1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #106
    Re: 1ste kweek

    wanneer zouden ze eig in bloei gaan?et is white widow...grtzz
    Rond half augustus,

    Grtz.

    Comment

    • DenGiles
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 157

      #107
      Re: 1ste kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
      He Giles,

      Lang niet gezien man!

      De planten gaan goed zo te zien Mijn planten zijn ook al in de voorbloei dus binnenkort zullen de toppen tevoorschijn gaan komen.
      ja idd wel even afwezig geweest, khoop dat ik snel wat vordering zie grtzz
      Wil je van Bil bel dan naar GIL

      Comment

      Bezig...