De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • MarcoPM
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Zoooo wat veel!
    Ik hoop volgend jaar ook zoiets te halen, geweldige oogst.
    Jammer van de toprot, maar hier mag je ook heel erg blij mee zijn!

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Nou nee niet alles voor mezelf hoor.

    Ik heb nog wat rokende medevrienden die graag wat van mij willen overnemen

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    hallo'kes

    dat ziet er zeer goed uit, man man, zo'n berg weed en dit enkel voor uzelf? stevige smoker

    ik hoop met mijn tweeling 100gram droog te halen, ik verwacht niks minder

    in elk geval veel succes en laat het u vooral smaken

    greetz

    Leave a comment:


  • killercore
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    lekkere oogst man kom je zeker tijd mee door ^^

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Yo yo yo

    Hier alweer een update en nu over het gewicht.

    Ik sta echt versteld van mezelf. Ik heb heel veel weg moeten gooien vanwege schimmel en ook eerder in het jaar een aantal delen van de plant weg moeten knippen vanwege schimmel op de stam. Dit waren soms echt flinke takken.

    Ze liggen nu nog voor de verwarming op schotelsleetjes (om van de berg te glijden) erg handig om op te drogen

    Ondanks alles



    606 Gram droog!

    van 4 planten/struiken

    Echt mooi en ik heb zoveel weg moeten gooien van schimmel bij de laatste plant bijna de helft van alle toppen!

    Als dat niet was gebeurt zat ik denk ik rond de 800 gram droog.
    Volgend jaar wil ik voor de kilo droog gaan

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    wierie wierie man, wat een voorraadje is daarvan gekomen. mwahaha!
    Smakelijk!

    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Yo thnx allemaal

    @ misty

    De stekjes heb ik ook geknipt die hangen er ook bij

    Leave a comment:


  • markster
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    euh wierie ik zoek nog een slaapplaats,en ik zie dat er bij jou op zolder nog wel plaats is
    ziet er uit als of je een flinke oogst heblaat m smaken man!
    grtz

    Leave a comment:


  • misty
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Dat is een mooi kweekje geworden wierie,alleen jammer van de rot.
    Maar ik denk dat je uiteindelijk meer dan tevreden mag zijn.
    Laat ze smaken!
    Hoe is het trouwens met de stekjes gegaan?

    Grts
    Daniella

    Leave a comment:


  • LeegZakjeWiet
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    lekker hooooor

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Hallo mensen.

    Het heeft even een tijdje geduurt want de server was ff kapoetski

    Maar nu heb ik dan eindelijk foto`s van het geknipte spul










    Ik heb bij de laatste plant meer als de helft weg moeten gooien vanwege budrot erg jammer maarja niks aan te doen.

    Ik laat jullie weten wat het droge gewicht is over een weekje ongeveer

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Haha nou sir ik stuur je nog wel een flesje op!

    PM je adres even dan

    Jongens voor verder............de afgelopen dagen met harde wind en regen waren niks voor de planten dus ik had ze lekker binnen in het schuurtje gezet.

    Dit was niet goed uitgepakt want de planten waren zeiknat naar binnen gegaan en dus werdt het mega vochtig in de schuur.

    BUDROT

    Maar ik was er op tijd bij vandaag en ik ben gelijk gaan knippen.

    Ik denk nu ist wel goed zo hop oogsten

    De fotos volgens nog. Ik ben voorlopig nog wel een dag of 2 aan het knippen want het is zooooo veel

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
    De andere 3 staan er perfect bij dikke toppen al daar aanwezig
    Ze zijn nu met pot 2.10 meter hoog. Helaas voor Sir smoke allot de pot zelf is 40cm hoog dus de plant zelf is nog geen 2 meter haha
    Mwaha, kopstoot...slechte verliezer
    over de pot stond er niets in onze overeenkomst, probeer je me te rippen main? Dju crazy ma'in? watch out for the psycho hitman in the green sedan...evil mwahahaha!!!
    Mooie babies wierie wierie man, die gaan lekker naar binnen gaan. De titel van je draadje zit er ook niet naast, de terrasje vol met een plantje of 4
    Grtz $iR
    Last edited by SirSmokeAllot; 7 October 2009, 21:51.

    Leave a comment:


  • emiel_s
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    ziet er goed uit zeg dikke bossen

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    @ Devilshaze ; Mooi man ja als je goed voorbereid moet dat kunnen. Wel goed opletten waneer je ze buiten zet want ik ben ook begonnen met stekjes en ik had ze buitengeplaatst op een tijd dat er eigenlijk nog niet genoeg licht was en toen zijn ze gelijk in bloeifase gegaan. Daarna zijn ze wel verder gaan groeien weer maar dat was allemaal onnodige stress. Ik denk dat ze anders nog groter geworden waren.

    @ MarcoPM ; Ik denk dat ze nu nog een week of 3 moeten. Hangt beetje af van het weer.

    @ Tosti ; Ja ze zijn wel getopt maar pas in een heel laat stadium toen ze al 1 meter hoog waren dus dat hielp niet echt meer.

    Leave a comment:

Bezig...