kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bearprolec
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 559

    #46
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    het zijn allebei dames hebben al duidelijke voorbloeiverschijnsellen

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #47
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      dat is heel mooi om te horen , binnekort maar foto's nemen denk ?

      Comment

      • bearprolec
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 559

        #48
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        heb paar uur geleden net fotos gepost toch

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #49
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          Zien er goed uit! Veel succes vanavond

          Ik denk dat Darkiess foto's bedoelt van als ze op hun plekje staan

          Greetzz

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #50
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            ahk sorry darkiess zen nog niet zeker of ik daar foto's van ga nemen.

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #51
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              Wow ! Die staan er echt mooi bj, wist helemaal niet dat ze zo groot zouden worden in zo'n kleine potjes !

              Toch zou het leuk zijn als je ook foto's zou plaatsen op hun definiteve plekje.

              Zie trouwens op de 1ste foto dat je erg bang bent voor bevruchting, de Marvelon ligt er al naast

              Keep it up !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • bearprolec
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 559

                #52
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                zal zien flip ivm foto's

                ze zijn sinds gisteren weg e, staan lekker in de natuur te zonnen en te groeien nu se.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #53
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  Mooie planten en mooie foto,s. zo zien ik het graag, super. zal het zeker volgen.

                  Groet Monty

                  Comment

                  • bearprolec
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 559

                    #54
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    hey bij deze dan weer es nen update:

                    voor de eerste keer buiten!!

                    de eerste drie foto's is de grand prix

                    foto 4 en 5 is de misty

                    steken in volle grond lobblaadjes en een node van onder eraf gehaald voor lekker diep in te kunnen graven tot waar de grond lekker stevig en nat genoeg was en de rest met potgrond opgevult . ze krijgen bionova supermix mee.

                    vind ze lekker opschieten al voor mij was dit tweede bezoekje buiten maar had vorige keer cam niet mee.

                    laat me maar weten wat je van men dames vindt

                    grtz
                    Attached Files

                    Comment

                    • darkiess
                      Retired
                      • May 2008
                      • 1645

                      #55
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      zie zien er echt prachtig uit
                      dat het mooie bomen gaat worden

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #56
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        Mooie aanvulling voor het bos bestand
                        Staan daar goed zo te zien, dat worden mooie boompjes.

                        Grtz
                        Last edited by westport; 25 May 2009, 07:51.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • janleuri
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 1131

                          #57
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          die groeien nogal! het gaat je goed!

                          gtzz

                          Comment

                          • organic
                            Psychonaut
                            • May 2009
                            • 739

                            #58
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            Ja Bearke, da ziet er om van te snoepen uit man.
                            Schoon strakke fiere groene bladeren. Da meiske voelt haar goed onder uw toedoen man, ze zal dat nog tonen ook.

                            Comment

                            • bearprolec
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 559

                              #59
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              jaja zen ook es curieus wat deze dames in volle grond gaan presteren, ga straks gaan mogen schudden met den tropische storm zeg. wat is me dat vanacht

                              grtz

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #60
                                babbelkickske

                                In de groei moete nog niet zo fel schudden hoor.
                                In de groei mag en moet het al is goed regenen, zeker in volle grond.
                                In volle grond gaat een regenbeurt wel echt "weken" mee.

                                Volle grond is gewoon het mekka voor de outdoor wietgrower.
                                Het heeft zo zijn nadelen, maar als ge het bij elkaar vergelijkt en naast elkaar legt, zie je echt wel de voordelen van volle grond.

                                Iet voor ze gaat bloeien he...
                                Koopt U ne zak van 20L aarde ( per plant) en mengt daar veel kalikorrels |3 EL| (vinassekali van tuinboetiek.nl bv) onder. Strooi dien uit rond de plant en water dat aan. Das ineens een voedingbron tot haar laatste dag. En kunt gij daar nog een booster op doorzetten. Maar onthoud da kalikorrels meestal al een waarde van K30 hebben.

                                Ge gaat zien man, haar cellen voor de voeding te transporteren gaan echt sterker worden. Ze gaan veel meer opnemen door hun uitzetten. Uw scheuten gaan fameus aandikken en hard hout worden.
                                De transport gaat veel beter verlopen en ze gaat veel meer weerstand opbouwen.

                                Meer weerstand is dan weer goed tegen toprot etc.

                                Allemaal door een bitteke kali toedienen dat al goed aangerijpt is.
                                In volle grond vind ik het in mijn mening verstandig om ze nu al aan te sterken met organische middelen. Ze krachtvoer geven dat ze een eventuele strenge nazomer door kan komen zonder teveel schade.
                                En als ik U was zou ik al slakkenkorrels strooien.

                                Tis echt een parelschoon plantje da er staat man
                                Schoon, strak en groen.

                                Comment

                                Bezig...