kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #16
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    Heel mooie gedaan maatje zou ook wel zo'n vriend wel willen. Eigen zaadjes hmmm eigen soortje. Blijf ik zeker volgen maatje.

    Comment

    • bearprolec
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 559

      #17
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      merci orias , ja mens met kennis van zaken he die van die plantjes. zen er ontzettend blij mee want zen 2 prachtdames!!! moet ze gewoon goed int oog houden , de goede raad opvolgen en het loont duidelijk genoeg tot hier toe he

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #18
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        Ik zal bidden tot onze zonnegod dat hij dit jaar heel wat stralen op de aarde mag laten vallen. En pas op als ze niet luistert ga ik haar persoonlijk spreken.

        ziet er goed uit bearprolec.

        Grtz

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #19
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          die zien er lekker groen uit he bear...

          ik wil die mooi dames wel eens in volle bloei zien!

          morge zin en tijd in kush of anesthesia? you've got my number...

          veel succes verder met de dames!

          grtzzz

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #20
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            ik zie je dan morgen wrs zal wat hasj maroc meepakken he

            of beter gezegd straks

            Comment

            • bearprolec
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 559

              #21
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              foto update van vandaag ,

              foto nr1 : grand prix
              foto nr 2 : misty
              foto nr3 beide dames duidelijk genoeg he
              foto nr 4 : grand prix
              foto nr 5 : misty

              heb ze van de week wat voeding meegegeven, water om de 2 a 3 dagen en daarvan 1 mal in de week met voeding

              bladeren besproei ik nu drie keer in de week bij avond met water en 1 keer in de week me cropsray erbij voor betere voedingsopname.

              ik vind ze lekker gaan met dit tempo en ze zien er lekker gezond uit tot hiertoe

              grtz
              Attached Files
              Last edited by bearprolec; 5 May 2009, 18:19.

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #22
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                Ziet er perfect uit, mooi blad kleur hebben ze .

                Die grand prix lijkt me een mooie soort te zijn, ga die persoon die dat zaad gecreerd heeft eens een mooi compliment geven.

                Grtz

                Comment

                • bearprolec
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 559

                  #23
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  idd grand prix ziet er heerlijk soortje uit , ook zen geur nu al is heel aangenaam en lekker doordringend

                  Comment

                  • stiff
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2009
                    • 479

                    #24
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    hey bear die zien er mooi uit!
                    ik ga je volgen !
                    grtjs

                    Comment

                    • OldStokey
                      Retired
                      • Apr 2009
                      • 43

                      #25
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      Da zijn zeer mooie meissies...........
                      Zorg goed voor ze......

                      Comment

                      • Oblivion
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 245

                        #26
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        Zo, die zijn al lekker voorgegroeid!
                        Mooie plantjes!

                        Comment

                        • bearprolec
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 559

                          #27
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          jaja ze gaan lekker vandaag was het wat een overtrokken dagje , ben aan het twijfelen over wannner juist maar ze gaan stilaan buiten de volle grond in denk ik

                          Comment

                          • bearprolec
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 559

                            #28
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            effe test voor update zen wat probs me de foto grootte

                            bij deze eindelijk de echte foto update

                            ze beginnen stilaan hier op hun einde te lopen en gaan ze buiten vast in de volle grond terechtkomen .

                            wrs gaat dat dinsdag gebeuren

                            hier zen de foto's

                            Attached Files
                            Last edited by bearprolec; 11 May 2009, 12:27.

                            Comment

                            • ozon
                              Retired
                              • May 2009
                              • 21

                              #29
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              De platen zijn op die foto hoe oud? Ze zien er prachtig uit. Petje af!
                              Edit: laat leeftijd maar zitten heb ontdekt dat de posts datums hebben.
                              Last edited by ozon; 11 May 2009, 15:40.

                              Comment

                              • Kim
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2008
                                • 395

                                #30
                                Re: kweekverslag misty & grand prix

                                Jeetje man, die staan er echt prachtig bij!!!
                                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                                Medigebruiker

                                Comment

                                Bezig...