Mijn eerste kweek...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #61
    Re: Mijn eerste kweek...

    Waarschijnlijk is je pot te klein en heb je daarom gele bladeren
    Tis nog al een boom voor zo klein potje
    suc6
    God was never on your side..

    Comment

    • Freddy
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 221

      #62
      Re: Mijn eerste kweek...

      @ somewhere: ben jij per toeval landmeter ofzo van beroep? Hoe kom je anders aan zo'n meter?


      Mvg

      Comment

      • Somewhere
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 135

        #63
        Re: Mijn eerste kweek...

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Waarschijnlijk is je pot te klein en heb je daarom gele bladeren
        Tis nog al een boom voor zo klein potje
        suc6
        Weet het, maar het is de eerste keer, wist ook niet niet dat ze zo groot zou worden. De big bang heeft trouwens geen gele bladeren. Ben wat meer voeding gaan geven en er komen niet veel gele bladeren bij.

        Greeds Chris
        "Medicinaal kweker en gebruiker"

        Comment

        • Somewhere
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 135

          #64
          Re: Mijn eerste kweek...

          Oorspronkelijk geplaatst door Freddy
          @ somewhere: ben jij per toeval landmeter ofzo van beroep? Hoe kom je anders aan zo'n meter?


          Mvg
          Nee heb ik niets mee van doen. Heb ik gevonden.

          Greeds Chris
          "Medicinaal kweker en gebruiker"

          Comment

          • Somewhere
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 135

            #65
            Re: Mijn eerste kweek...

            Update 28-Aug-2009

            Heb de planten toch maar in een grotere pot gezet. Voedingstekort is de voornaamste reden. Daarnaast vielen ze door de wind steeds om en moest ik stenen op de pot leggen om dit te voorkomen. Ze staan nu in speciekuipen van 45 liter.

            Van de week de eerste bloeiverschijnselen geconstateerd en geef nu naast Bio Nova Grond ook PK13/14 voor de bloei.

            2009-08-28-1.JPG 2009-08-28-2.JPG

            Greeds Chris
            "Medicinaal kweker en gebruiker"

            Comment

            • OganicBlower
              Retired
              • Jun 2009
              • 93

              #66
              Re: Mijn eerste kweek...

              planten zien er mooi en bossig uit

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #67
                Re: Mijn eerste kweek...

                Strak plan dat verpotten, zal ze zeker goed doen. Mooi ontwikkelde struiken.

                Grtz

                Comment

                • Smoking Fifi
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2009
                  • 1362

                  #68
                  Re: Mijn eerste kweek...

                  Ijk zou er gewoon een stuk bekaert draad rond zetten dan kan ze niet open vallen en heeft ze de nodige steun. Dan wel misschien een klein beetje blad wegknippe zodat er lucht kan circuleren.
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment

                  • Somewhere
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 135

                    #69
                    Re: Mijn eerste kweek...

                    Update 15-Sept-2009

                    Na de onweersbui van gisteren waarbij mijn planten bijna het loodje legden, heb ik vandaag maatregelen genomen. De Moham (foto 1-2-3-4) word zwaar in de toppen en als het regent en waait heeft hij er moeite mee. De Big Bang (foto 5-6) is veel groter maar bloeit maar heel langzaam, ze zijn allebei nu een week of twee in de bloei maar de Big Bang loopt qua bloei ver achter.

                    Ik ga volgend jaar de planten later neerzetten omdat die bomen die ik nu heb wel heel veel zorg vragen. Ik hoop door ze later neer te zetten de hoogte te beperken.

                    Greeds Chris

                    2009-09-15-04.JPG 2009-09-15-05.JPG 2009-09-15-02.JPG 2009-09-15-06.JPG 2009-09-15-08.JPG 2009-09-15-09.JPG
                    "Medicinaal kweker en gebruiker"

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #70
                      Re: Mijn eerste kweek...

                      nice man goed gedaan!

                      Comment

                      • Somewhere
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 135

                        #71
                        Re: Mijn eerste kweek...

                        Update 4-Okt-2009

                        Van de week moeten spuiten voor meeldauw. Wat gaat dat snel zeg, binnen een paar dagen was 10% van de bladeren aangetast. Maar nu een paar dagen na de behandeling met Bayer is alles weg.

                        De Big Bang (foto #2 #3) loopt nog steeds ver achter op de Moham (foto #4 #5). De toppen zijn veel minder vol dan de Moham terwijl bij allebei de haartjes beginnen te verkleuren. Denk dat de opbrengst van de Big Bang gaat tegenvallen.

                        #12009-10-04 - Bayer.jpg #22009-10-04 - BigBang-2.JPG #32009-10-04 - BigBang-3.JPG #42009-10-04 - Moham-2.JPG #52009-10-04 - Moham-3.JPG

                        Greeds Chris
                        "Medicinaal kweker en gebruiker"

                        Comment

                        • Somewhere
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 135

                          #72
                          Re: Mijn eerste kweek...

                          Update 11-okt-2009,

                          Knippen Knippen Knippen Knippen Knippen Knippen Knippen Knippen...........

                          Heb de twee Mohams klein gemaakt. Last van toppen die gingen rotten. Had ze liever laten staan todat ik meer amber trichomes zou hebben maar dat ging niet lukken. De Big Bang laat ik nog even staan, deze topen zijn veel luchtiger en hebben geen last van rot, ook staat hij onder een boom zodat hij veel minder regen te verduren heeft.

                          2009-10-11-3.JPG 2009-10-11-2.JPG

                          Greeds Chris
                          "Medicinaal kweker en gebruiker"

                          Comment

                          Bezig...