1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #91
    Re: 1ste kweek

    Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
    Nee nee den giles mijn grootste is nu al 56 cm... maar jouwe zijn ook al flink ja.

    ik heb alleen 2 keer zo dikke hoofdstam
    kzal ze morge is meten maar kvrees dat ik al hoger zit
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment

    • stiff
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Feb 2009
      • 479

      #92
      Re: 1ste kweek

      hey gilles,die zien er gezond uit!
      goe bezig zou ik zeggen

      grtjs

      Comment

      • DenGiles
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 157

        #93
        Re: 1ste kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door blackjack
        hey gilles,die zien er gezond uit!
        goe bezig zou ik zeggen

        grtjs
        tnx m8 kzal nog wel eens updaten, binne een paar weken, dan zie je deftig het verschil. grtz
        Wil je van Bil bel dan naar GIL

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #94
          Re: 1ste kweek

          Ziet er goed uit man
          Ge hebt ze toch de zonnige dagen buiten meegegeven he?

          Comment

          • DenGiles
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 157

            #95
            Re: 1ste kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door organic
            Ziet er goed uit man
            Ge hebt ze toch de zonnige dagen buiten meegegeven he?
            ja hoor, deze hebben ze cadeau gekregen
            Wil je van Bil bel dan naar GIL

            Comment

            • iszo
              Retired
              • Jun 2009
              • 217

              #96
              Re: 1ste kweek

              zien er goed uit.. suc6

              Comment

              • thejemghost
                Retired
                • Jun 2009
                • 187

                #97
                Re: 1ste kweek

                Planten zien er niet mis uit.
                Wel een beetje iel lijkt me, dunne stengels, krijgen ze wind en licht genoeg?

                Veel succes verder.

                Comment

                • Xilvero
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 208

                  #98
                  Re: 1ste kweek

                  Leuk topic hier, heb je nog een last-update voor ons?

                  Comment

                  • DenGiles
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 157

                    #99
                    Re: 1ste kweek

                    Wel ik ga jullie dat geven een update grtz
                    Wil je van Bil bel dan naar GIL

                    Comment

                    • Blowman
                      Senior Stoner
                      • Apr 2009
                      • 33

                      #100
                      Re: 1ste kweek

                      dat had ik eerst ook is geebn probleem
                      laat ze lekker groeien als die afsterven is niks ernstigs voor de plant

                      Comment

                      • DenGiles
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 157

                        #101
                        Re: 1ste kweek

                        lang weg geweest, maar hier eens een update van de damens ze zijn gezond en hebben voorbloei, grtz
                        Attached Files
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment

                        • Freddy
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 221

                          #102
                          Re: 1ste kweek

                          voorbloei? Die zie ik toch nergens zen. Mss is duidelijkere foto's maken

                          Mvg

                          Comment

                          • DenGiles
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 157

                            #103
                            Re: 1ste kweek

                            ja kweet het, heb geen fototoestel is met gsm gemaakt...ma er is voorbloei aanwezig
                            Wil je van Bil bel dan naar GIL

                            Comment

                            • DenGiles
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 157

                              #104
                              Re: 1ste kweek

                              wanneer zouden ze eig in bloei gaan?et is white widow...grtzz
                              Wil je van Bil bel dan naar GIL

                              Comment

                              • Wierie Wierie
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2008
                                • 848

                                #105
                                Re: 1ste kweek

                                He Giles,

                                Lang niet gezien man!

                                De planten gaan goed zo te zien Mijn planten zijn ook al in de voorbloei dus binnenkort zullen de toppen tevoorschijn gaan komen.
                                NLX outdoor kweek 2011
                                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                                Comment

                                Bezig...