Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #211
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Tis gedaan
    Mijn doubelfun is een man





    Van deze zou ik komend jaar mn rokertje moeten voorzien en nu blijkt het stiekem toch en man te zijn.
    Duss nu zit ik echt in de sjit want dit is mn enige grote plant

    Ben woorden loos en erg verdrietig
    Vanavond gaat de plant om anders besmet hij mn plant die ik van mark heb nog

    Kmoet er van huilen

    Last edited by belladonna; 24 August 2009, 15:15.
    God was never on your side..

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #212
      Re: Doubelfun Mediwietje

      R.I.P.

      Spijtig donna.

      ps: Ik had je via pm bitterzout aangeraden en het schema ervan

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #213
        Re: Doubelfun Mediwietje

        ow bella, klut zeg. Is zoon mooie plant. Erg sneu voor je zeg. Volkomen man of toch herma¿

        Grtz

        Comment

        • Somewhere
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 135

          #214
          Re: Doubelfun Mediwietje

          Mooi balen. Ik neem aan dat je het als gefeminiseerd zaad heb gekocht? Als dat zo is zou ik toch ff verhaal gaan halen.

          Greeds Chris
          "Medicinaal kweker en gebruiker"

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #215
            Re: Doubelfun Mediwietje

            Nee hoor tis gewoon zaad maar had wel voor bloei verschijnselen
            Geen herma een echte man

            JA West zelfs bitterzout had er geen vrouw van gemaakt ben ik bang
            God was never on your side..

            Comment

            • venom
              Chronic Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 179

              #216
              Re: Doubelfun Mediwietje

              ken dat gevoel belladonna heb vandag ook een herma omgehakt was ook een mooie grote plant

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #217
                Re: Doubelfun Mediwietje

                Vind ik oprecht jammer voor je Belladonna...
                Je kweekt tenslotte ook niet alleen voor de fun, net daarom dat het zo jammer is.

                Hopelijk levert die andere wat lekker op!

                Comment

                • girl88
                  Senior Stoner
                  • Aug 2009
                  • 32

                  #218
                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  ow is wel spijtig van je df..
                  Hopen dat je andere nog iets lekkers opbrengt.

                  Comment

                  • Zeemlapje
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 165

                    #219
                    Re: Doubelfun Mediwietje

                    Jammer dat het een man is, vooral omdat jij het voor medicinaal gebruik kweekt. Volgend jaar lekker wat gefeminiseerde zaadjes inslaan, en als ze die niet voor de Double Fun hebben kan je altijd een ander soortje proberen. Gelijk eentje nemen die goed voor buiten is, een grote oogst heeft en als je het rookt wel lekker smaakt.

                    Comment

                    • OganicBlower
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 93

                      #220
                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      echt balen was zo een mooie plant...nou zou willen dat ik je kon troosten maar dat gaat niet echt helpen hé

                      Comment

                      • Freddie
                        Retired
                        • Aug 2009
                        • 9

                        #221
                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        Zo da's een tegenvaller, jammer. 't is echt een grote plant. Hoeveel gram droog zou er daar vanaf kunnen gekomen zijn?

                        edit:
                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna

                        zozo je hebt ook nog een rooie wietplant? japanse esdoorn zeker?
                        Last edited by Freddie; 25 August 2009, 18:54.

                        Comment

                        • bearprolec
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 559

                          #222
                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          vind ik echt heel jammer voor je zeker dan als je bijna heel het rjaar daarmee toekomt als rokertje, hopelijk dat er nog heel wat aan de andere pla,t groeit he

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #223
                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            Freddie Ik doe niet in grammen maar er zo genoeg zijn afgekomen voor mij om een heel jaar van te kunnen roken
                            Ja dat rood boompje heb ik pas gekocht mooi he
                            Last edited by belladonna; 26 August 2009, 10:43.
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Freddy
                              Wicked Stoner
                              • May 2009
                              • 221

                              #224
                              Re: Doubelfun Mediwietje

                              ? Volgens mij hebt ge het tegen iemand anders

                              Mvg

                              Comment

                              • Xilvero
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 208

                                #225
                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                Ja, tegen Freddie.

                                Comment

                                Bezig...