K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GEORGE
    Senior Stoner
    Member
    • May 2008
    • 26

    #136
    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

    tot het weekend voorspellen ze nog mooi weer! zalig!
    ga je later een afdakje maken of laat je ze die hard zo staan ?
    ik begin al wat te vrezen voor toprot bij mij ! hopelijk houdt jou k2 stand!!
    succes

    Comment

    • beernd
      Retired
      • Jul 2008
      • 135

      #137
      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

      He Fridge, heb jij al een afdakje of zoeits gebouwd? Ik ga ze in de schuur zetten onder TL lampen, REGEN

      Comment

      • Fridge
        Retired
        • Jul 2008
        • 133

        #138
        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

        Nee nog geen afdak gebouwd, ga er wel één dezer dagen mee beginnen, sjeses wat een K*TWEER!
        Ga wel iets simpels maken, wil er niet teveel geld aan uitgeven.. Toprot ga ik zoveel mogelijk voorkomen!
        Wat wel scheelt is dat er veel wind staat in mijn tuin en ik ze een paar weken geleden flink gesnoeid heb, lucht kan er wel doorheen!
        Ook meeldauw ligt op de loer, oppassen en blijven checken dus! Ga jij wel wat maken?

        Comment

        • beernd
          Retired
          • Jul 2008
          • 135

          #139
          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

          Nee ga niks maken, heb ze nu onder 150watt bouwlamp staan, moet genoeg zijn. Had nog een SON- T plus lamp van 400 watt liggen maar das iets te opvallend he, vooral die helikopters. dus doen we het maar zo, zou t anders ook niet weten. Ze stinken al wel lekker

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #140
            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

            Bouwlamp? Ik heb me eens gruwelijk verbrand aan die dingen. Dat wordt toch veel te heet?! En is het licht wel geschikt voor je plantjes?
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • beernd
              Retired
              • Jul 2008
              • 135

              #141
              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

              Ja heb gisteravond ff gezocht op halogeen voor wietplantjes, werkt niet dus die bouwlamp. Heb toch maar die 400 watt Son T plus lamp er boven gehangen, doet t wel beter.

              Comment

              • beernd
                Retired
                • Jul 2008
                • 135

                #142
                Fridge! hoe gaat t met jouw meisjes?? ben erg benieuwd, denk dat t nog wel 2 weken gaat duren...
                check me pics!

                Comment

                • bluemink
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 18

                  #143
                  ben benieuwd naar het resultaat

                  Comment

                  • Fridge
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 133

                    #144
                    Eyo mensen,

                    Druk druk druk geweest de afgelopen tijd, drom weinig tijd om te posten...
                    Met de dames gaat het gelukkig weer goed! Behoorlijk wat tegenslag gehad met de dames in de potten, echt véééél schimmel en toprot door die K**regen van vorige week.
                    Heb voor de 2 grootste planten een afdak gemaakt, deze hebben incidenteel last van schimmels, ben er gelukkig elke keer vroeg bij. Volgend jaar ga ik ze zeker verduisteren en eerder af laten bloeien, dit is echt niets zo met het koude natte weer.
                    Gelukkig deze week en aankomend weekend lekker weer! Hebben ze wel even nodig na al die droevenis!

                    Ik post later nog even foto's!

                    Grtz

                    Comment

                    • beernd
                      Retired
                      • Jul 2008
                      • 135

                      #145
                      kijk uit naar de fotos

                      Comment

                      • beernd
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 135

                        #146
                        He fridge, wanneer ben jij van plan om te oogsten? ik denk deze week, krijg steeds meer schimmels erin

                        Comment

                        • Fridge
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 133

                          #147
                          Eey Beernd,

                          Ik denk nog een weekje... Ik heb ook enorm last van schimmels en soms toprot.
                          Ben vanaf vorige week begonnen met het oogsten van een aantal toppen omdat er erg veel schimmel opzat. Echt balen! Ik probeer de toppen nog iets te laten zwellen mits dat nog lukt met dit weer... Ik check elke dag mn dames en moet elke dag topjes en takken weghalen, elke dag weer nieuwe schimmels! Ik heb wel geprobeerd het tegen te gaan met spul van Bayer maar heeft niet geholpen, echt klote dus!

                          Wanneer ga jij oogsten?

                          Comment

                          • beernd
                            Retired
                            • Jul 2008
                            • 135

                            #148
                            He Fridge, ik heb net de toppen met rot eruit geknipt en alvast geknipt, de rest waar nog niks aan zit laat ik hangen tot eind van de week of t weekend en dan oogsten.
                            Succes kerel knippen is echt klotewerk haha

                            Comment

                            • Sammy
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2008
                              • 417

                              #149
                              Maar het is voor een goed doel he Keep that in mind

                              Comment

                              • Fridge
                                Retired
                                • Jul 2008
                                • 133

                                #150
                                Inderdaad beernd, ik ga maandag oogsten. Maandag nog 19 graden en droog, kunnen ze nog een beetje droog worden overdag. Heb ook al flink wat toppen geknipt, ligt nu lekker te drogen op zolder..

                                Succes met knippen! Foto's volgen nog!

                                Comment

                                Bezig...