij van het nieuwe forum? Ik vind het zwaar RUK, vorige was echt veel overzichtelijker...

              CU!

              Comment


                #82
                HELP wat is dit???? knippen of laten staan?
                Attached Files

                Comment


                  #83
                  Geen zorgen maken, heb effe iets voor je gerust te stellen. Zoek maar uit welk soortje het is
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jes-t2119.html

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    #84
                    Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis .

                    Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

                    Grtz

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                      Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis .

                      Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

                      Grtz
                      he bobo, dat dacht ik ook al, het is k2 en geen purple plant of iets. dus oogsten voordat ie gaat rotten??

                      Comment


                        #86
                        ow ow, die foto's had ik moeten uitvergroten (zo ook je eerste foto's waar niets van paars te merken valt), my bad :rolleyes:
                        Dacht dat je blaadjes gewoon paars waren, maar ze krullen aan alle kanten dus zal inderdaad wel iets grondigs mis zijn.
                        Hangen er uberhaupt al buds aan eigenlijk? staat precies niet zoveel aan
                        Spijtig mocht dit op een 0 opbrengst leiden

                        Comment


                          #87
                          ik ga ze knippen zitten wel toppen aan maar niet zo dik kijk wel of het iets word

                          Comment


                            #88
                            zijn al je planten kapot of heb je nog meer, wel jammer hoor

                            Comment


                              #89
                              Hoi, nee deze plant is van een kammeraad en zag t en dacht oe das niet goed en toen hek ff info bij jullie gezocht, hij heeft er nog 4 staan die wel goed zijn gelukkig

                              Comment


                                #90
                                Vandaag weer zooi budrot eruit geknipt... lijkt wel of het er elke dag bij komt.. echt ruk.. wat raden jullie aan, knippen die handel of nog ff laten staan. de trichomes zijn milky..
                                Greetzzzzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X