Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

    Was even bij een LAN de afgelopen dagen. Ik heb tot nu toe 1 plekje van m'n Purple Widow weg moeten knippen door toprot, gelukkig echt maar een heel klein topje, en de schimmel kon ik er af halen om vervolgens de rest te testen.





    Hier een zijscheut van de Big Bang die tijdens het supercroppen iets te ver open scheurde. Ik heb het gespalkt maar toen ik het weer los liet bleek dat het toch niet goed hersteld was en viel deze er bijna af. De Big Bang is heel lastig te supercroppen omdat het van binnen echt stevig is, veel steviger dan de White Rhino bijvoorbeeld, deze voelt bijna hol van binnen.



    De topjes heb ik er lekker af gehaald in in m'n Vodka gedaan.

    En natuurlijk de wekelijkse stoner pr0n.


    Purple Widow









    White Rhino

    Comment


      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

      lekker lekker, heb de purple hier geoogst onderhand lekker fruitig rokertje, nice pics btw enne suc6 verder...

      Comment


        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja



        De toppen worden al lekker opgezwollen, en de White Rhino stinkt.

        Comment


          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

          Zo, net even een testje gedaan met 1 van de toppen waar beginnende toprot voorkwam. Topje met een potje iedere keer om de 12 uur er in en er uit, na 3 of 4 dagen is het klaar om op te roken. Net even een hijs uit m'n pijpje en een bong hit genomen.
          Damnnnnn....
          Kan niet meer normaal iets doen, alles gaat zo snel, gedachtes etc. En een lachkick he, stond voor niets naar de voedingswaarden van sinaasappelsap te kijken. Heb ook moeite met het normaal afmaken van zinnen in gesprekken. haha
          Zeker goede wiet! Lekker zacht, fris en zoet.

          Oh, ik heb de toprot wel van het goede gedeelte weg geknipt he.
          Last edited by Zeemlapje; 4 October 2009, 22:09.

          Comment


            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

            nice ...

            Comment


              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

              Gister in de ochtend na m'n wijk eventjes m'n meisje geklieft, het ging redelijk simpel.





              Mjammie, de kleinste groeischeut geoogst en getrimt.









              Melk trichomes, denk dat deze nog sterker zal zijn dan de vorige test, als dat het geval is dan is Purple Widow zeker een goed buitenwietje.

              Comment


                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja







                Gister m'n Purple Widow geoogst ondanks dat ik zo ziek als een hond ben.
                Ik moet nog heel wat trimmen, oh er hangen nog 2 grote zijscheuten met hoofdtoppen in m'n kast.

                Comment


                  Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                  zou je niet beter alles 3weken voor drogen voor je begint te curen?
                  tis maar een vraagje hoor

                  ik wil men oogst ook curen maar dacht dat ze droog moesten zijn voor je ze in bokalen steekt

                  Comment


                    Comment


                      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                      steek jij dan u versgetrimde weed is zo pot(nat) ? hoe lang moet je dan je weed uit de pot halen om de 12 uur ? hoe lang moet je dit zo doen als je zo droogt.
                      Last edited by venom; 11 October 2009, 01:50.

                      Comment


                        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                        Oorspronkelijk geplaatst door venom View Post
                        Steek jij dan u versgetrimde weed is zo pot (nat)?
                        Eerst 12 uur drogen zodat het niet te nat is.
                        Oorspronkelijk geplaatst door venom View Post
                        Hoe lang moet je dan je weed uit de pot halen om de 12 uur?
                        Tot de toppen zo zijn zoals je ze wilt hebben.
                        Oorspronkelijk geplaatst door venom View Post
                        Hoe lang moet je dit zo doen als je zo droogt?
                        Zie vorig antwoord.

                        Comment


                          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                          oke thx voor de nuttige info

                          Comment


                            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja



                            En ik moet nog 2 zijscheuten trimmen.

                            Comment


                              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                              Toppen oogsten 12 uur laten drogen en dan in weck potten en om de 12 uur luchten?

                              In 12 uur zijn je toppen neit droog verweg van droog
                              Als je ze dan in weckpotten doe kan het vocht helemaal niet meer weg
                              Kan je in mijn ogen wel om de 12uur luchten?

                              Maar volgens mij gaat alles rotten zeer zeker als je vtoppen nat zijn en je doe het in glaze potten
                              Ik heb hier nog nooit van gehoord
                              suc6
                              God was never on your side..

                              Comment


                                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                                ik zou het toch ook op zn minst eerst een weekje laten drogen. Dan is je wiet nog niet 100% droog, maar toch al niet meer te nat.
                                als je het zo doet, en je vergeet eens een dagje je wiet te laten luchten denk ik inderdaad dat je hele oogst gewoon gaat rotten, en dat zou zonde zijn!

                                voor zover ik van het curen heb gehoord moet je wiet wel degeljk droog zijn. Je steekt hem daarna in glazen potten, en mits geregeld te laten luchten, laat je je wiet nog enkele maanden afrijpen (zoals je bijvoorbeeld een goede wijn nog enkele jaren laat rijpen, maar dan korter)
                                Dit zorgt voor een voller, betere smaak (idem als de wijn dus).
                                Last edited by JamesBonte; 13 October 2009, 18:08.

                                Comment

                                Bezig...
                                X