kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #91
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    Organic joengen...heb jij thuis een hawk-eye staan misschien???
    Mooie passing shot alleszinds want idd, denk dat die misty iets tekort krijgt...
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #92
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      LOL smoke allot, soms wel ja
      Ja viel me op omdat ik dat vorig jaar ook voorhad. Beetje magnesium doet den truuk.

      Comment

      • bearprolec
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 559

        #93
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        goed gezien organic idd is zo, had het ervoor er al bij gescherevn ze
        . had wat tekort maar extra'ke gegeven en in volle grond trekt die zichzelf wel terug goed.

        en hoop idd dat de zomer zo lekker mag doorgaan, miss nog iets meer zon en af en toe zo'n tropisch regenbui'ke he

        grtz

        Comment

        • bearprolec
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 559

          #94
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          update , seffes volgt meer dit zen de eerste fotos vd misty van vandaag
          Attached Files

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #95
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            bangelijk gewoon

            Comment

            • bearprolec
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 559

              #96
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              zo, na een twee weken verwaarlozing komt er eindelijk nog eens een volwaardige update alles gaat lekker winnen wat breedte ook na nog es te toppen (vooral misty)

              misty denk ik is 1.50m hoog
              grand prix schat ik 1.75 m

              eerste 9 fotos zen den misty de navolgende dus de grand prix


              bladeren vertonen nergens te grote schade en de kleur zit naar men zin

              comments zen altijd zeer welkom , zelfs de vleierij vind ik chramerend en men dames blozen er bijna van als ik het hun vertel

              grtz
              Attached Files

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #97
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                Sow bear dat zijn al mooie boompies aant worden. Leuk die jd aansteker erbij geeft een duidelijk beeld van de dikte van je stam.
                Grtz

                Comment

                • bearprolec
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 559

                  #98
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  jepz monty stak er naast men dames een lekkere jack herrer op en dacht een ref.punt voor dee dikte vd stam

                  Comment

                  • haze'o'lator
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 1273

                    #99
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    idd,dikke stammen ja...

                    zo moet da he bear,da ga weer een goei pafke zijn he na de zomer!

                    grtzzz

                    Comment

                    • bearprolec
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 559

                      #100
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      ja we zien wel wat ervan overblijt he, dit i voor mij maar een experiment eienlijk en reken o 0.0 g alles wat extra is wordt super. ma ziet er al goed uit tot hiertoe

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #101
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        Daar zullen er wel joekels aan komen maatje.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • organic
                          Psychonaut
                          • May 2009
                          • 739

                          #102
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          2 weken geleden inmiddels...
                          En alles goed daar?

                          En inderdaad wat ze zeggen, mooie stammen man

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #103
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            mooie plantjes maatje. Hopelijk krijgen we een mooie nazomer en kan je ze afbloeien. anders afdekken he. met doorzichtig plastiek tegen het vocht en regen. Nu kerel mooie boompjes. haha kweet nog hoe ze eruitzaggen als stekje. mooie heel mooie

                            Comment

                            • Mokee
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Dec 2008
                              • 45

                              #104
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              Zien er mooi uit zeg!! Om bijna jaloers op te worden! Succes, ik wens je een hele droge nazomer!

                              Comment

                              • caraskunk
                                Retired
                                • Jan 2009
                                • 64

                                #105
                                Re: kweekverslag misty & grand prix

                                Hoi hoe gaat het met de plantjes?
                                groetjes

                                WEED JUST DO IT! sinds 1996 beer and smoke!

                                Comment

                                Bezig...