Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GotJah
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 66

    #61
    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

    Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green

    waar blijven die pics van de dames

    Grtz Green
    Filmpje zijn de dames en een stuk of 3 zonder geslacht tot nu toe

    Comment

    • MR GROEN
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 251

      #62
      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

      Prachtige planten vooral die int het midden schiet nogal uit

      Nog hopen voor vrouwtjes voor die3

      Grtz Green

      Comment

      • GotJah
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 66

        #63
        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

        Ze zijn al 2.5m nu die in het midden heb nog 50 cm tot aan het dak over

        Comment

        • okke
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 123

          #64
          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

          waarom laat je dat mannetje in leven? heb je geen schrik dat er met de wind stuifmeel in je serre kan komen en dat je met zaadjes zit?

          je planten zijn wel echt reuzen! als daar toppen aankomen, ga je een stevige oogst krijgen

          grtz okke

          Comment

          • GotJah
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 66

            #65
            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

            K zie wel of het goed gaat met dat stuifmeel... Anders heb ik pech als dat gebeurt...

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #66
              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

              Amai Dat gaat toch precies goed in zo'n serreke he?
              Verlucht je ze nog altijd als ervoor?

              Comment

              • GotJah
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2009
                • 66

                #67
                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                Heb nu de deur op een kier staan... als ze bloeien gooi ik de deur wel los... we zien het wel

                Comment

                • GotJah
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 66

                  #68
                  Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                  Even een update

                  M'n planten gaan super.

                  Heb inmiddels m'n dak moeten verwijderen en heb er een schaduwgaas overheen gedaan en het dak verhoogd.

                  Grootste planten zijn nu +- 3.5 M hoog!!!!!!!

                  Hier de foto's
                  Attached Files

                  Comment

                  • Wierie Wierie
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 848

                    #69
                    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                    Wow wat een struiken

                    Tering zeg
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment

                    • Oblivion
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 245

                      #70
                      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                      Haha, gigantisch man!
                      Laat die toppen nu maar komen!

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #71
                        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                        Mooi project, die gaan knallen.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • iszo
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 217

                          #72
                          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                          hahaha master, die stam alleen al lekkerrr growze verder

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #73
                            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                            Ghehe, sow dat rijst de pan uit. Uitschuifdak is wel cool. dat gaat nog wat beloven daarzo.

                            Grtz

                            Comment

                            • GotJah
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Mar 2009
                              • 66

                              #74
                              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                              Inmiddels 2 mannetjes ontdekt en verwijdert,

                              waren beide in het beginstadium om die balletjes te maken,

                              paar fotos van de stammen
                              Attached Files

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #75
                                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                                Kmoet bekennen, kzag het eerst niet te rooskleurig in ... Maar dat serreke doet meer dan zijn werk he?
                                De wortels optimaal en de stam echt goed aangesterkt...
                                Jammer dat een ventje was... maar wss females genoeg daartussen

                                Mijn petje af! Dat serreke heeft zijn doel bewezen. Daar ik dacht dat het meer ventilatie zou nodig hebben, staan uw planten al ruim 3.5m hoog lol

                                Goed bezig man!

                                Comment

                                Bezig...