Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
waarom laat je dat mannetje in leven? heb je geen schrik dat er met de wind stuifmeel in je serre kan komen en dat je met zaadjes zit?
je planten zijn wel echt reuzen! als daar toppen aankomen, ga je een stevige oogst krijgen
grtz okkeComment
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Even een update
M'n planten gaan super.
Heb inmiddels m'n dak moeten verwijderen en heb er een schaduwgaas overheen gedaan en het dak verhoogd.
Grootste planten zijn nu +- 3.5 M hoog!!!!!!!
Hier de foto'sComment
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Wow wat een struiken
Tering zeg
Comment
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Mooi project, die gaan knallen.
GrtzComment
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Inmiddels 2 mannetjes ontdekt en verwijdert,
waren beide in het beginstadium om die balletjes te maken,
paar fotos van de stammen
Comment
-
Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer
Kmoet bekennen, kzag het eerst niet te rooskleurig in ... Maar dat serreke doet meer dan zijn werk he?
De wortels optimaal en de stam echt goed aangesterkt...
Jammer dat een ventje was... maar wss females genoeg daartussen
Mijn petje af! Dat serreke heeft zijn doel bewezen. Daar ik dacht dat het meer ventilatie zou nodig hebben, staan uw planten al ruim 3.5m hoog lol
Goed bezig man!Comment






Comment