marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mathieu
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 244

    #16
    Re: marksters buitenkweek 2009

    netjes hoor, mooie week achter de rug met je plantjes?
    SPaCeCaKe

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #17
      Re: marksters buitenkweek 2009

      ja best wel ja.
      de plantjes zijn ook niet voor gekiemt maar zo in de grond geduwd en dan vind ik dat t nog best wel snel gegaan is.

      Comment

      • mathieu
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 244

        #18
        Re: marksters buitenkweek 2009

        ja zeker ziet er gewoon goed uit hoor.
        SPaCeCaKe

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          Re: marksters buitenkweek 2009

          ik wil nog even melden dat de ierdbei er ook is

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #20
            Re: marksters buitenkweek 2009

            Proficiat met de geboorte !!

            (we horen het wel als er beschuit met muisjes is)
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #21
              Re: marksters buitenkweek 2009

              beschuit met groene muisjes! lol

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #22
                Re: marksters buitenkweek 2009

                Whaha volgens mij doen we het zelfde Markster ik heb de zaadjes ook zonder ontkiemen in de grond gedaan en wacht nu tot ze boven komen kijken.
                Ik blijf je volgen
                groetjes
                God was never on your side..

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #23
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  @ sandra
                  moet er wel bij zeggen dat ik alleen de ierdbei en de cali -o direct gezaaid heb .
                  de rest heb ik wel voorgekiemd.ik had deze zaden later binnen vandaar,maar t gaat gewoon perfect.

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #24
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    Mooie soortjes daarzo, zeker die Cali-Orange!

                    Dit ga ik volgen, succes met de kweek matie

                    Peace

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #25
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      @ smokey your welcome

                      update

                      hey mensen

                      ik heb net ff wat pics geschoten van de plantjes
                      ze zijn allemaal ontkiemd.voor de rest valt er nog weinig te vertellen ,kijk zelf maar.
                      foto 1 ierdbei
                      foto 2 cali-o
                      foto 3 nycd
                      Attached Files

                      Comment

                      • mathieu
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 244

                        #26
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        netjes toch? nou ik vind van wel!
                        ga vooral zo door!
                        SPaCeCaKe

                        Comment

                        • haze'o'lator
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 1273

                          #27
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          ze zien er goed uit!

                          ik ben wel eens benieuwd wat de nycd buiten gaan geven...

                          anders zal deze volgend jaar ook bij mij in de tuin staan!

                          grtzzz

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #28
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            @ mathieu thanx
                            @haze'o ' lator
                            was ik ook benieuwd naar,vandaar dat ik t probeer.maar ik zal ze wel gaan verduisteren net als verleden jaar.

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #29
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              mini update

                              tijd voor een updateje ,veel valt er eigenlijk niet te zeggen.
                              behalve dat t allemaal nog niet zo hard groeitmaar dat zal nog wel komen hoop ikhier dan wat pics
                              foto 1 nycd
                              foto 2 ierdbei
                              foto 3 cali -o
                              op de achtergrond zie nog wat spruitjes dit zijn mn back ups heb er nog 2 extra van elke soort welke nu inmiddels in kleine potjes zitten.
                              dat was m weer.laat t maar horen!
                              Attached Files

                              Comment

                              • Flip Hasjkip
                                Wicked Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Sep 2008
                                • 3595

                                #30
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                Groei, groei, groei !!

                                Leuk zo, die kleintjes !! (Die kraamtijd ben je snel vergeten, geniet er maar van )
                                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                                Comment

                                Bezig...