marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #106
    Re: marksters buitenkweek 2009

    Ze gaan maar lekker bij jou! Ik zie wat je bedoeld met dat blad, dat lijkt bij mij inderdaad ook het geval door warmte plus lage lv. Je NYCD komt vast nog wel. Lage lv zorgt toch voor meer kristallen? las ik ergens

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #107
      Re: marksters buitenkweek 2009

      de eerste topjes zijn inmiddels te zien bij de nycd.

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #108
        Re: marksters buitenkweek 2009


        Ik zie helemaal niks

        Grtz.

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #109
          Re: marksters buitenkweek 2009

          En dat zonder foto' Ik dacht, aaaaaaah daar is ie, de update... maar toch niet ... :p Ge zijt echt wel in uwe stoute vandaag he hahaha
          We want the budporn... We need the budporn.... We demand the budporn :p

          Los van dat, moet ik waarschijnlijk niet herhalen dat je fantastisch bezig bent he?
          Hier mogen ook wat sterretjes voor de naam komen te staan ... een genot om te volgen.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #110
            Re: marksters buitenkweek 2009

            op verzoek
            pic 1 nycd
            pic2 cali o
            pic3 ierdbei
            Attached Files

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #111
              Re: marksters buitenkweek 2009

              amai man, ge krijgt die vsa voorniet als ik met die dames een kwartierke alleen mag zijn...
              Nog zo maagdelijk jong topje... daar zou ik mijn fetish wel op kunnen uitoefenen

              Comment

              • -Stoney-
                Ultra Stoner
                • Jul 2009
                • 111

                #112
                Re: marksters buitenkweek 2009

                Godverdomme nou zeg dat ziet er lekker uit

                Die gaan goed smaken

                Comment

                • Oblivion
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 245

                  #113
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  Hmm, die Cali ziet er goed uit! Is die lekker? Heb er zelf ook ééntje van staan.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #114
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    Ik kijk gewoon niet meer zo gemeen
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Maurice
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 136

                      #115
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      mooie plantjes mark volg nog steeds je kweek verslag!
                      de zaadjes die ik met jou heb geruild doen het goed, ik update me verslag alleen niet meer. als je wat foto's wilt mag je me gerust pmmen!

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #116
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        bedankt voor de complimentjes!
                        @organic kom gerust eens je fetish uitoefenen
                        @oblivion die cali-o is een orangebud variant en zou dus goed te roken moeten zijn!de update zal ik van t weekend makenheb nu wat weinig tijd.maar de toppen zijn flink aan t groeien.laterz

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #117
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          foto update

                          foto 1 en 2 cali -o
                          foto 3 ierdbei
                          voor de foto van de nycd moeten jullie nog even wachten,ben ik vergeten
                          Attached Files

                          Comment

                          • Robba
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 809

                            #118
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            Gaat goed maat , die ierdbei mag nog wel even wat langer dan die andere 2 .

                            Grtz.

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #119
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              idd robba ,maar de ierdbei maakt wel hardere toppen aan dan de cali-o,maar ze zullen toch nog zeker een 6 weken moeten staan.

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #120
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                Wauw markster, op een weekje tijd is dat wel enorm aangezweld he...
                                Gaat lekker man

                                Comment

                                Bezig...