Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zeemlapje
    Retired
    • Oct 2008
    • 165

    #91
    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

    Hier is een topic over oogsten.

    Zien er super uit! Ik denk dat die Purple Tops over niet een al te lange tijd er uit mogen. Dus tegen de tijd dat je mais er uit is zijn die 4 bloeiers wel klaar en kun je zonder probleem doorkweken. Tenzij je in België zit.

    Comment

    • Oblivion
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 245

      #92
      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

      Fokking zalig man! Zal ik binnenkort eens langskomen met een kettingzaag? Ik weet perfect hoe je bomen moet vellen met een valkerf enzo.

      Over die maïs. Is het hakselmaïs of korrelmaïs? Als ket korrel is dan geen stress, die wordt toch veel later geoogst. Als die boer ook beesten heeft dan is het waarschijnlijk haksel en dan wordt die wel 1 van de dagen geoogst denk ik.

      Comment

      • GotJah
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 66

        #93
        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

        Het is korrelmais ja... maar die is over een week of 5,6 wel aan z'n percentage droge stof om gedorst te worden. Hier zijn ze nu al volop bezig met hakselmais te hakselen.

        En wat bedoel je met doorkweken zeemlapje???
        Als ik m'n bloeiers geoogst heb wil ik deze bomen omhakken, of moet dat niet???

        Waarschijnlijk hak ik de andere 4 niet bloeiers dan binnenkort om.

        Groetjes GotJah

        Comment

        • Zeemlapje
          Retired
          • Oct 2008
          • 165

          #94
          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

          Net zoals ik zeg, als je 4 bloeiers klaar zijn kan je zonder probleem met de andere 4 verder gaan tenzij je niet in NL woont, dan kan je wel problemen met de Politie krijgen na de mais oogst.

          Comment

          • Oblivion
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 245

            #95
            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

            Bwa, als ik dat topic over die debiele cannasniffer lees dan denk ik dat je in België minder last krijgt voor enkele plantjes dan in Nederland.

            Comment

            • kel
              Retired
              • Aug 2009
              • 108

              #96
              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

              wow wat een grote en mooie planten

              Comment

              • snaaps
                Retired
                • Jun 2009
                • 181

                #97
                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                What the fucking hell!
                Echt, jij eerste kweek slaagd goed, echter, de volgende keer toch maar een iets ruimere kast nemen..
                tering, die stam daar heb je een kettingzaag voor nodig..

                Tja, de eerste planten zullen mischien net binnen 5 weken klaar kunnen zijn, maar die andere niet.
                Wat je nu zou kunnen doen is de andere planen flink terug snoeien of buigen/knakken zodat ze niet meer bovenuit steken en je kas weer netjes dicht kan maken, eventuele zijkanten die zichtbaar vanaf de openbare weg zijn ff afplakken zodat men niet kan zien wat er in staat.

                Comment

                • Wierie Wierie
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 848

                  #98
                  Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                  Ik vind het zoiezo erg appart dat ze zo mega hoog zijn gotjah
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  • GotJah
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Mar 2009
                    • 66

                    #99
                    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                    Krijg nu een beetje last van toprot, is het verstandig om dit er grotendeels uit te knippen??? Dus gewoon een stuk van de top wegknippen...

                    Moet ook even een loep halen, heb geen flauw idee hoe ik dit het beste aan die haartjes kan zien

                    Comment

                    • GotJah
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Mar 2009
                      • 66

                      #100
                      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                      Paar foto's gemaakt van de toppen, kan iemand zeggen hoelang ze ongeveer nog moeten staan???
                      Attached Files

                      Comment

                      • sativa303
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2009
                        • 55

                        #101
                        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                        zou ik niet weten.
                        die toppen zien er wel heel goed uit

                        grtz

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #102
                          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                          damn dude,hoelang weet ik ook niet maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uit

                          Comment

                          • GotJah
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Mar 2009
                            • 66

                            #103
                            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                            Niemand die ongeveer weet hoelang het nog duurt voordat ik kan oogsten van de purple tops, aan de hand van m'n pics???

                            Volgende week krijg ik een loep thuisgestuurd... hopen dat ik dan wat kan zien

                            Groetjes

                            Comment

                            • struik
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Sep 2009
                              • 66

                              #104
                              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                              Hey Gotjah ziet er egt goed uit en die kas, jah niet normaal hoe groot de dames zijn geworden mooi hoor.

                              maar waneer je moet oogsten ik heb wel is ergens gelezen dat als de pistels bruin zijn geworden het oogst tijd is bij jouw te zien zijn ze goed bruin.

                              mijn mening is dat het wel oogst tijd is voor jouw.

                              groete struik.
                              Last edited by struik; 27 September 2009, 12:57.

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #105
                                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                                Als het mooie weer voorbij is en vele dagen van mist komen ( ik schat nog een week), oogsten .

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...