De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

Tijd voor een update

Na noodweer is er bij de gehalveerde slechte plant die al was doorgebroken door de schimmel nog een tak afgebroken.

De andere 3 doen het perfect en de bloei is reeds al een week op gang!

De stekken gaan ook perfect nog! Ik ben benieuwd wat er af gaat komen

Leave a comment:

• SirSmokeAllot
    replied

mwahahahah...ik voel de bubbels al op mijn tong
    Grtz $iR

Leave a comment:

• Xilvero
    replied

Ziet er goed uit, ga zo door!

Leave a comment:

• markster
    replied

de dames staan er mooi en bossig bij.zoals ze nu beginnen te strekken lijkt erop of de bloei eraan komt!

Leave a comment:

• Wierie Wierie
    replied

Thanks Monty

Ze hebben nu 5 tot 7 vingers per blad! En bovenaan de plant staan de blader steeltjes fier schuin omhoog richting de zon.

Ze hebben het super naar hun zin

Leave a comment:

• monty
    replied

Mooi Wierie Wierie,

Denk maar zo: nu hebben de stekken ook genoeg plaats. ik neem aan dat je de beste hebt overgehouden. Zie het als een mooie kans om eens stekken te selecteren. Ze zullen vast nog mooie dames worden.

En ja de drie in de waterbak staan er super vol op. Gaat goed! Hoeveel vingers maken ze nu per blad¿ Ook mooi dat de schimmel achterwegen is gebleven maar blijf alert he.

Hopelijk ga je een mooie oogst tegenmoet.

Grtz

Leave a comment:

• Wierie Wierie
    replied

Zo we zijn weer een week verder.

Ik heb niet veel te melden alleen goed nieuws.

De schimmel heeft al 3 weken niks van zich laten zien. (mede door het droge weer denk ik)

De stekken moesten weg op 5 na dus helaas zijn er weer heel veel verdwenen.

De 3 in de bak doen het perfect gemiddeld 1.80 hoog de geknakte plant heb ik geen foto van gemaakt die doet het ook nog goed maar die ziet er niet zo boeind uit

Leave a comment:

• bearprolec
    replied

mooi mooi man dat je er stekjes van hebt gemaakt nog , zen es beniuewd hoe groot die nog gaan worden en wat er nog afkomt. grtz

Leave a comment:

• SirSmokeAllot
    replied

Yea wierie, die staan er mooi bij man.
    Hoop dat ze niet te dicht staan want de mijn staan ook zo ongeveer. Moet uiteraard nog wachten tot ze geslacht tonen he en mannetjes afknippen. Denk dat da wel goed is zeker? Of zullen die ook nog monsters worden?
    Good luck!

Grtz $iR

Leave a comment:

• Xilvero
    replied

Ziet er allemaal weer toppie uit Wierie Wierie~!

Leave a comment:

• Wierie Wierie
    replied

Zoals in de chat.....

Geen vijver en die lis groeit daar gewoon er staat heel de dag zon dus de lv zal toch redelijk laag zijn.

De stekken staan wel wat dicht op elkaar maar ik denk niet dat ze nog erg groot worden tot september

Leave a comment:

• monty
    replied

Hey wieriewierie, Staat dat niet wat kort op elkaar¿ Als ik me niet helemaal vergis staat op de achtergrond de gele water lis die staat normaal in een vochtig milieux klopt dit heb je daar een vijvertje of zo¿ Wel je nie bang maken maar als dah zois dan heb je niet echt de ideaalste plaek gekozen voor je stekken. In de groei is een hoge lv welliswaar gewenst maar als ze weldra de bloei in schieten toch liever een omgeving met een minder hoge lv.

Grtz

Leave a comment:

• Wierie Wierie
    replied

Yo de mannen

Even een kleine update wat betreft de stekken.

Zoals jullie hiervoor hadden gezien had ik van de half gesneuvelde plant stekken genomen en van de 30 stekken waren er 26 gewortelt!!

Een aantal heb ik weggegeven en het merendeel in de volle grond gezet.

Voor de rest heb ik weinig nieuws te melden de planten ontwikkelen al mini knopjes en haartjes enzo.

Leave a comment:

• Bro
    replied

yo wierie wierie. Ziet er leuk uit! volgend jaar heb ik mijn eigen terras en zo zal ik er ook enkele zetten. Veel succes verder.

grtn Bro

Leave a comment:

• Wierie Wierie
    replied

Ja sir je hebt gelijk.

Nou de weddenschap kan jij best nog winnen ja want ikheb wel wat weg moeten knippen maar dat was allemaal onderaan de plant en niet de hoogste gedeeltes

Leave a comment:

Bezig...