Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wierie Wierie
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 848

    #106
    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

    Wauuw ik blijf dat appart vinden die purple tops
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment

    • GotJah
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 66

      #107
      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

      Jammer dat ik niet een duidelijke camera heb om mooie pics te maken...
      Idee voor volgend jaar...

      Heb wel veel toprot vind ik zelf, en vanaf nu komt er alleen baggerweer...

      De amnesia zit nu in z'n 2e week bloei ongeveer, zijn ook 4m hoog...
      Hopen dat ik die kan laten staan ivm... uitzicht op straat...

      Groetjes

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #108
        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

        De laatste dagen is het weer toch perfect? droog, zonnig.

        mooie bomen, mijn stam is ook ongeveer zo dik maar bij mij zijn ze niet zo groot, wel zeer breed en vol, je kan er op geen enkele plaats doorkijken, precies buxusbollen

        Veel knip plezier
        Last edited by janleuri; 30 September 2009, 02:27.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #109
          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

          Hier in 't noorden is het verre van droog en zonnig.
          Gisteren hebben de plantjes de nodige vocht te verduren gehad.
          En het wordt de komende dagen herfst, veel wind en regen.....

          vale

          Comment

          • GotJah
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 66

            #110
            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

            Denk zelf dat het beter is om ze morgen of overmorgen te oogsten, ivm het slechte weer dat er aan komt van het weekend, de bladeren worden al geel...

            Of is dit geen goed plan???

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #111
              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

              Als jij denkt dat er genoeg aan zit voor je,moet je gewoon oogsten,simpel.

              Optimaal zouden ze nog even kunnen staan,maar moet niet.

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #112
                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                Je moet je niet teveel zorgen maken om gele bladeren. Ik heb op mijn planten nu ook her en der gele bladeren.

                Dat kan helemaal geen kwaad. Zolang de toppen zich maar blijven ontwikkelen
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • GotJah
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 66

                  #113
                  Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                  Gister alles geoogst...

                  De amnesia zijn ook geslacht maar moesten nog 5 weken staan... was een foutje van m'n broertje om die ook te oogsten... had er blijkbaar geen verstand van, volgend jaar beter...

                  Paar pics gemaakt, 3 foto's met alle toppen van 4 purple tops

                  Nog een vraagje, moet ik dat blad eraf knippen of is het beter te laten zitten???

                  En is het erg dat het er niet donker is???

                  Groetjes GotJah
                  Attached Files

                  Comment

                  • kaatje
                    Retired
                    • Sep 2009
                    • 229

                    #114
                    Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                    pfff jij hebt heel wat te knippen men!!! .....sucsessss

                    Comment

                    • mamba
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 260

                      #115
                      Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                      wordt vast een lekkere opbrengst !!!

                      Comment

                      • GotJah
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 66

                        #116
                        Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                        Nog geen antwoord op m'n vragen

                        Comment

                        • tiezzz
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 80

                          #117
                          Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                          hoi

                          Als je blad eraan laat zitten tijdens drogen heb je meer kans op schimmel maar je wiet zal wel zoeter smaken, doordat sapstroom nog even door kan gaan.
                          Op je laatste foto als het zo donker is de hele tijd zal dat wel kunnen, licht breekt de thc af, dus zo donker mogenlijk late drogen.

                          Hoop zo jou vragen beetje beantwoord te hebben.

                          greetzzz tiezzz

                          Comment

                          • iszo
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 217

                            #118
                            Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                            zal wel lekker stinken alleen daarvoor is het al beter de toppen v/d bladeren te ontdoen wel veel werk maar je houdt er schone toppen + waarschijnlijk wat minder stank aan over...

                            Comment

                            • evel_smoker
                              Bong Master
                              • May 2009
                              • 328

                              #119
                              Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                              wel heel jammer van je amnesia ... hopelijk gaat ze toch smaken

                              Comment

                              • Toothpick
                                Ultra Stoner
                                • Jun 2009
                                • 112

                                #120
                                Re: Buitenkweek Amnesia en Purple Tops 1e keer

                                Gotjah dat is echt de mooiste weed dat ik al ooit gezien heb.
                                jammer van de amnesia's, en idd maak het zo vlug mogelijk donker
                                het zou zonde zijn dat die prachtweed zijn thc zou verliezen
                                Gotjah your a master

                                Comment

                                Bezig...