Tijd voor een update
Na noodweer is er bij de gehalveerde slechte plant die al was doorgebroken door de schimmel nog een tak afgebroken.
De andere 3 doen het perfect en de bloei is reeds al een week op gang!
De stekken gaan ook perfect nog! Ik ben benieuwd wat er af gaat komen

Leave a comment: