Re: De eerste maal ; 4x NLX
Yo wierie,
Daar zou je niet over moeten twijfelen man... Waarschijnlijk de oorzaak naar mijn mening. Zo is het uiteraard niet moeilijk de weddenschap te winnen he! Maar ja, heb je niet gewild natuurlijk en hoop voor jou dat ze toch nog 2m worden!
Weet niet of het bij de draadjes ivm paarse stammetjes vermeld staat maar mijn indoor NLX had er ook wat last van. Heb ergens gelezen, meerdere malen eigenlijk al (zoek dat terug) dat sommige planten ook gewoon wat paarse verkleuring hebben, natuurlijk. Je foto lijkt als 2 druppels water op de stam van mijn plant die mijn hele eerste oogst goed had gemaakt: hele dikke hoofdbud van een dikke 60gr die me veel rookgenot heeft bezorgt. Zoals je zelf al opmerkte, dat groeide eruit en zou me niet echt zorgen maken want echt een voedingstekort zal dat wel niet zijn volgens mij, eerder van de kou in het begin.
Grtz & suc6
$iR
De eerste maal ; 4x NLX
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Yo organic,
Ja hoofdreden van die bak onderaan was dat als ik een dagje of zo de deur uit was en het was erg warm weer dat de potgrond zo hard uitdroogde dat als ik er dan langs boven water met voeding in gooide dat het er gelijk langs uitliep onder omdat de potgrond helemaal hard was.
Als ze in een laagje water staan zuigen de wortels de pot helemaal vol en na een uur of iets is de pot weer helemaal gevuld en de grond weer mooi zacht
Ohja ik zal eens zoeken voor de paarse stelenLeave a comment:
-
Joe wierie, veel besproken hier de paarse steeltjes
Moet je maar eens nagaan via de search functie.
Je gaat er direct twee tegenkomen
Zowiezo vind ik dat uw dames er meer dan deftig bij staan!
Zeker creatief gewerkt onderaan, met uw opvangbak... kan ik met mijn ogen weer afsnoepen voor volgend jaar se :p
Goed bezig man, vind ze er echt meer dan deftig bijstaan
Dat wordt een mooie oogst me dunkt
Leave a comment:
-
Zo dat is al weer lang geleden.
Na heel wat gekloot met de schimmel heb ik besloten onderaan de stam alle bloemetjes die er per ongeluk in april ingekomen zijn weg te knippen
Ja ja ik moest een keuze maken en ik vond toch dat het veel te lang nat bleef onder bij de stam bij die compacte bloemetjes.
Ik heb weer wat nieuwe foto`s gemaakt. De planten zijn nu 1.70 en ze groeien nog steeds als kool.
Ik ga nu beginnen met Canna Flores want er komen knopjes in en de bladeren worden wat geel achtig.
Mooi bovenaanzicht
De gesneuvelde plant schiet toch nog lekker uit rondom de geknakte hoofdstam.
Het struikgewas met een kale plek...verwijderd wegens schimmel.
Mooi licht groen
Wie kan mij vertellen waarom de verse scheuten deze donkere kleur stengel hebben?
Naarmate de plant verder groeit verdwijnt de kleur

Dat was het weer voor nu! Van de week een update over de stekken die geknipt zijn van de geknakte plant.
Leave a comment:

Leave a comment: