K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fridge
    Retired
    • Jul 2008
    • 133

    #46
    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

    Thanks voor de tip! Had de tip al van Scrapy gehad! Bedankt voor het meedenken!

    Let's grow some

    Comment

    • Fridge
      Retired
      • Jul 2008
      • 133

      #47
      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

      Weer even een update :

      Zo, he he, eindelijk de voeding binnen! (alleen nog even de Terra Flores kopen).
      Vandaag maar eens even starten met het voeden van de dames! Met dit lekkere weer zullen ze dat vast wel lekker vinden om even een boost te krijgen!

      Inmiddels zijn de planten ondanks het slechte weer, toch weer een centimeter of 10 gegroeid de afgelopen 2 weken! Nu lekker het zonnetje erop en gaan met die banaan!

      Ik post van de week even foto's!

      Attached Files

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #48
        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

        Laat ze maar goed zuipen en groeien .
        Hoop dat die van mij ook nog wat groeit,

        Volg je,

        Peace

        Comment

        • Fridge
          Retired
          • Jul 2008
          • 133

          #49
          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

          Inderdaad! Groeien en zuipen zullen ze!

          Hier weer een foto update! (24 juli)
          Attached Files

          Comment

          • Fridge
            Retired
            • Jul 2008
            • 133

            #50
            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

            Grootste plant, ziet onderin wat geel, ga nu bijvoeden! Heb ze de afgelopen dagen geen water gegeven i.v.m. de regen, vanaf vandaag weer beginnen!
            Attached Files

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #51
              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

              ziet er goed uit op die gele bladeren na.
              Maar die zullen wel verdwijnen na een paar voedings beurten .

              Man ik kan niet wachten tot alle plantjes op het forum in bloei schieten

              Peace

              Comment

              • Fridge
                Retired
                • Jul 2008
                • 133

                #52
                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                Ik hoop het ook! Dat wordt nog lachen op het forum als niemand voortijdig verduistert!
                Dan hebben we midden augustus en september een wildgroei aan toppen! Let's hope so!
                Ik heb in ieder geval nog goede hoop, zag vandaag trouwens dat er bladeren zijn met 9 vingers! Lekker!

                Comment

                • Fridge
                  Retired
                  • Jul 2008
                  • 133

                  #53
                  Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                  Sorry hoor, kon het ff niet laten om weer ff een paar foto's te maken!
                  De dames vinden deze termperaturen wel erg lekker! Je ziet per dag dat er overal nieuwe scheuten aan het komen zijn! Keep on growing!
                  Bijna alle bladeren van alle planten zijn 7 vingerig, alleen onderaan de planten zijn het er 5.. Dat betekent toch dat ze het naar hun zin hebben? Gisteren voor het eerst voeding gegeven, morgen weer even wat bijgeven. Ik geef ze om de 2 dagen, wil ze niet overvoeden omdat ze in de volle grond staan...
                  Zelfs de 2 zwakkere planten in de kuip maken nieuwe vertakkingen aan..! Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden over 1 1/2 maand!

                  PS : Die slakkenkorrels zijn echt top! 24 kills in 4 days! :o Aanrader!
                  Attached Files

                  Comment

                  • Fridge
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 133

                    #54
                    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                    Wat zijn ze zielig he!
                    Attached Files

                    Comment

                    • Cannab0y

                      #55
                      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                      De zon doet hun inderdaad goed

                      Ookal hangen de blaadjes in't begin slap en ziet de plant er zielig uit, dan nog kunnen het bomen worden. Je mag je nooit laten misleiden door een slechte structuur of een genetisch mankement Je gaat er sowieso iets van hebben, en dat is wat belangrijk is

                      Greetz

                      Comment

                      • scrapy
                        Retired
                        • May 2008
                        • 107

                        #56
                        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                        Ziet er netjes toch !!
                        Mooie groene dames !!

                        grtz

                        Comment

                        • Fridge
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 133

                          #57
                          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                          HELP!!!

                          Er gaat iets niet goed met de dames! Ik krijg plekjes op bladeren die langzaam gaatjes worden, heb gechecked op ongedierte maar kan niets vinden! AARRG! Daarbij krijgen sommige bladeren, waar het blad begint een rode kleur!

                          Ik ga meteen even foto's maken! Weet iemand wat deze dingen kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen????

                          Alvast bedankt!!!

                          Comment

                          • Fridge
                            Retired
                            • Jul 2008
                            • 133

                            #58
                            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                            Hier de foto's, iemand??
                            Attached Files

                            Comment

                            • Fridge
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 133

                              #59
                              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                              Close up van foto waarbij het blad volledig vol zit met plekjes!
                              Attached Files

                              Comment

                              • Smokey
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 2488

                                #60
                                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                                Dat rood is de stengel die waarschijnlijk rood/paarsig gaat beginnen kleuren.

                                Als het geen ongedierte is dan weet ik het ook niet

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...