De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Tosti
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Wat een ontzettende struik met toppen

    Vooral die gehalveerde, echt nice.

    Had je die struiken nou nog getopt of niet?

    Tosti

    Leave a comment:


  • MarcoPM
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    De beste van mijn planten ziet er nu net zoals die van jou uit, hoe lang denk je nog dat die van jou moet?

    Leave a comment:


  • devils haze
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    ziet er lekker uit wieri als ik jou bos zie vraag ik me niet meer af wat ik altijd verkeerd deet want dat weet ik nu

    toen ik planten in mijn tuin deet zetten wist ik niet eens van voeding of welke voeding laat staan ph meten en npk waardes maar volgend jaar

    zal ik net als jou bomen proberen te kweken

    mijn plan voor volgend jaar is in februari een zaadje te ontkiemen en die tot 1 mei binnen op 18/6 te laten groeien wel een aantal keren te toppen dat die binnen niet gropter dan 1 meter word en dan naar buiten 1 enkele plant

    hoop dat dat ook een boom wordt hahahahah

    mvg DH

    zeer mooi gedaan mijn complimenten

    Leave a comment:


  • olivier
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    hehe mooie planten man
    die stekjes zyn schattig

    grtjs olivier

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX


    Whoehah, jemig de pemig

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Zo jongens het gaat erg lekker met de bloei

    Ik ben nu ook bezig met PK13/14 en dat zie je goed in de toppen

    Ik had een klein beetje last van meeldauw maar die bladeren heb ik snel verwijderd en ik zie verder niks terug komen ofzo

    Fotos!



    Meeldauw , inmiddels verwijderd








    De gehalveerde plant zit toch nog helemaal vol toppen.










    De andere 3 staan er perfect bij dikke toppen al daar aanwezig
    Ze zijn nu met pot 2.10 meter hoog. Helaas voor Sir smoke allot de pot zelf is 40cm hoog dus de plant zelf is nog geen 2 meter haha

    De bladeren kleuren wat geelig maarja het is herfst zullen we maar denken

    Her en der nog een rups verwijderd maar verder zijn ze perfect.

    Tot slot nog de stekjes hebben ook al toppen. Dat was nou echt een leuk projectje die stekken.



    Dat was het voor vandaag

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Haha ja thnx sir... ja als het nog wat groeit krijg jij die fles met bubbels.

    Alleen wat bedoel je met groeimicrobe..... ik ging even zoeken

    mi·cro·be de; v(m) -n klein organisme, m.n. ziektekiem

    Bedoel je dat ik al lekker het kweekvirus te pakken heb?

    Dat kan je wel zeggen ja

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Hey wierie man!
    Mooie monsters he, had je verwittigd Zie dat ze bijna de deur voorbij hebben gestoken, ik voel de bubbels al op mn tong
    Ziet er lekker uit man, hoop dat ze allemaal de rit kunnen uitmaken. Over het geuren kan ik nog weinig zeggen want het is al zo lang geleden maar een koolstoffilter was niet echt nodig. Heb al plantjes gekweekt die veel sterker geuren maar laat je niet misleiden wierie, NLX is the bomb! Een verborgen verleidster
    Rofl, ik moet steeds lachen als ik de titel van je topic zie. Constateer dat de groeimicrobe je serieus in zn macht heeft samen met je moeder Gelukkig dat zij er nog is of je hele tuin stond al vol

    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Ja klopt ze lijken erg. Zou best kunnen dat dat ook NLX is.

    Leave a comment:


  • Tosti
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Lijkt ook erg veel op mijn bosje

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Zo ik ben een weekje op vakantie geweest en me moeder heeft de planten verzorgt.

    Het gaat erg goed de bloei zet goed door.
    Wat me op valt is dat de plant een stuk MINDER ruikt als voordat de plant in bloei stond. Heel erg raar

    Me moeder heeft ze een andere plek in de tuin gegeven want door harde wind waren ze al 5 keer omgewaaid.

    Ook de stekken hebben al knopjes!

    Tijd voor foto`s



    De planten op een rij






    Toppen




    De gehalveerde plant




    De Stekken

    Gaat goed maar ik denk dat ze nog best lang moeten bloeien

    Leave a comment:


  • organic
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Damn da gaat vooruit daar kolossaal !

    Leave a comment:


  • snaaps
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Ken je nagaan als je ze in de vaste grond zou hebben gezet zouden ze wellicht nog groter zijn geworden..

    Ik denk dat ik volgend jaar ook voor NLX ga, lees goede kweek verslagen hier over.

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Wau pieriepierie
    Gaat goed bij jou mooie boomen heb je hoor knap werk

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Wat een monsters wierie man!
    Grtz $iR

    Leave a comment:

Bezig...