1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #31
    en de andere die dat niet veel zin heeft
    Attached Files
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment

    • mathieu
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 244

      #32
      en zet ze is gewoon op de vensterbank. doe ik ook en het maakt niet uit met licht uren maar het is dan zoiezo beter als ze naar buiten gaanomdat het natuurlicht is
      SPaCeCaKe

      Comment

      • DenGiles
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 157

        #33
        heb iets gelezen op het internet ook, als je ze verpot en zo diep zet zoals ik gdn heb, is de kans datje stamrot krijgt, zou dit het geval kunnen zijn? hopelijk verneukt derest ook niet..grg reacties grtz
        Wil je van Bil bel dan naar GIL

        Comment

        • DenGiles
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 157

          #34
          update, 2 dood denk dus last van stamrot wegens het diep ingraaven, zouden de andere er ook last vn krijgen?grtz
          Attached Files
          Wil je van Bil bel dan naar GIL

          Comment

          • mathieu
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 244

            #35
            sorry ik kan je niet helpen, maar hoediep heb je sze verpot?
            SPaCeCaKe

            Comment

            • DenGiles
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 157

              #36
              5-8cm veel te diep hebk vernoomen, maarjah heber van geleerd grtz
              Wil je van Bil bel dan naar GIL

              Comment

              • mathieu
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 244

                #37
                gelukkig en wat ga je nu doen?
                SPaCeCaKe

                Comment

                • DenGiles
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 157

                  #38
                  heb ik veel keuze dan?:p
                  Wil je van Bil bel dan naar GIL

                  Comment

                  • Derooie2
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 107

                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door RoadManiac
                    nou daar zou het niet aan kunnen liggen in welke grond staan ze ?
                    ziet er nou niet echt uit dat het zaai en stekgrond staan, en dan krijgen ze teveel voeding en gaan ook verbranden
                    Wat is zaai en stekgrond precies? Voldoet potgrond wel ?

                    Sorry even off topic :p

                    Comment

                    • mathieu
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 244

                      #40
                      zaai en stek grond is luchtige grond die goed is voor jonge planten, ja potgrond verdoet als je planten ouder zijn, maar het is dus beter als je ze net na het ontkiemen in zaai en stek grond zet."(al je alleen aan potgrond kan komen of dergelijk zorg dat heet luchtig is zoals perliet toevoegen.
                      SPaCeCaKe

                      Comment

                      • DenGiles
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 157

                        #41
                        zozo even update, is weer weekje geleden, ze gaan wel lekker, maar 1 bladje ziet er niet zo goed uit, zal er mij mr geen zorgen over maken? grg comments
                        grtzz
                        Attached Files
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment

                        • mathieu
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 244

                          #42
                          zeer mooie plant maar welk bld bedoel je?
                          SPaCeCaKe

                          Comment

                          • DenGiles
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 157

                            #43
                            2de foto rechts blad grtz
                            Wil je van Bil bel dan naar GIL

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #44
                              Heeft die niet tegen uw lamp gezeten? Ziet er nogal een lelijke wonde te zijn om een voedseltekort ofzo te zijn. Ook de andere bladeren zien er gezond uit dus zal het van verbranding zijn .

                              Greetzzz

                              Jona

                              Comment

                              • DenGiles
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2009
                                • 157

                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                                Heeft die niet tegen uw lamp gezeten? Ziet er nogal een lelijke wonde te zijn om een voedseltekort ofzo te zijn. Ook de andere bladeren zien er gezond uit dus zal het van verbranding zijn .

                                Greetzzz

                                Jona
                                ja zal er wel tegen gezeten hebben, mja idd ziet er vr de rest gezond uit tnx khou jullie op de hoogte, grtzz
                                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                                Comment

                                Bezig...