marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Oblivion
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 245

    #136
    Re: marksters buitenkweek 2009

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #137
      Re: marksters buitenkweek 2009

      nice one markster, zeer mooi!!!
      Wat een mooie smalle vingers heeft die ierbei, hm... Opgelet voor de NYCD en je lamp he maat!!!
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #138
        Re: marksters buitenkweek 2009

        Prachtig Markster, ze zien er beide heerlijk uit en ook lekker besneeuwd. Ruikt die Ierdbei ook naar Ierdbei? Lijkt me erg lekker Ben ook benieuwd hoe je NYCD er nu uitziet!

        Greetzz

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #139
          Re: marksters buitenkweek 2009

          bedankt weer allemaal voor de reply,s
          de lamp is al een tijdje uit dus ik kan nu even geen foto schieten van de nycd.deze maakt hele lange sativa buds (sativa feno)nu al zon 25 cm lang als die gaan opzwellen dan kon dit wel eens een beste oogst worden van de diesel.maar eerst maar eens zien wat ze doet met deze temperaturen.de ierdbei ruikt kruidig scherp,kan er in ieder geval nog niks van een aardbei of iets in ruiken.over de vingers van de ierdbei,zijn idd naar de sativa kant,en volgens de breeder zou dit de feno zijn van een jack herrer of een black domina.nog enkele dagen en dan heb ik mn eerste rokertje van deze kweekdit is een foto van een ierdbei topje dat ligt te drogen (ierdbei back up)
          grtz
          Attached Files
          Last edited by markster; 7 August 2009, 18:18.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #140
            Re: marksters buitenkweek 2009

            spint spint spint
            zojuist ontdekt dat mn ierdbei vol zit met spint,en gelijk even behandelt met masai.maar ik denk dat t te laat is was al behoorlijk vol gesponnen.de achterkant van de plant zit vol met web.dit heb ik er af gezogen met een kruimel dief.even aan kijken anders gaat ze om van t weekend.

            Comment

            • ijscoman1
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 1768

              #141
              Re: marksters buitenkweek 2009

              damn toch best ernstig! Ik hoop dat je er nog wel iets lekkers aan over houd. Heb je haar nog redelijk schoon gekregen?

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #142
                Re: marksters buitenkweek 2009

                kut man... innige deelneming
                grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #143
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  Dat is klote Markster , ik hoop voor je dat de masai aanslaat.

                  Sterkte ermee zonde van die schitterende plant.

                  Grtz.

                  Comment

                  • emiel_s
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 694

                    #144
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    hopelijk gaat t lukken markster
                    Schutto In tha house

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #145
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Oei oei oei succes met het killen van de spint
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #146
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        bedankt voor t medeleven
                        ik hoop dat t goedkomt en dat mn andere planten t niet krijgen.ik zal morgen nog maar een keer spuiten.
                        die krengen zijn sneaky en zaten lekker verstopt op t gedeelte dat ik dus nooit zie!wijze les voor de volgende keer:volgende keer minder lang voorgroeien,dan houd ik tenminste overzicht.want met die struiken is dat best lastig!

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #147
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          Aldoende leert men hé Markster

                          Grtz.

                          Comment

                          • Wierie Wierie
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 848

                            #148
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            Oorspronkelijk geplaatst door markster
                            bedankt voor t medeleven
                            ik hoop dat t goedkomt en dat mn andere planten t niet krijgen.ik zal morgen nog maar een keer spuiten.
                            die krengen zijn sneaky en zaten lekker verstopt op t gedeelte dat ik dus nooit zie!wijze les voor de volgende keer:volgende keer minder lang voorgroeien,dan houd ik tenminste overzicht.want met die struiken is dat best lastig!
                            Yo markster ik heb daar ook al super van geleerd. Je moet gewoon om de 2 a 3 dagen HEEL de plant inspecteren. Is misschien wel een kut werkje maar gewoon alles goed bekijken.

                            Ik had dan wel geen spint maar schimmel. En dan kijk je vluchtig naar je plant en je ziet het zo in eerste instantie niet maar ik was al bijna te laat.

                            Bij 1 plant zoiezo die is zo helemaal doormidden geknakt op het punt daar de schimmel zat.
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #149
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              ja inderdaad heb er wel weer wat van geleerd.ik heb zojuist nog een keer gespoten en hoop dat die krengen de pijp uit zijn!

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #150
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                update

                                nu even geen spint te bekennenik hoop dat ze wegblijven
                                heb ff een paar pics geschoten
                                foto 1 ierdbei met spint schade (zie blad)
                                foto 2 cali-o zijtop
                                foto 3 nycd
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...