Buitenkweek 2009 *emiel_S

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #1

    Buitenkweek 2009 *emiel_S

    Korting op 420shop
    nou mensen na lange tijd niet meer kweken ben ik nu toch begonnen met zaadjes van the greenhouse seeds

    2x White widdow femmi
    2x White rhino

    ik ga dezelfde voeding gebruiken als de andere kweken Bio bizz Potgrond genoeg voedingsstoffen het word een buitenkweek dus hopelijk blijft de zon vel en goed minimale verwachtingen 200 gram droog van 4 planten ik hoop t als iemand nog andere ideen heeft over de white widdow en white rhino want het zijn volgens mij binnen planten maar we gaan het maar zien greetzz Emiel S
    Schutto In tha house
  • Maurice
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 136

    #2
    Re: Buitenkweek 2009 *emiel_s

    Succes bij deze, woon je trouwens in alkmaar?
    Last edited by westport; 20 April 2009, 18:06.

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

      Veel succes al zou je misschien beter je naam uit je titel halen?

      Greetzzz

      Jona
      Last edited by westport; 21 April 2009, 00:35.

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #4
        Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

        Hey Emiel, daar ben je weer met een kweek. Ben benieuwd hoe deze verlopen gaat. Ik ga de volgende kweek ook Greenhouse zaden gebruiken maar dan weer binnen.

        Die White Rhino heb ik al eens eerder in een buitenkweek gezien dus dat kan wel. Veel succes!

        Greetzz

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

          go emiel!
          ik volg je ,ben benieuwd hoe je feminised zaden t buiten doen.
          laterz

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #6
            Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

            Succes met je kweek !!
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • GroovaLicious
              Expert Stoner
              • Jan 2009
              • 77

              #7
              Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

              succes me de kweek in uw tuin of guerillia ergens? kheb de mijne vandaag ook ergens gaan droppen dat er maar snel iets aankomt he

              Comment

              • emiel_s
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 694

                #8
                Re: Buitenkweek 2009

                ok nou de eerste fotos ik heb blijkbaar een beetje moeite met ontkiemen want ze liggen nu al 2 dagen in het water gebeurt nog helemaal niks dus ik heb ze nu maar in de grond gedaan hopelijk (een verstandig plan) ik heb er nog een zaadje bij gedaan me eerste kweek BIG BUD ik vond er 1tje tussen het ...KUCH.. stof op me kamer in een zakje altijd leuk dus die zit er nu ook bij 5 plantjes
                Attached Files
                Schutto In tha house

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                  Jow emiel veel succes gewenst met je buitenkweek.
                  De start is alvast gemaakt, volg je.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #10
                    Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                    Den Emiel is terug se

                    Veel succes met de kweek en laten we hopen op een mooie zomer,

                    Peace

                    Comment

                    • emiel_s
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 694

                      #11
                      Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                      Update 27 april een goeie dag al me zaadjes zijn uitgekomen me bigbud van me eerste kweek ook dit verbaaste me wel maar ze staan nu eventjes binnen veels te koud buiten en bijna geen zon ik hou jullie op de hoogte
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      • emiel_s
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 694

                        #12
                        Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                        nou de fotos van de plantjes de zon schijnt ze groeien wel erg snel
                        Attached Files
                        Schutto In tha house

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #13
                          Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                          mooie plantjes ,ze zien dr goed uit.
                          ze strekken wel een beetje maar daar is nu buiten weinig aan te doen.

                          Comment

                          • project.skunk
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 5

                            #14
                            Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                            ik vind het altijd een leuk gezicht de potjes de zaadjes het nieuwe plantje wat uit het zaad komt,prachtig allemaal,ik wens je veel groei plezier en dat moet wel lukken met een goede voorjaars zonnetje,bij mij buiten groeit het ook als kool,je kunt dit ook volgen op mijn website http://www.grondvondsten.com/,verder wens ik je alle goeds toe maar kijk wel uit met de widows want dat zijn laat bloeiers,en als het teveel regend in september/ october krijg je geheid toprot,dus als het kan droog zetten gr leo
                            Last edited by project.skunk; 30 April 2009, 12:24.

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #15
                              Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                              Zie ze daar stralen in de zon, mooi emiel.

                              @project skunk, mooie site! Mooie munten dat je al hebt gevonden zeker die van Karel V (1506-1555).

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              Bezig...