1ste kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1ste kweek
Planten zien er niet mis uit.
Wel een beetje iel lijkt me, dunne stengels, krijgen ze wind en licht genoeg?
Veel succes verder.Comment
-
Re: 1ste kweek
lang weg geweest, maar hier eens een update van de damens
ze zijn gezond en hebben voorbloei, grtz
Wil je van Bil bel dan naar GILComment
-
Re: 1ste kweek
He Giles,
Lang niet gezien man!
De planten gaan goed zo te zien
Mijn planten zijn ook al in de voorbloei dus binnenkort zullen de toppen tevoorschijn gaan komen.
Comment



Comment