marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #121
    Re: marksters buitenkweek 2009

    ja t gaat idd hard,hopen dat ze zo blijven gaan .dan word t een mooie oogst

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #122
      Re: marksters buitenkweek 2009

      High Markster,

      jow jow jow, kan de trichoos bijna tellen, dat worden niet alleen mooie blumkes het blad mag er ook zijn.

      grtz

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #123
        Re: marksters buitenkweek 2009

        thanx monty
        ik zal ook een s wat close ups gaan maken zoals in jouw verslag,al weet ik niet of ik ze ook zo scherp krijg,heb je nog tips?

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #124
          Re: marksters buitenkweek 2009

          Ja veel oefenen en veeeeel foto's knippen. De beste er dan uitzouken en eventueel nog bijsnijden. Ben benieuwd naar je pics

          Grtz

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #125
            Re: marksters buitenkweek 2009

            Ik vind dit meer een binnen/buitenkweek markster is de eerste dit jaar met de oogst!

            Ze zien er perfect uit man
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #126
              Re: marksters buitenkweek 2009

              zomaar ff wat pics dit maal met de lamp uit.foto s zijn van eergister
              foto 1 cali-o
              foto 2 ierdbei
              foto 3 nycd
              ik moet nog even oefenen voor de close ups
              Attached Files

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #127
                Re: marksters buitenkweek 2009

                Moh vent toch die cali
                Lekker stuk gewoon.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #128
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  nice

                  water staat in me mond

                  Comment

                  • SirSmokeAllot
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 1968

                    #129
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    Idem...
                    Mooie planten markster, ben jaloers en kan alweer niet wachten tot ik mn nieuwe aanwisten in op 12/12 kan zetten.
                    Suc6 nog met je NYCD. de derde foto, is dat van een top die dicht bij de lamp zit?

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment

                    • Origineel
                      Retired
                      • Apr 2009
                      • 348

                      #130
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Die Cali ziet er inderdaad lekker uit. Hoop dat die van mij het buiten ook zo goed doen, ben bang van niet.

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #131
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        bedankt weer voor t comentaar
                        update volgt morgen.@sirsmokealot die derde foto komt idd van rechtstreeks onder de lamp.
                        @origineel met jou planten gaat t zeker nog goedkomen,die zullen achter een week of twee ook al beginnen met de bloeidie cali-o is verry sticky

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #132
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          beetje late update begin 5e week bloei

                          de dames gaan lekker,ook de nycd begint nu flink met toppen ontwikkelen.
                          de ierdbei is keihard,en de cali-o is lekker sticky
                          de foto van de nycd zal ik later editten(geen duidelijke foto)
                          foto 1 cali-o
                          foto 2 ierdbei
                          foto 3 ierdbei
                          Attached Files

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #133
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            jhamjham dat ziet er al lekker uit.

                            Comment

                            • misty
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1462

                              #134
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              Is daar mooi de boel aan het volbouwen,
                              Ziet er heerlijk uit.

                              Grts
                              Daniella
                              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                              Misty's ABC

                              Comment

                              • Robba
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 809

                                #135
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                Gaat lekker daar Markster.
                                Dat worden aardig wat rook uurtjes.


                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...