Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zeemlapje
    Retired
    • Oct 2008
    • 165

    #91
    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

    Ik had het over de White Rhino die nu in de voorbloei zit. De Purple Widow staat ruim 3 weken in de bloei.







    Comment

    • Zeemlapje
      Retired
      • Oct 2008
      • 165

      #92
      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

      Zo, het zonnetje is er weer! Ondanks de hagel, wind en overvloed aan regen zijn alle groeischeuten heel. Een paar blaadjes zijn gesneuveld maar that's it. Zelfs geen toprot.







      Budshots!







      Dit is 1 van de vele spinnen die op m'n vrouwtjes zitten.

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #93
        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

        hehe,bij mij hetzelfde liedje.
        net dezelfde spinnen heb ik en wel zeker 5 per plant.
        maar lijkt me dat die geen kwaad kunnen die langpoten.
        vreten alleen beestjes dus laat ze maar lekker zitten

        mooie foto's btw.
        kan nie wachten tot mijn toppen zo vol thc staan.
        check mijn page ook eens

        Comment

        • Zeemlapje
          Retired
          • Oct 2008
          • 165

          #94
          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

          Oorspronkelijk geplaatst door Frisko
          hehe,bij mij hetzelfde liedje.
          net dezelfde spinnen heb ik en wel zeker 5 per plant.
          maar lijkt me dat die geen kwaad kunnen die langpoten.
          vreten alleen beestjes dus laat ze maar lekker zitten
          Weet ik, daarom heb ik er een foto van gemaakt.

          Comment

          • Zeemlapje
            Retired
            • Oct 2008
            • 165

            #95
            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja



            Filmpje.

            De Purple Widow topjes beginnen lekker fris, zoet en fruitig te ruiken. En ze worden langzaam paars!
            De rest bloeit of zit in de voorbloei, behalve de Hawaiian Snow.

            Comment

            • evel_smoker
              Bong Master
              • May 2009
              • 328

              #96
              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

              leuk filmpje

              en heel goed bezig! veel succes nog, ik zal dit zeker volgen

              Comment

              • Zeemlapje
                Retired
                • Oct 2008
                • 165

                #97
                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                M'n Purple Widow begint nu langzaam paars te worden.



                Lemon Skunk



                Big Bang tussen de rest.



                White Rhino.



                Budshots!





                Comment

                • ijscoman1
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 1768

                  #98
                  Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                  Zoooo dit ziet er zeer mooi uit zeg Prachtige groene struiken. Die budshots zien er zeer mooi uit, eigenlijk al je foto's! Mijn complimenten hoor.

                  Greetzz

                  Comment

                  • emiel_s
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 694

                    #99
                    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                    zeker goed mooie fotos
                    Schutto In tha house

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #100
                      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                      Keiharde prono
                      Goed geschoten!

                      vale.

                      Comment

                      • Oblivion
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 245

                        #101
                        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                        Mooie scherpe foto's, zo zien we ze graag!

                        Comment

                        • Zeemlapje
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 165

                          #102
                          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                          Macro foto's en Photoshop doen wonderen.

                          Comment

                          • kel
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 108

                            #103
                            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                            mooie kristallen hoor!

                            Comment

                            • Mokee
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Dec 2008
                              • 45

                              #104
                              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                              En wanneer ga je nou aan oogsten denken?

                              Comment

                              • Zeemlapje
                                Retired
                                • Oct 2008
                                • 165

                                #105
                                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                                Dat oogsten gaat weken duren. Ik oogst elke grote toppen/scheuten appart als ze 50/50 melk/amber trichomes hebben. Dat wordt dus iedere dag wat topjes afknippen.

                                Comment

                                Bezig...