kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bearprolec
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 559

    #106
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    update komt heel snel, terug fototoestel............

    en hier zijn we er dus mee, eersten vooral merci nog om mijn levenloos verslag te blijven volgen zeker van bepaalde mensen , maar ben nog contenter sommige hier terug te zien ,

    zo de update nu dan,

    we zijn bijna een maand verder dan de vorige foto's dus wel klein verschilleke ze zitten nu ook allebei in hun voorbloei.

    eerste foto's gaan weer van de misty zen de andere de grand prix

    de voorlaatste foto is een boom die omver is gevallen tijdens de storm paar weken geleden , bij de 3delaatste foto zie je hoeveel chance ik heb gehad dat men boompje gp maar een vierde kwijt was van zen takken , ook is hij er terug helemaal doorgekomen. laatste foto is ook nog van gp maar is om de voorbloei te laten zien.

    zo hoop dat julie ze mooi vinden en feel free om een commentje te posten

    grtz

    ps de persoon op de foto is 1.80m
    Attached Files
    Last edited by bearprolec; 22 September 2009, 04:03.

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #107
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      Gaat hard de goede kant op bear..

      Blijft mooi zo puur natuur,ze horen er gewoon thuis.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #108
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        hm...lekkere dames bear
        Serieus monster geworden die misty en idd leuk om ze te zien staan in hun habitat. Blijf je zeker volgen want mayb volgend jaar een misty'tje bij mij in de tuin.
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • Wierie Wierie
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 848

          #109
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          Haha ziet er goed uit zeg

          Wie is die mysterieuze dame?
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #110
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            Mooie boompies met lekker dikke stelen bear. En proficiat met dat vrouwelijk schoon de close-ups zijn zeker vrouwelijke voorbloei. Mooi gedaan.

            Grtz
            Last edited by monty; 10 August 2009, 18:03.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #111
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              Wau gewoon wau blijf je volgen hoor
              God was never on your side..

              Comment

              • misty
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1462

                #112
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                Jippieeee,ik mag volgend jaar bij sir in de tuin!!

                Heeft dat spammen van je toch nog wat opgeleverd bear!

                Grts
                Daniella.
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #113
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  De voorbloei zit er al lekker in.
                  Mooie boomstruiken, die gp verrast mij.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #114
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    mooi spul ouwe apart soortje trouwens die met die cape op

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #115
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      Nice Bear, ah weekje langer voort raam kan geen kwaat lijkt me. Fijn dat je weer "in beeld" bent.

                      Grtz

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #116
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        ze zien er super uitdit moet gewoon n goede oogst worden

                        Comment

                        • bearprolec
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 559

                          #117
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          hey merci voor de reacties weer allemaal, die mpet die cape is idd speciaal soorytje ma ddie hoiuy ik enkel en alleen voor mezelf jongens

                          grtz

                          Comment

                          • bearprolec
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 559

                            #118
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            en na lange tijd denk ik zullen we maar weer es een update doen,

                            ik denk dat beelden hier weer meer zeggen dan woorden dus hier zijn de foto's :

                            eerste 5 zijn de misty de andere dus de grand prix
                            Attached Files

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #119
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              Mhohoho, woepa, dat gaat goed. Bloei zit er al goed in. Hopen dat ze niet ontdekt worden en het weer nog ff meezit.

                              Grtz

                              Comment

                              • SirSmokeAllot
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2008
                                • 1968

                                #120
                                Re: kweekverslag misty & grand prix

                                hmmm...die misty is mooi Nice one bear
                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...