Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GotJah
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 66

    #16
    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

    Maar hoe gaat het verder... heb deze zaden gekocht uit een growshop in de buurt en zie van alles staan over gefeminiseerd zaad... maar heb geen idee wat dit is

    Ga ze eind april... begin mei in een GROTE broeikas zetten van 3m x 5m x 3m hoog
    Die ik aan het bouwen ben... heb nu even tijd met de paasdagen

    Als er dus mannetjes bij de vrouwtjes staan... gaat dat goedkomen of ben ik dan al te laat... wat moet ik dan doen???


    En verder hoe houden jullie je groeiruimte op de juiste temperatuur... mbv welke kachel??? En de lv???

    Groetjes
    Last edited by GotJah; 12 April 2009, 00:01.

    Comment

    • Oblivion
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 245

      #17
      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

      Gefeminiseerde zaden zijn zaden die 99% zeker vrouwelijke planten geven. Hoeveel heb je ze betaald? Gefeminiseerde zaden zijn duurder dan de gewone.

      Ik ben zeer benieuwd naar je kas! Ga je ze ook in plastiek en hout maken zoals ik van plan ben, of in glas? Ik zou me zeker geen zorgen maken over de temperatuur. In de zomer is het zeker warm genoeg in zo'n kas. En zet af en toe de deur eens open om te verluchten he. Alle succes ermee!

      Comment

      • GotJah
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 66

        #18
        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

        Was in totaal 60 euro kwijt voor 16 zaden... stond niets op de verpakking of het gefeminiseerde zaden waren.

        Bouw m'n kas van stalen buizen en plastic... heb het materiaal er liggen dus dat scheeld.

        Groetjes

        Comment

        • MarcoPM
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 220

          #19
          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

          Als er niks op stond erover is het waarschijnlijk dat ze niet feminised zijn, maar ik weet zo niet meer of 60 euro voor 16 zaden veel is of niet.

          Comment

          • GotJah
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 66

            #20
            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

            Zaterdag ff wat fotos weer gemaakt... zit er alleen 1tje bij met verkleurd geel blad

            Tips zijn welkom... Groetjes
            Attached Files

            Comment

            • mathieu
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 244

              #21
              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

              heb je ze met de planten spuit watergegeven toen ze in de zon stonden, of wat denk je zelf dat er is gebeurd?
              SPaCeCaKe

              Comment

              • GotJah
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2009
                • 66

                #22
                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                Nee dat is zeker niet gebeurd... misschien te dicht onder de tl en is het blad wat nat geworden... denk zelf puur verbranding... Maar hij groeit wel verder

                Ben nu m'n vrije tijd aan het besteden aan m'n kas.
                Het frame staat nu en hij is 4m x 3m x 2.5 hoog geworden.

                Donderdag en vrijdag mooi vrij... dus ff wat uurtjes weer insteken

                Groetjes

                Comment

                • GotJah
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 66

                  #23
                  Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                  Het is nu 10 - 05 - 2009

                  Mijn plantjes zijn nu 7 weken oud...

                  Mijn Broeikas is bijna klaar...

                  Hier een paar foto's ervan en van m'n plantjes


                  Groetjes GotJah
                  Attached Files

                  Comment

                  • OldStokey
                    Retired
                    • Apr 2009
                    • 43

                    #24
                    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                    He GotJah, ze zien er goed uit.....
                    Ik heb zelf amnesia haze 5 stuks....
                    Maar heb ze pas 9 dagen staan.....

                    Veel succes.

                    Comment

                    • leo
                      Retired
                      • May 2008
                      • 659

                      #25
                      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                      mooie kas kunnen ze mooi beschut staan.

                      Comment

                      • GotJah
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 66

                        #26
                        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                        Luchtvochtigheid ligt rond de 60 procent... en temperatuur gemiddeld 30-40 graden... ga ze een deze dagen inpoten in de grond... vanavond eerst even inbrekers pakken (heb er een mol in zitten)

                        Groetjes

                        Comment

                        • venom
                          Chronic Stoner
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Dec 2008
                          • 179

                          #27
                          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                          mooi broeikas ik volg je logje zeker die purple tops

                          Comment

                          • bearprolec
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 559

                            #28
                            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                            mooie serre gemaakt zeg. en veel plaats moet super oogst worden voor je

                            grtz

                            Comment

                            • Oblivion
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 245

                              #29
                              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                              Mooie kas! Zeker een goede inspiratie want ik zou er ook dringend eens aan moeten beginnen.
                              Is ze 2.50 tot in de nok? Ben ook nog aan 't twijfelen over hoogte. Haze kan best hoog worden denk ik.

                              Comment

                              • GotJah
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Mar 2009
                                • 66

                                #30
                                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                                Hoogte tot aan de nok is rond de 3m.... 2.50 is tot aan begin schuine kant dakje...
                                Ben er blij mee met m'n kasje... luchtvochtigheid en temperatuur is tot nu toe steeds hoger als buiten... en als ze beginnen te bloeien kan ik m'n luchtvochtigheid wel naar beneden krijgen door te ventileren. Zal wel iets ten koste gaan van de temperatuur maar die is hoog genoeg.

                                Groetjes

                                Comment

                                Bezig...