kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #136
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    Nice bear, zal een mooi gewichtje vanaf komen.
    Ziet er super uit man.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • o21
      Retired
      • Dec 2008
      • 696

      #137
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      mooie man. Hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer. De laaste weken toprot krijgen is echt kloten. maar mooie maatje. Wie had dat gedacht he haha.

      Comment

      • wiemels
        Advanced Stoner
        • Jul 2009
        • 72

        #138
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        Mooi mooi! Ah nog iemand van antwerpen die planten staan toch niet int stadspark! Hehe

        Comment

        • bearprolec
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 559

          #139
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          zo wer wat verder en alles gaat nog steeds lekker , heb wel wat koorden aangebracht om de boel mooi recht te houden wanneer er wat wind komt aanzetten,

          zoals gewoonlijk eerste 5 fotos is de misty de andere 7 dus de grand prix

          grtz
          Attached Files

          Comment

          • thejemghost
            Retired
            • Jun 2009
            • 187

            #140
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            Sjonge zeg, mooie dames!!
            En dat voor een vent die een Volcano ter grootte van een luchtballon heel goed zou kunnen gebruiken....hij blijft ons verassen deze Bagpipe Master

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #141
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              Ze blijven lekker gaan, de sneeuw begint ook al schoon te komen op de topjes
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • bearprolec
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 559

                #142
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                ja ze beginnen er steeds beter uit te zien de fotos van gisteren mar wat je hierniet kan toegvoegen is jammer genoeg de geur want edie grand prix is zo hemels van geur lekker zoet

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #143
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  Verlang al om een toeter samen met jou ervan op te steken.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • devils haze
                    Banned
                    • Aug 2009
                    • 965

                    #144
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    heey bearprolec die moet je niet oogsten zet hem in een pot en bewaar hem tot kerst ik weet zeker dat iemand zon sjieke boom heeft

                    netjes goed gedaan

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #145
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      hehe, nice bear oooooo nice bear... Vapir that mother*****!!!


                      grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      • BREWER
                        Retired
                        • Oct 2009
                        • 204

                        #146
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        Je Misty's en GP's staan netjes! Grtz

                        Comment

                        • Freddy
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 221

                          #147
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          Wnr krijgen we nog is foto's te zien?

                          Mvg

                          Comment

                          • bearprolec
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 559

                            #148
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            ze zijn al een tijdje af freddy dus foto gade niemeer zien

                            Comment

                            • Methos
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2008
                              • 322

                              #149
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              mss foto's van uwen oogst?

                              grtz
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment

                              Bezig...