Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

    Mwah, als het spint is dan moeten er ook hele kleine spinachitge beestjes op je plant zitten, controleer dit dus ff goed.
    Probleem is dat je plant al in bloei staat, wees dus voorzichtig met bestrijdings middelen, laat je goed informeren hier op het forum en of in de growshop of tuincentrum.

    belangrijk is wel dat je direct actie onderneemt bij spint, voor het het weet zit je plant/toppen vol met dit spinsel en kan je de plant zo goed als weg gooien.
    (spreek uit ervaring)

    Comment


      #47
      Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

      Het bleek dus van een rupsje te zijn, want ik ontdekte het ook bij een andere plant. Toen ik de bladeren uit elkaar trok viel er ineens een rups uit.
      Tevens heb ik met wat Ecostyle Spruzit de bladeren bespoten. Er kwamen wel een paar miniscule druppels op de toppen, dit kan geen kwaad denk ik toch?
      Hallo.

      Comment


        #48
        Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

        Oej, zit je straks Spruzit te roken.

        Nee hoor, ik zou het niet weten, succes verder!

        Comment


          #49
          Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

          he waarom heb je bij alle plantjes een munt plantje er tussen staan ?

          Houd dat luizen weg ofzo?
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment


            #50
            Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

            Nee ik kreeg dat als tip want het zou mineervliegen tegenhouden. Ik heb er alleen nog niks van gemerkt, ze blijven maar komen die motherf*ckers.
            Hallo.

            Comment


              #51
              Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

              De laatste update is alweer een tijdje geleden, dus bij deze. Het is nu Dag 63 en het schiet nu echt op. Ik ben gestopt met groeivoeding en wortelstimulator en ik geef nu alleen nog maar puur regenwater. 1 Minefield Ryder is volgens mij ook al klaar, kan dat na 63 dagen?















              it's snowing!!!!:





              Veel thc, ruikt sterk maar bijna alleen maar blad..?



              Tevens ontdekte ik dit op een paar bladeren, zou dit meeldauw kunnen zijn?







              Leuk topje..





              De Minefield Ryder waarvan ik denk dat hij klaar is:



              Vrijwel alle haartjes zijn bruin en als ik met een microscoop de trichomen bekijk zie ik niet echt clear trichomes. Alles wijst er dus op dat ie klaar is, maar het is pas dag 63. Is dit normaal of zal ik hem toch nog even laten staan? De topjes bij deze zijn zeer fluffy maar ik betwijfel of ze nog echt dikker worden.









              Topje..






              Ook leek het alsof er bij 1 Lowryder toprot zat, want een blad was gewoon dood en toen ik een topje een beetje boog brak het af!!!
              Dus ja, dat topje heb ik op een (verkeerde, maar toch snelle) manier gedroogd door het een paar uurtjes onder een bureaulamp te leggen. Na die paar uurtjes was het kurkdroog en heb ik er een joint van gedraaid. Nou ik kan iedereen verzekeren dat ik kk stoned was. Maar toch is hij nog niet helemaal klaar denk ik aangezien er nog wel erg veel witte haartjes aan de plant zitten.

              Zit hier rot?



              het blad dat gewoon dood was gegaan:






              Dat was het weer, ik wacht met spanning op jullie meningen en tips!
              Last edited by Jaapo; 25 July 2009, 15:09.
              Hallo.

              Comment


                #52
                Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                yep die bruin zwarte plekken is inderdaad toprot

                Comment


                  #53
                  Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                  trekt idd verdacht op rot... uitknippen met steriele schaar... En daarna schaar terug steriliseren (vuur of alcohol of dettol of...)

                  Verder dan dat, mooi verslagje man schoon madammekes

                  Comment


                    #54
                    Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                    Het ziet er allemaal toppie uit. Zeker die couffeuse in het begin vind ik helemaal super!

                    Hoe is dit hele verhaal eigenlijk afgelopen??? Ik kweek namelijk ook LWRDR hier in Zweden voor het eerst...

                    Comment


                      #55
                      Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                      Afgelopen? Dit is hoe het er nu voor staat hoor
                      Hallo.

                      Comment


                        #56
                        Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                        Ok dan!!!

                        Ik heb ook nog een leuk verhaal. Ik kweek op me balkon hiero. Kwam er van de week een windvlaag en die blies een hangpot van de muur en die viel zo op me plant, met als resultaat; 5 centimeter onder de bovenkant geknakt en 1 zijscheut afgebroken. Ik draaide uiteraard helemaal door.
                        Puntje bij paaltje. Ik die bovenste top zo goed en zo kwaad teruggebogen en de zijscheut in de droog gedaan.



                        In ieder geval veel succes met je schatjes!

                        Ps: Hieronder mijn trots...
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                          Weer eens even een update. Het is nu dag 75. Ik zit al bijna tegen oogsttijd aan, wat is het snel gegaan zeg.
                          De planten doen het goed, maar ook weer niet. Veel bladeren zien er beschadigd uit door ongedierte (witte vlekjes enzo). Maar verder zie ik geen ernstige gevolgen. Ze hebben al mooie topjes en ik geef regenwater als ik denk dat ze het nodig hebben (meestal is dit om de dag ofzo).
                          Hier zijn de foto's:



                          Van de Lowryder waar toprot in zat is dit uiteindelijk overgebleven:





                          De bovenste top is dus weg en 2 zijtopjes doen het goed.


                          Een Lowryder:



                          Nog een Lowryder:











                          Bij deze Minefield Ryder zit er nog steeds meer blad dan wiet. Er zit wel veel thc op het blad dus ik denk dat ik deze hele plant maar gebruik voor hasj. Als ik hier namelijk de toppen vanaf zou halen heb ik waarschijnlijk heel weinig:





                          Deze Minefield Ryder heeft echt heeeeele fluffy topjes. Er zit gewoon geen een echte top aan. maar er zit wel veel thc op:





                          Deze Minefield Ryder heeft wel mooie topjes:










                          Nu een GROOT probleem! Bij 1 Minefield Ryder heb ik echte meeldauw ontdekt en het begint in de toppen te komen. Ik heb zoveel mogelijk bladeren met meeldauw erop verwijderd, maar als het echt in de toppen gaat zitten ben ik de lul. Eerst even wat foto's..

                          De Minefield Ryder:



                          Hier zie je al wat meeldauw:












                          Wat is nu slim om te doen? Ik neem aan dat ik geen middel tegen meeldauw meer kan halen aangezien je dat niet in de toppen mag spuiten. Zal ik deze plant dan maar gewoon al oogsten of zou dat zonde zijn?

                          Tips graag!!!!


                          Hallo.

                          Comment


                            #58
                            Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                            ge zijt al zo ver in de bloei man
                            I wouldn't worry too much about it

                            Comment


                              #59
                              Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                              Nou, meeldauw is niet niks hoor. Het kan zo de hele plant verpesten. Ik heb nu de hoofdtop eraf gehaald, goed geknipt zodat alle schimmel eruit is en nu hangt hij te drogen in de schuur.
                              Hallo.

                              Comment


                                #60
                                Re: 10x Lowryder, 5x Minefield Ryder, 1x NLX, 1x ?

                                je zit idd al ver in de bloei en die meeldauw zal dus niet veel meer kunnen verpesten.die budrot daarintegen wel want ik zie nog steeds wat grijs bruin in die top zitten!zorg dat dit allemaal weg is.dus wat organic zegt dont worry to much

                                Comment

                                Bezig...
                                X