Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #226
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Oorspronkelijk geplaatst door Freddie
    Zo da's een tegenvaller, jammer. 't is echt een grote plant. Hoeveel gram droog zou er daar vanaf kunnen gekomen zijn?

    edit:

    zozo je hebt ook nog een rooie wietplant? japanse esdoorn zeker?
    Ehm Freddie?
    God was never on your side..

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #227
      Re: Doubelfun Mediwietje

      Nou Hallo
      Nu blijft over mn Buddha nog wat plantje van Markster laten we hopen dat het vrouw is want zie nog steeds geen bloei verschijnselen nu was dit plantje over al heel traag in en neemt over al de tijd voor dus ik ga der van uit dat de bloei wel komt


      Dit plantje zal me toch het jaar door moeten helpen met roken van wietje samen met de Lowryders
      God was never on your side..

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #228
        Re: Doubelfun Mediwietje

        Hup in de volle grond ermee en de planten een uurtje bijlichten met krachtige tuinverlichting als de zon onder gaat. Je verlengt dus de daglicht periode en ze zullen in de groei blijven. Vervolgens stop je met bijlichten en de plant zal geforceert in bloei geraken. Als het weer meezit en het vrouwelijke planten zijn zou je er nog een fijne oogst van moeten kunnen halen.

        This maar een ideetje he weet niet of het zal werken In theorie zou het moeten kunnen. Maar ik heb dit zelf ook nog nooit geprobeerd.

        Grtz

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #229
          Re: Doubelfun Mediwietje

          Het idee is niet slecht monty en bella zou ze idd nog wat langer moeten laten groeien maar denk je dat dat zou lukken met zon sterk tuinlicht? Is waarschijnlijk wel 1000W of meer, opletten voor warmteontwikkeling he bella of dat ze geen stresssymptomen gaat vertonen zoals bij iemand die weed kweekt op zijn balkon naast straatverlichting.
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #230
            Re: Doubelfun Mediwietje

            Updat van mijn Markster plant





            Alleen ik zie nog steeds geen bloei hoopd at het snel gaat gebeuren
            Hebben jullie nog tips?

            P.s ik vandaag even bij de boer een paarde poekehalen en die laten drogen en dan bij mijn plant doen
            Last edited by belladonna; 7 September 2009, 10:20.
            God was never on your side..

            Comment

            • SirSmokeAllot
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 1968

              #231
              Re: Doubelfun Mediwietje

              Paardepoeke? as in shit?
              Moet je meer of een jaartje laten uitliggen bella als die vers is!
              Grtz $iR
              sigpic

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #232
                Re: Doubelfun Mediwietje

                Oke die poep laatik dus in het weiland
                God was never on your side..

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #233
                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  Nog geen bloei te zien en om iik verduister hem nu al bijna een week




                  En nog een verassing in de tuin expirimentje


                  Mn Nieuwe kachel
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • SirSmokeAllot
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 1968

                    #234
                    Re: Doubelfun Mediwietje

                    hm...misschien een steriele plant...?
                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #235
                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      Wat raar dat je geen bloeiverschijnselen krijgt.
                      Ik zou toch maar door gaan met verduisteren.

                      Mooie kachel trouwens
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #236
                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        mooie planten die tweede lijkt wel een nycd.wel vreemd datje nog geen bloeiverschijnselen hebt.maar tzal allicht eraan komen.
                        grtz

                        Comment

                        • kaatje
                          Retired
                          • Sep 2009
                          • 229

                          #237
                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          jeeetje belllaaaa.....heb jij weer !!!.....heel veel sterkte met verwerkhu van deze ellende meiss......

                          Comment

                          • evel_smoker
                            Bong Master
                            • May 2009
                            • 328

                            #238
                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            ik heb ook 2planten gehad die niets wouden prijsgeven tot donderdag, toen ontdekte ik een man en de dag er op zag ik dat de andere plant voorbloei verschijnselen had van een vrouw, nu is die plant duidelijk in voorbloei maar nog niet echt duidelijke bloei, 3ander planten stonden reeds 1maand in voorbloei en 2 daarvan staan nu in bloei... bij mij is het dus ook vrij laat begonnen, ... greets!

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #239
                              Re: Doubelfun Mediwietje

                              En ja hoor het gaat er aan komen eindelijk heb wat witte draatjes gezien

                              Die 2 de is een LadyDonna zie je hoe mooie grote bladeren pff deftige plant hoor
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Tosti
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 306

                                #240
                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                Heee Bella

                                Ik zie je topic nu pas, shame on me.
                                Ik heb alles even doorgekeken, en je had nog wat leuks kunnen doen met die tweeling van je! En er twee aparte plantjes van maken.

                                Ik verdiep me de laatste tijd in allerlei soorten stekken.
                                Je kon ze een beetje uit elkaar halen en vervolgens de stengels wat onder de aarde bedekken.
                                Wat er dan gebeurt is dat er overal wortels gaan groeien aan de stengels. Na een maandje ofzo kon je dan je mes tussen de plantjes zetten zodat ieder z'n eigen potje kreeg, meer aandacht per plant, meer plant.

                                Zie hier wat ik nu eigenlijk bedoel:


                                Maargoed. Niet echt meer van toepassing maar had een leuk projectje kunnen zijn.

                                Groetjes

                                Tosti

                                Comment

                                Bezig...