marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #151
    Re: marksters buitenkweek 2009

    Het gaat nog goedkomen met de ierdbei Markster zolang hoef je toch niet meer?
    Succes !!

    Grtz.

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #152
      Re: marksters buitenkweek 2009

      nee klopt niet zo heel lang meer,ik zit nu in week 6 ,dus zal voor de cali-o en ierdbei nog een dikke twee weken duren voor t zover is.de nycd zal nog even langer moeten.
      grtz

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #153
        Re: marksters buitenkweek 2009

        Suc6 nog markster.
        Vernietigd je masai ook de eitjes van de spint?
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #154
          Re: marksters buitenkweek 2009

          zo dit was m dan! ben zojuist aan t oogsten geslagen.
          de nycd heb ik op 1 tak na kort geknipt en zo de vuilbak in,de ierdbei heb ik ook een groot deel van weggepleurd.zat weer vol met spintde enige plant die er geen last van had was dus de cali o.
          heb nu echt scheve zin.jammer van alle moeite.
          @sir die masai kilt dus schijnbaar niet de eitjes
          dit hele voorval is dus op zon 3 dagen gebeurt,ik heb namelijk zelf geen tijd gehad om ze te controleren.dus loop net binnen en schrik me rot!maar ja tis niet anders fotos volgen wanneer ik uitgeknipt ben
          grtz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #155
            Re: marksters buitenkweek 2009

            Hey klote markster , zonde man zag er zo verschrikkelijk mooi uit allemaal.

            Grtz.

            Comment

            • SirSmokeAllot
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 1968

              #156
              Re: marksters buitenkweek 2009

              Swel klote... ken het gevoel jammer genoeg. Sterkte man en laat dit je niet weerhouden he!
              Grtz $iR
              sigpic

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #157
                Re: marksters buitenkweek 2009

                ja idd klote.maar ben niet zo makkelijk uit t veld te slaanvolgende kweek ben ik al aan t plannen.maar eerst eens een paar staven dynamiet in die tent gooien zodat die motherfuckers t loodjeleggen dus ik zal vd week even alles ontsmetten enz en dan weer een gewoon binnenkweekje houden.
                de keuze voor mn volgende kweek bestaat uit big bang ,hash star en black widdow.nu was de cali-o en de ierdbei wel al ver aan hun eind ,en zal toch wel voldoende oogsten van mn plantjes .hier alvast een pic van een cali-o bud
                Attached Files

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #158
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  Goed zo Markster laat je niet kisten.
                  Goed ontsmetten met dettol.
                  En succes alvast toegewenst.


                  Grtz.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #159
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    OO wat jammer nou *kus*
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Bro
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2009
                      • 107

                      #160
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Ben benieuwd naar u black widow plantjes, heb er ook nog enkele overgehouden voor binnen.

                      grtz

                      Comment

                      • wiemels
                        Advanced Stoner
                        • Jul 2009
                        • 72

                        #161
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        Heb net heel het verslag gelezen zag er heel goed uit goed idee eerst buiten opgroeien en dan binnen laten bloeien. Spijtig van die spint... Wat is dat eigenlijk juist? En wat is die masai dat er tegen helpt... Had juist ook een soort spinnenweb op men plant met een kleine worm....

                        Comment

                        • ijscoman1
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 1768

                          #162
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          Ey Markster jammer dat je kweek wat verpest is Die Cali-O ziet er wel verdomd lekker uit, hoop dat die dubbel zo lekker is. That's the spirit, meteen een nieuwe kweek erachteraan Heb er even wat over opgezocht en dat lijken me ook fijne soortjes

                          Peace

                          Comment

                          • organic
                            Psychonaut
                            • May 2009
                            • 739

                            #163
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            Ow markster das balen!
                            Mijn deelnemingen, ze waren net in de fleur van hun leven
                            Daar gaat mijn favo porn verslag hehe... so bring on the buds pretty soon ej :p

                            cali o bud is looking good so far

                            Comment

                            • el weedy
                              Retired
                              • Jul 2009
                              • 110

                              #164
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              ja kan gebeuren he

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #165
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                laatste update
                                de droogewichten:
                                cali-o 113 gram .klein smoke report lekker fruity wietje en een echte oldscool orange bud,very stoned couchlock
                                ierdbei 84 gram .maar zeker veel weggegooid ivm spint.erg jammer is een apart wietje en ideaal om overdag te roken,smaak heeft iets weg van een jack herrer maar minder sterk tja is eigenlijk moeilijk te omschrijven.rookt lekker weg.zonder dat je echt mega stoned word.
                                dan nog de nycd deze heb ik gewoon compleet weggepleurd
                                al met al behoorlijk mislukt deze kweek,maar heb toch nog iets te roken,foto s volgen wanneer ik nieuwe batterijen heb voor mn camera.grtz

                                Comment

                                Bezig...