Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ziet er lekker uit wieri als ik jou bos zie vraag ik me niet meer af wat ik altijd verkeerd deet want dat weet ik nu
toen ik planten in mijn tuin deet zetten wist ik niet eens van voeding of welke voeding laat staan ph meten en npk waardes maar volgend jaar
zal ik net als jou bomen proberen te kweken
mijn plan voor volgend jaar is in februari een zaadje te ontkiemen en die tot 1 mei binnen op 18/6 te laten groeien wel een aantal keren te toppen dat die binnen niet gropter dan 1 meter word en dan naar buiten 1 enkele plant
Ik ben nu ook bezig met PK13/14 en dat zie je goed in de toppen
Ik had een klein beetje last van meeldauw maar die bladeren heb ik snel verwijderd en ik zie verder niks terug komen ofzo
Fotos!
Meeldauw , inmiddels verwijderd
De gehalveerde plant zit toch nog helemaal vol toppen.
De andere 3 staan er perfect bij dikke toppen al daar aanwezig
Ze zijn nu met pot 2.10 meter hoog. Helaas voor Sir smoke allot de pot zelf is 40cm hoog dus de plant zelf is nog geen 2 meter haha
De bladeren kleuren wat geelig maarja het is herfst zullen we maar denken
Her en der nog een rups verwijderd maar verder zijn ze perfect.
Tot slot nog de stekjes hebben ook al toppen. Dat was nou echt een leuk projectje die stekken.
Hey wierie man!
Mooie monsters he, had je verwittigd Zie dat ze bijna de deur voorbij hebben gestoken, ik voel de bubbels al op mn tong
Ziet er lekker uit man, hoop dat ze allemaal de rit kunnen uitmaken. Over het geuren kan ik nog weinig zeggen want het is al zo lang geleden maar een koolstoffilter was niet echt nodig. Heb al plantjes gekweekt die veel sterker geuren maar laat je niet misleiden wierie, NLX is the bomb! Een verborgen verleidster
Rofl, ik moet steeds lachen als ik de titel van je topic zie. Constateer dat de groeimicrobe je serieus in zn macht heeft samen met je moeder Gelukkig dat zij er nog is of je hele tuin stond al vol
Leave a comment: